Hakutulokset

1. Silmu75

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@nyuu Just tänään mietin milloin sulla olikaan laskettu aika! Kunpa pääsisit pian tositoimiin, inhottavaa kun on kurja olo ja varmaan huolestuttaa nuo raskausmyrkytyksen oireet. Aion kyllä anella käynnistystä joskus rv39, mutten tietty tiedä kuunteleeko kukaan.... Tänään nostin työpäivän...
  2. Silmu75

Voi miten kurjaa tuollainen sairastelu! Toivottavasti pian helpottaa! Mun piti siis nyt kuusi päivää mittailla sokereita viidesti päivässä ja loppuraskaus kai sitten sen pari päivää viikossa. Ens maanantain neuvolassa selvinnee. Sillä tavallahan tämä tietty on hyvä, että tulee syötyä...
  3. Silmu75

En tajua miten täältä löytää viestiketjut muuten kuin ilmoitusten kautta! Ihan huono! Voikohan ärtyneisyys olla raskausoire? Ei sentään liity edelliseen vaan harmittaa kun ärähtelen koirille koko ajan. Ei ne sen mahdottomampia ole kuin normaalisti ja olen yleensä rauhallinen ja melko...
  4. Silmu75

Mulle vois lisätä: 24.2. neuvola (radikontrolli) 18.3. rakenneultra
  5. Silmu75

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Netty79 Lääkkeellisessä kierrossa siirtopäivän ajoittaminen on helpompaa, mutta lääkkeitä joutuu sitten syömään ainakin rv10 asti. Mulla oli lääkkeellinen kierto kun en enää ilmeisesti ovuloi, ei tullut oikein mitään sivuvaikutuksia lääkkeistä, limakalvo kasvoi niin kuin piti, siirto oli kp21...
  6. Silmu75

Hurjasti onnea @Sukkis! ❤️
  7. Silmu75

@Puhalluskukka Hui, kaatuminen kyllä pelottaa! Pyöräilen töihin, mutta ajelen kyllä tosi varovasti jos on liukasta ja heti jos hirvittää, niin talutan pahimmat paikat. Siinä mielessä sais jo tulla kevät vaikkei ole oikein tullut talvikaan vielä... En kyllä vissiin tuosta radista enää eroon...
  8. Silmu75

@Jasmina20 Ihanaa, että sullakin oli kaikki hyvin! ❤️ Käytä vaan oikeita viikkoja kun me hoidoissa käyneethän tiedetään tarkalleen minkä ikäinen alkio on siirretty ja koska. Ja useinhan nuo viikot heittää vähän. Mulla oli nt-ultrassa viikot 12+4 ja mitat 12+5.
  9. Silmu75

Ai ihanaa, vauva oli ihan kunnossa. :love: Pääsin vilkaisemaan ultralla kun terkkari ei saanut dopplerilla ääniä kunnolla kuuluviin. Sain myös neuvolapsykologin yhteystiedot ja muutenkin oli tosi kiva terkkari ja helpotti kun sai juteltua asioista. :) Muuten oli kaikki hyvin, mutta...
  10. Silmu75

@MyMa Tänään jo 15+6! Aloitin tässä nykyisessä työssä 9.9. ja jos pystyn olemaan 9.6. asti (30.6. on tietty tavoite), niin saan kolmen kuukauden palkallisen äitiysloman kun ehtii tulemaan 9kk täyteen. Mutta siis ehdin mä sentään reilu 2.5kk olla töissä ennen plussaa...
  11. Silmu75

40 + so what, wol 14 (2019)

Kai sen tilanteen näkee missä tahansa vaiheessa kiertoa? Mulla oli varmaan joku kp40+ ja sanottiin vain, että hiljaiselta näyttää munasarjoissa. Loppusyksyn alkionsiirtoa varten en tarvinnut mitään lääkettä estämään omaa kiertoa, joten ilmeisesti tilanne ei ollut muuttunut.
  12. Silmu75

@Sukkis Toivottavasti asiat lähtee etenemään omalla painollaan ihan lähiaikoina! Mulla on huomenna neuvola. Yritän olla hermoilematta niitä sydänääniä, mutta aika turhaan. Kävin näin vapaapäivänä Helsingissä retkeilemässä mutten vieläkään uskaltanut ostaa mitään vauvajuttua.
  13. Silmu75

40 + so what, wol 14 (2019)

Tuolla tavalla mulle kävi viime vuonna, noin kuukauden kierto venähti yhtäkkiä tuplamittaiseksi. Sillä toisella kuukaudella oli ihan menkkakipujakin välillä ja useamman kerran luulin, että no nyt ne alkaa. Toukokuun ultrassa selvisi, ettei munasarjoissa tapahdu enää mitään eli vissiin joku...
  14. Silmu75

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Riippuu varmaan vähän siitä missä sitä endometrioosia on, leikkauksellahan saadaan jotain poistettua, mutta käsittääkseni saattaa palata pian takaisin. Mutta jos siinä välissä ehtii raskautumaan, niin sittenhän endokin rauhoittuu. Mulla on kai lievempi endometrioosi, hakeuduin hoitoihin vasta...
  15. Silmu75

Viisi munasolua, neljä hedelmöittyi, kaksi kehittyi blastoiksi asti. Raskaus alkoi ensimmäisestä siirrosta.
  16. Silmu75

@Sukkis Oletkin jo tosi lähellä loppurutistusta! Toivottavasti käynnistys onnistuu ja pikkuinen on jo ihan pian täällä. :love: Muakin kyllä pelottaa se raskausmyrkytys, mutta kaikki sentään vaikuttaa olevan kunnossa. Lähde nyt kuitenkin herkästi päivystykseen vielä tarkistamaan tilanne jos...
  17. Silmu75

@PumpuliNumpuli Hakeuduin hoitoihin vasta 43-vuotiaana, joten lahjasolut oli alusta asti se ainoa vaihtoehto. Mulla ei ollut mitään kynnystä lähteä sille tielle, päinvastoin itkin helpotuksesta kun tajusin, että meilläkin on vielä mahdollisuus lapseen. Julkisella puolellahan käsittääkseni...
  18. Silmu75

En halua hankkia doppleria, koska: - uskon, että se vain voimistaisi mun epävarmuuttani ja pelkojani - kukaan ammattilainen ei tunnu sitä suosittelevan - sydänäänien kuuluminen ei kuulemma takaa, että vauvalla olisi kaikki hyvin (ja koska se nyt on aika lailla ainoa asia minkä takia laitetta...
  19. Silmu75

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Tuutikki84 Otin omat lääkkeeni (Progynova ja Lutinus) aina samoihin kellonaikoihin niin äkkiä siitä tuli rutiini eikä montaa kertaa meinannut unohtua. Vähän kyllä ärsytti herätä puoli neljältä - joka siis on mun arkiherätys aamuvuoroina - myös vapaapäivisin, mutta mitäpä sitä ei tekisi...
  20. Silmu75

Oi miten hienoa @MyMa, että viimein tärppäsi! :love: @Sukkis Tsemppiä mielialan vaihteluihin ja loppumetreille muutenkin! ❤️ Eiköhän sulla ole hyvät mahdollisuudet löytää vielä elämääsi rakkautta vaikka pakettiin kuuluu lapsikin. Mulla on myös masennustaustaa ja olen jo henkisesti...