Hakutulokset

1. F

Helmikuiset 2020

Joo mä taidan itse kanssa alkaa kallistumaan siihen, että otan pinniksen josta saa sen laidan pois tarvittaessa sekä sängyn tasoa voi nostaa ja laskea. Pidän kuitenkin laidan kiinni alkuun (ja ehkä laitan kanssa äplaatikon pinnikseen), mutta jos alkaa näyttää siltä että vauva on kova yösyöjä...
  2. F

Helmikuiset 2020

Millaisia ratkaisuja olette tehneet vauvan sängyn suhteen? Yritän tässä pohtia, että ostaisinko pinnasängyn, josta saa kokonaan toisen laidan pois jolloin sen voisi asettaa sängyn viereen sivuvaunuksi vai sitten pinnasängyn, josta voi vain laskea sitä laitaa. Tällöin toki vauva pitäisi aina...
  3. F

Helmikuiset 2020

Itse alotan äippäloman kanssa nii myöhään kun mahdollista eli 16.1. olis eka virallinen lomapäivä. Olisin ollu kyl jo jäämään tästä joululta pois töistä, mutta onneks ei oo enää kun 10 päivää jälellä. Mullakaan ei mitään painoarvioita oo annettu vauvasta enkä tiiä annetaanko niitä? Sf-mitta...
  4. F

Helmikuiset 2020

Komppaan tätä kans eli mulla sama ettei alkuun tullut painoa huonon /etovan olon vuoksi, mutta se loppui siinä rv 17 kieppeilä ja sittenpä onkin ruoka / herkut maistunut. Painoa tuli ensin 6vkon aikana +4kg, mutta nyt viimeksi kun punnittiin, niin oli tullut neljässä viikossa +6kg :confused...
  5. F

Helmikuiset 2020

Siis onko ne perhevalmennukset sellasia ryhmäkeskustelu valmennuksia? :confused::confused: Koska en itse todellakaan ole myöskään mikään ryhmäkeskustelija. Jotenkin oon kuvitellut että ne kaikki on sellasia luentomaisia, joissa joku neuvolatäti tms. kertoo vaa asioita :D
  6. F

Helmikuiset 2020

Meillä myös mies on haluaa osallistua kaikille neuvolan järjestelmille kursseille, jotka koskee vanhemmuutta tai vauvan hoitoa. Ja olen tästä kyllä erittäin iloinen. Mua silti vähän huolettaa ja pelottaa, että alku innostuksen jälkeen vauvan hoito kaatuu yksin mun niskaan :( En tiedä mistä tämä...
  7. F

Helmikuiset 2020

Juu sitä ne neuvolassa sanoi kanssa, että vaavi on vielä niin pieni että pääsee pyörimään helposti ja potkimaan juurikin vaikka sinne selkään päin mitä ei sitten itse tunne. Ihana neuvola-täti soittikin sitten eilen vielä ja varmisteli onko liikkeitä alkanut tuntumaan. :love: Eilen olikin sitten...
  8. F

Helmikuiset 2020

Täällä kanssa lasketaan jo päiviä kun saa jäädä äippälomalle, itellä vielä 36 aamua. Työmotivaatio ollut jo useamman viikon kadoksissa ja mitä vähemmän työpäiviä jälellä, niin sitä mukaa myös ne vähäisetkin motivaatiot hiipuu. Ainut mikä tätä motivaatiota pitää nyt yllä on, kun mun tuleva...
  9. F

Helmikuiset 2020

Täällä kanssa alkanut välillä synnytys pyörimään mielessä. Pelkään myös, että vauva on loppuvaiheessa perätilassa ja joudun sektioon tai vauva ennättää lähteä syntymään ja synnytän hänet sitten perätilassa:confused:. En tiedä miksi edes vielä tätä mietin ja pelkään, koska vauva ehtii tässä...
  10. F

Helmikuiset 2020

No vihdoinkin rv 22+0 (viime to) tunsin ekat potkut samassa paikassa kun sulla eli alamahassa ja alhaalla sivulla. Mulla myös istukka etuseinämässä. Ja sen jälkeen on ehkä joka toinen päivä tuntunut jotain liikkeitä, oletan siis että ne on liikkeitä:rolleyes: Mut joo, on se kyllä aika mahtava...
  11. F

Helmikuiset 2020

Vielä vähän panikointia tänne eli en vieläkään tunne liikkeitä :(:( Nyt RV21+1 enkä voi sanoa varmaksi, että olisin tuntenut liikkeitä. Varmasti jotain hipaisuja olen välillä ehkä tuntenut, mutta sellaisia selkeitä että tiedän niiden olevan vauvasta johtuvia ei ole vielä ollut. Onko kenelläkään...
  12. F

Helmikuiset 2020

@Matkallamamaksi onko nuo labrat/lääkärit/neuvolat ole ihan työaikaa, jos ovat pakollisia tutkimuksia raskauteen liittyen, ettei niihin tarvitse omaa aikaa käyttää? Täällä on kanssa turvaistuimen hankinta tässä lähitulevaisuudessa edessä ja ajattelin myös hyödyntää myyjien osaamista siinä...
  13. F

Helmikuiset 2020

Täällä on nyt RU:ssa käyty ja ihan selkeä pieni poika siellä myllerti :p Kaikki oli just niin kun pitääkin ja koko vastasi tasan sitä mitä pitikin eli tänään rv 20+0. Aiemmin mainitsin kanssa että en ole tuntenut minkäänlaisia liikkeitä ja sama jatkuu edelleen. Nyt selvisi että istukka on...
  14. F

Helmikuiset 2020

@Päppyrä mulla ei ole tuntunut vielä minkään laisia liikkeitä tai hipaisuja, et nou hätä :). Mulla tais neuvolasta vinkata, että liikkeet saattaa alkaa vasta rv 20 jälkeen tuntumaan, koska kohtu niin takana + en tiedä istukan paikkaa. Mutta kyllä se välillä itteensäki on mietityttäny, kun...
  15. F

Helmikuiset 2020

Oi ihanaa, onnea @EllenL :love: Meillä ru viikon päästä torstaina, vielä pitäis jaksaa jonkin aikaa oottaa:confused: Toivon ite kanssa kovasti tyttöä, mutta perinteisesti kumpi vaan yhtä hyvä, kunhan on terve :LOL:
  16. F

Helmikuiset 2020

Täällä sama, että liikkeitä edelleen odotellaan. Oon nyt iltasin alkanut ihan tunnustelemaan mahan tuntemuksia, mutta mitään ei vielä ole tuntunu. Mutta epäilen että meneekin vielä hetki ennen kuin liikkeet tuntuu, koska baby on niin takana kohdussa, että neuvolassakin saatiin metsästää...
  17. F

Helmikuiset 2020

Mulla on tänää kans toinen neuvola ja se on myös nyt ekaa kertaa oman neuvolatädin kanssa et saa nähdä millanen tyyppi se on :) Kauhee jännitys päällä että kuuluuko sydänäänet vai ei. Mulla ei oo tietoa missä kohtaa istukka on, mutta kohtu on sen verran kallellaa, että nt-ultrassa tosiaan piti...
  18. F

Helmikuiset 2020

Okei, todennäköisesti siis täälläkin kaikki ok, ehkä ne alkaa sitten lähempänä rv20 tuntumaan. :)
  19. F

Helmikuiset 2020

Joko teillä on liikkeitä tai sen kaltaisia alkanut tuntumaan ja jos on niin, millä viikolla? (n) Anteeksi negailut (taas kerran :D), mutta itellä vielä tää epävarmuus kovin pinnassa koko ajan, ettei kaikki olisi enää hyvin. NT-ultrasta on kolme viikkoa ja ensi viikolla olisi neuvola, jossa...
  20. F

Helmikuiset 2020

No on kyllä aivan käsittämätöntä käytöstä aikuisilta ihmisiltä :eek::eek: Mutta elä välitä tollasista kommenteista, varmaan ovat vaan kateellisia / katkeria :D Hyvä juttu, että siellä yksi porskuttaa menemään(y) Toki on varmasti suru tämän toisen menetyksestä :cry: