Hakutulokset

1. MonaLisa33

~Elokuiset 2020~

Moikka! Minäkin olen jo vähän pohtinut kesää. Lomaa olisi ihana viettää miehen kanssa vielä ihan kahdestaan. Lähtisin mielelläni ulkomaille, keski- tai etelä-Eurooppaan, mutta en tiedä, miten matkustaminen onnistuu. Varmaan hyvä vakuutus pitäisi ainakin olla, myös vauvaa varten? Täälläkin...
  2. MonaLisa33

~Elokuiset 2020~

Meillä on myös vaikeuksia nimien löytämisessä. Aika monet nimet, joista tykkään, on jo "varattuja". Yksi tytön nimi on löytynyt, joka voisi olla kummankin mieleen. Itse tykkäsin siitä kovasti. Poikien nimiä on ollut vaikeampi keksiä. Pari melko hyvää on pyörinyt meidän puheissa, mutta yhtään...
  3. MonaLisa33

~Elokuiset 2020~

Olipa hankala löytää tämä uusi palsta. Haku toimintoa käytin, kun en muuten löytänyt. Ja kännykällä näpytteleminen tökkii kuten ennenkin... @Helema Tsemppiä muuttoon! @lyrae Onnea ultrassa! Ihanaa :) Mulla on myös tällä viikolla alkanut olla enemmän tuntemuksia mahassa. Liekö...
  4. MonaLisa33

~Elokuiset 2020~

Hei, Mitä elokuisten uuteen viikkoon kuuluu? Mä odotan torstain neuvolaa ja sydänäänten kuuntelua. Mitään liikkeitä ei tunnu. Vatsa on ihan hiljaa. En ole kohtuakaan bongannut. Nyt toivon kovasti, että kaikki vaikuttaa hyvältä neuvolassa. Tänään rv 14+6
  5. MonaLisa33

~Elokuiset 2020~

@merin Täytyykin ottaa selvää, onko meidän alueella avointa neuvolaa. Ei mitenkään mainostanut meidän terkka tuollaista vaihtoehtoa.
  6. MonaLisa33

~Elokuiset 2020~

@Evananna Onko noi Emmaljungan Vikingit olleet hyvät?
  7. MonaLisa33

~Elokuiset 2020~

@Evananna Onpa teillä ollut raskaita päiviä, mutta ihanaa että teillä on nyt tieto siitä, että kaikki on hyvin! :love: @merin Mikä on avoin neuvola? En ole ennen kuullutkaan. Meillä on toinen neuvola tulevalla viikolla. Jännittää sydänäänten kuunteleminen. Mitään liikkeitä ei vielä tunnu...
  8. MonaLisa33

~Elokuiset 2020~

@merin Otin influenssarokotteen ekan neuvolakäynnin yhteydessä. Mulla kun on astma, niin sekin on hyvä syy välttää sairastumista.
  9. MonaLisa33

~Elokuiset 2020~

Kiitos vaunukokemusten jakamisesta. Kiva kuulla, mitkä on koettu hyviksi. :)
  10. MonaLisa33

~Elokuiset 2020~

Ihania ultrakuulumisia! :love: @Jmilla Mulla on kans viikko sitten alkanut tulla pieniä vihlaisuja harvakseltaan, kun viikkoja oli 13+0. Muutenkin tuntuu, että vatsaa on alkanut kiristämään jostain kylkiluun reunalta, jos olen ollut vaikka kyljelläni pidempään. Vatsa on tullut jo esiin, mutta...
  11. MonaLisa33

~Elokuiset 2020~

@SwanDeSol Mä olen myös mahalla nukkuja, tai no en nyt ihan suorana tikkuna mahan päällä nuku, mutta you know... Nykyinen sänky on tosi kova, eikä tue selkää ollenkaan, joten kierähdän vatsalleni yön aikana. Tilattiin juuri uudet patjat, että olis helpompi nukkua ihan kyljellään. Tätä oltiin...
  12. MonaLisa33

Haaveena vauva 2020

@KukkaSosuli Paljon onnea! :love:
  13. MonaLisa33

~Elokuiset 2020~

@merin Piti vielä palata kysymään, että minkä merkkiset vaunut teillä on? Kuulostavat laadukkailta, kun noin pitkään ovat olleet käytössä.
  14. MonaLisa33

~Elokuiset 2020~

@Helema Onnea uuteen kotiin ja tsemppiä muuttoon! Ihanaa varmaan saada lisää tilaa.
  15. MonaLisa33

~Elokuiset 2020~

Heippa kaikille! Mä en ole siirtymässä faceen, joten kiva tietää, että täällä tulee olemaan muitakin. :) @merin Kiitos selvennyksestä! Toi proteiini-juttu oli mulle ihan uus. Mä en myöskään tiedä isoista autoista mitään. Meillä ei ole autoa, kun Helsingissä asutaan, eikä arjessa tarvita...
  16. MonaLisa33

~Elokuiset 2020~

@merin Kurja kuulla, että sulla on tosi huono olo. Pahoinvointi on niin kuluttavaa... :( Mitä muuten tarkoittaa, että virtsassa on proteiinia?
  17. MonaLisa33

~Elokuiset 2020~

@Helema Ihanaa, että asia selvisi niin nopeasti! :love: Mä en osaa vielä liikkeistä stressata, kun en ole niitä tuntenut. Voin vaan kuvitella, miten hermostuttavaa sitten on, kun niitä on jo alkanut tuntua, ja jos ei vähään aikaan mitään kuulu. Mulla pitkään jatkunut ruskea vuotokin on nyt...
  18. MonaLisa33

~Elokuiset 2020~

Paljon onnea @Emerentia ! Ai että kun mulla syyhyttäis päästä ostelemaan vauvatarvikkeita, mutta koitan vielä malttaa itseni. Ajattelen, että kiva vähän lykätä hankintoja, että on jotain kivaa tiedossa tässä kevään mittaan. :) Vaikka onhan tässä vaikka mitä; odotan ensimmäisten liikkeiden...
  19. MonaLisa33

~Elokuiset 2020~

Paljon onnea! Ihana kuulla, että kaikki oli ultrassa hyvin :love::) @Hedvig @KeepGoing @Evananna
  20. MonaLisa33

~Elokuiset 2020~

@merin Onpa tylsää tuo odottelu! Eiköhän se tulos sieltä kuitenkin tule pian. Oletko kuitenkin löytänyt ne labra lähetteet/listan testeistä, joiden tuloksia odotat? Mä en meinannut millään löytää niitä labratuloksia alkuun, niin sillä kysyn...