Hakutulokset

1. Mustikka89

Haaveena vauva 2020

Meistä tulikin sitten kiertokamut. ;) Mutta tosiaan, ymmärrän mitä tarkoitat. Itsekin toivon välillä, että olisin ollut nuorempana kypsempi ja sellaisessa elämäntilanteessa, että lasta olisi voinut yrittää saada. En kuitenkaan halua katua mahtavia vuosia mieheni kanssa, sillä olemme molemmat...
  2. Mustikka89

Haaveena vauva 2020

Mä tykkään Flosta (y) Muita en oo ees lähtenyt kokeilee. Se kyllä näyttää mun ovispäivän ihan väärin, mut oireiden korjailuun ja päivien seuraamiseen se on ollut hyvä :)
  3. Mustikka89

Haaveena vauva 2020

@W.we Ei tarvetta testille enää tänään. Mulle voi päivittää huomiselle kp 2 :( Mutta samaa mieltä olen kanssasi, että täällä on niin ihana purkaa tuntojaan ja saada tukea muilta :love: @Helmiina1978 Tsemppiä huippupäiviin ;) @Keltasirkku- Pidetään peukkuja et olis tärpännyt (y)
  4. Mustikka89

Haaveena vauva 2020

Tätä toivoinkin, että kiertoa voisi edes vähän pidentää lääkkeillä. Aion soittaa heti huomenna ajan lääkärille niin saan pyörät pyörimään eikä tarvi vaan ihmetellä.
  5. Mustikka89

Haaveena vauva 2020

Täällä testattu puhdas nega eikä yllättänyt kun mulla on tiputellut jo useamman päivän. Uskoisin että tänään tai viimeistään huomenna alkaa menkat kunnolla. :cry: Huomenna soitto jonnekin mistä voisi saada apua. Ihmeelliset oireet oli kyllä tässä kierrossa ja tulipahan nyt ihan selkeät todisteet...
  6. Mustikka89

Haaveena vauva 2020

Tervetuloa kaikille uusille! Täällä piinailu jatkuu, vielä en ole mitään testaillu mutta sunnuntaina (Dpo 10) sitten aikaisintaan varmaan jos menkkoja ei näy. :X3:Alaselän jyhmintä jatkuu edelleen, toissa päivänä tuli kirkasta verta melko paljonkin mikä aiheutti lievän sydänkohtauksen, sillä...
  7. Mustikka89

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Löysin tämän vanhan viestini ja ajattelin ihan vertailun vuoksi laittaa tästä kierrosta oireet ylös. Meillä ei siis ole vieläkään tärpännyt, vaikka ollaan jo yli vuosi yritetty. Menkkojen tarkoitus alkaa KP26 eli 16.12. Dpo 2 (kp 17) Alaselkää jyhmi kummallisesti ja alavatsakin tuntui...
  8. Mustikka89

Haaveena vauva 2020

Siis mitä mitä, mulla ainakin on aina jotain hituja seassa :eek: Luulin että on ihan normaalia o_O
  9. Mustikka89

Haaveena vauva 2020

Mä oon kova näkemään unia, mutta viime viikolla näin ensimmäistä kertaa unta mikä liittyi selvästi näihin raskautumistoiveisiin. Siinä en ollut alasti ;) mutta meillä oli pellavapäinen tyttö mikä tuntui erikoiselta kun olen itse tummempaa sorttia eikä mieskään nyt ihan vaaleimmasta päästä ole. :p
  10. Mustikka89

Haaveena vauva 2020

Mulla pitäisi ensi viikon ma alkaa menkat, että varmaan koitan siihen asti yrittää kitkutella. Oon kyllä ihan malttamaton hätähousu, joten jos nää kummalliset oireillut jatkuvat saatan ”lipsahtaa” jo viikonloppuna. :LOL::p Mielenkiinnolla odotan kuinka meille käy (y)
  11. Mustikka89

Haaveena vauva 2020

Yötöiden keskeltä omanapa postaus: Jos nyt ei oo tosi kyseessä niin ihmettelen! Mulla on jo muutaman päivän jomotellut selkä ihan kuin menkat olisi tulossa, mutta niiden ei pitäisi vielä vähintään 6 päivään alkaa. Tämän lisäksi huomasin nyt vessassa käydessäni rusehtaa vuotoa (paperissa vain)...
  12. Mustikka89

Haaveena vauva 2020

Tämä! Eilen kun heräsin niin alaselkää ja vatsaa hiukan jyhmi. Mutta hymynaama oli päiviä sitten. Onpa ärsyttävää kun oireet ilmaantuvat silloin kun on jo myöhäistä. (n)
  13. Mustikka89

Haaveena vauva 2020

Onnittelut @Marilainen :love: Täällä ei mitään uutta kerrottavaa. Sitä lähinnä ihmettelen, että miten porukka voi bongata oman oviksen ilman tikuttamatta? Yritin nyt ovisplussan aikaa tarkkailla tarkemmin omaa kehoa enkä kyllä huomannut mitään erikoisia tuntemuksia yms. Kaippa se vaan on niin...
  14. Mustikka89

Haaveena vauva 2020

Ihanaa @Aavikkokettu, onnittelut plussasta!:love: Mut voi siirtää piinailijoihin dpo1. Ennen joulua sitten tietää kuinka käy :X3:
  15. Mustikka89

Haaveena vauva 2020

Välillä on kyllä hyvä vähän hengähtää. Olen itse vähän sellainen kaikki-mulle-heti-nyt- tyyppi, että en myöskään millään jaksaisi plussaa odotella. Ei heitetä kuitenkaan kirvestä vielä kaivoon, eiköhän meidänkin vuoro vielä jossain vaiheessa ole (y)
  16. Mustikka89

Haaveena vauva 2020

Mun silmään on kyllä aika sama. Tällä samaisella testillä testasin tänään itsekin kun CB näytti plussaa ja hyvin samanlaiselta näyttää mun tulos :)
  17. Mustikka89

Haaveena vauva 2020

Jouluplussasta täälläkin haaveillaan :love: Saa nähdä kuinka käy! Täällä keskustelu käy niin vilkkaasti etten millään pysy perässä, mutta pahoittelut ja tsempit @Titi-Love ja @Aavikkokettu tervetuloa mukaan :) Täällä tänään aamulla bongattu vihdoinkin ovis :X3: En ole ennen saanut viivoja...
  18. Mustikka89

Haaveena vauva 2020

Tsemppiä sinulle, toivottavasti tärppää :love: Jos ei niin sitten vain uuteen nousuun! :)
  19. Mustikka89

Haaveena vauva 2020

Onpas täällä ihanan aktiivista! Onnittelut plussanneille :love: Mut vois myös pitkästä aikaa lisätä listaan eli Mustikka89 ja kp 10/25. Itse olen ollut pidemmällä tauolla täältä keskustelusta jälleen - alkaa usko mennä tähän touhuun. Meillä nyt menossa yk 22, tosin välillä on ollut vähän...
  20. Mustikka89

Haaveena vauva 2020

Onnittelut plussasta @Siniheinä :X3: ja voimia @Wintersun @Irene_4 mullakin oli muutama päivä sitten todella etova olo, vaikka yleensä on harvoin sellaista. Se olikin yksi syy miksi olin aivan varma, että nyt olis tärpännyt. Tänään kuitenkin aamulla pientä vuotoa ja testiin nega :cry...