Hakutulokset

1. E

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Paljon Onnea @Sukkis :love:
  2. E

Täällähän on ollut ihania ultrakuulumisia:) @Jasmina20, @Silmu75 ja @Pupuna112 :love: Kyllä se aina hetkeksi huolta helpottaa kun ultrassa kaikki näyttää hyvältä:) Mullakin oli Nt-ultra ja siellä kaikki hyvin:love: oli kyllä aivan ihana ultraaja, tosi tarkkaan katsoi kaikki mahdolliset ja koko...
  3. E

@shelterme paljon onnea:love::love: Kävin neuvolassa ultrassa ja kaikki oli hyvin:love: vastasi nyt täysin viikkoja, kovasti siellä jo heilutteli käsiä ja liikkui. Uskomatonta miten noin pienestä voi erottaa jo kädet ja jalat Vointi on lähes oireeton, välillä vatsan vihlomista ja lievää...
  4. E

@Jasmina20 Onnea plussasta:love: @Wintersun ihania ultrakuulumisia:love::love:
  5. E

@Silmu75 ihania ultrakuulumisia❤️ Mulla taas omaa stressiä pukkaa pintaan, kävin ekalla neuvolakäynnillä jossa ultrattiin ja pikkuinen laahaa pituuden mukaan 3-4 päivää jäljessä. Nyt pitäs olla 9+1 menossa.. Muuten ultrassa kaikki ok, sydän löi hyvin ja pikkuinen hypähteli useampaan otteeseen...
  6. E

@Ellinoora38 Onnea ihanista ultrakuulumisista:love: @Silmu75 voin yhtyä tunteisiisi, mullakin pyörii ihan liikaa kaikki mahdolliset kauhujutut mielessä.. Mullahan eka km tuli 9+1, edellisenä päivänä ultrassa kaikki oli ok.. Mut pitäs vaan yrittää olla positiivinen ja nauttia tästä...
  7. E

Ihania ultrakuulumisia @Seesam78 ja @Puhalluskukka :love::love: @kirsillevauva toivottavasti vointisi on jo parempi ja ihana mies sulla kun antaa sun levähtää rauhassa ja toipua:) Tänne ei ihmeempiä, päivä kerrallaan yritän taapertaa eteenpäin, aika kuluu vain niin onnettoman hitaasti.. Tänään...
  8. E

@MatildaM ja @BlackCat Paljon Onnea pienokaisista:love::love: @kiia-s ihania ultra kuulumisia :love::barefoot: Miekin voisin tulla nyt virallisesti listoille, vaikka vielä km pelottaakin.. Tänään 7+4 ja ultrassa näkyi pikkuisen sydän lyövän:love::love: mitään voimakkaita raskausoireita mulla...
  9. E

Miekin voisin varovasti kurkistella tänne. Takana 1.ivf josta tuoresiirrosta plussa, nyt menossa 5+6. Pientä ruskeaa tuhruvuotoa pyyhkiessä ollut pari päivää aamupäivällä riesana, tänään taas vuodoton päivä. Aikaisemmat km:t kummittelevat ja pitävät mielen vielä aika matalana, pelottaa ihan...
  10. E

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tännehän on plussia sadellut:) Joten Onnea @cindra ja @Wintersun :love::love:
  11. E

@Jasmina20 pahoittelut @Ellinoora38 ihanaa, onnea:love: Oikein ihanaa ja rauhallista Joulua kaikille:love:
  12. E

@kiia-s varovaiset onnittelut:love: @Silmu75 ihania uutisia:love::barefoot: @Jasmina20 älä vielä luovu toivosta, mulla tuhrutteli 4 päivää ennen testiä ja testipäivänä vuoto loppui eikä ainakaan vielä ole tullut takaisin. Miekin luovuin ihan täysin toivosta eka tuhrun jälkeen.. @Rusakkonen...
  13. E

@Wintersun mahtavaa tsemppiä huomiseen siirtoon!
  14. E

Kiitos kaikille:love: tänäänkin onneksi tuhruvuodoton päivä, joten toivotaan että pysyvätkin poissa.. Aiheuttaa turhaan sydämentykytyksiä. @cindra jos jaksat päivittää nii mut voi siirtää plussanneisiin, pääseehän sieltä pois jos jotain tapahtuu. Nyt onkin piinailijoita ihan kunnolla:)...
  15. E

@odotuksenodotus olen niin pahoillani @pcosilainen voi ei Tsemppiä kaikille piinailijoille! Mie plussasin tänään:love:, meidän ainokainen alkio yrittää pitää kiinni :barefoot: mutta mutta, pp8 lähtien eiliseen saakka (4 pvä) ruskeaa tuhrua tuli aina pyyhkiessä, tänään ainakin vielä vuodoton...
  16. E

@jonxu pahoittelut negasta @Solunen voi ei olen niin pahoillani Eipä tässä itselläkään kovin korkealla odotukset ole. Keskiviikkona siirrettiin alkio kyytiin, pakkaseen ei saatu yhtään 4 munasolua punktoitiin, 3 hedelmöittyi, mut nuo kaksi eivät selvinneet jatkoviljelystä. Mulla ei pystytty...
  17. E

@Rusakkonen olen pahoillani vetää ihan sanattomaksi.. Voimia ❤️❤️
  18. E

@Wintersun voi ei, nyt kyllä sua koetellaan ihan liikaa.. Toivottavasti ne menkat nyt sieltä alkaa, eikä sulle tule enää mitään vastoinkäymisiä, voimia❤️
  19. E

@Calico onnea:love: ihania plussauksia täällä nyt ihan putkeen(y) @Puhalluskukka hieno saalis, eiköhän tuosta määrästä löydy perjantaiksi hyvä alkio siirrettäväksi ja joitakin myös pakkaseen:)
  20. E

@justhope voi ei, pahoitteluni :cry: @W.we tervetuloa mukaan. Minäkin tällä palstalla uusi. Taustalla kolme keskenmenoa (luomu) reilu vuoden sisään ja nyt sitten viimeiseen vuoteen ei ole testeissä näkynyt mitään.. Syitä km / lapsettomuuteen ei ole löytynyt, toki mun ikä tekee omat haasteensa...