Hakutulokset

1. H

~Elokuiset 2020~

Palaan siis paikalle, kun tilanne rauhoittuu. Aikamoinen homma vielä jäljellä. Yöllä heräsin kamalaan vatsakipuun eli pitäis varmaan ottaa vähän iisimmin. Ei vissiin tee hyvää kantaa tavaroita ja ravata portaita.
  2. H

~Elokuiset 2020~

Pari päivää olen poissa ja tää on aivan muuttunut! Kääk! Kiitos tsempeistä kaikille, muuttohässäkkä vaan jatkuu... o_O
  3. H

~Elokuiset 2020~

Huhhuh! Meillä alkoi tänään muutto ja onpahan tullut rehkittyä. Oon myös juonut ihan liikaa kahvia ja kokista ja päivä mennyt hyvin vähällä ruoalla, joka suurimmaksi osaksi koostui pizzasta. Meillä ei ihan hirveästi ole muuttoapua tarjolla, joten aika paljon saa kahdestaan miehen kanssa puuhata...
  4. H

~Elokuiset 2020~

Ja @merin vielä tuohon johonkin aikaisempaan, niin ei onneksi tarvitse mennä sokerirasitukseen vaikka olin varma, että iän puolesta jo joudun. Pelkään verikokeita kuollakseni, joten koitan välttää niitä...
  5. H

~Elokuiset 2020~

@KeepGoing Mä kävin ultrassa Kotkassa. Asutaan tosin siis Uudellamaalla ja rakenneultraan ollaan menossa Porvooseen. Kotkassa oli 4D-ultrat ja tosi pätevä kätilö, joka katsoi kyllä tosi tarkkaan kaiken. Vähän harmittaa, että rakenneultraan ei sinne mennä, mutta nyt muuton jälkeen Porvooseen...
  6. H

~Elokuiset 2020~

Mulla oli tuo ultra vasta 13+4 viikolla. Piti olla 12+6, mutta la sitten siirtyikin. Hyvin onnistu ultra ja saatiin vahva veikkaus sukupuolesta! Eli ei se liian myöhäinen ole. Täällä suositellaan tehtäväksi 12+4 - 13+6.
  7. H

~Elokuiset 2020~

Meillä oli aamulla neuvola. Muuta kritiikkiä ei oikeastaan tullut, mutta paino oli tippunut :eek: Saatiin myös koko perhe influenssarokotteet. Ilmeisesti influenssakausi on myöhässä, joten suosittelivat ottamaan nyt viimeistään. Otin myös esikoista odottaessa.
  8. H

~Elokuiset 2020~

@KeepGoing Meillä vissiin on jossain ne jarrupalat. Mies meinas, että vaihtaa ne, kun laitetaan myyntiin nuo (siis ennen kuin vauva ilmoitti tulostaan ja ajateltiin lapsiluvun olevan 1), mutta täytyy nyt jo vaihtaa. Jousetkin on uudet, mutta niitä ei kai jotenkin voinut itse vaihtaa. Tai ainakin...
  9. H

~Elokuiset 2020~

Meillä on kans nuo Tutek Turranit, mutta jarrut ja jousitus on rikki. Ollaan siis surutta menty metsässä, Suomenlinnassa ja ties missä noilla ja ollut todella kovalla käytöllä eikä olla paljoa säästelty. Menee kyllä vielä uuden vauva kanssa ainakin vaunuajan mutta ratasaikaa ei välttämättä...
  10. H

~Elokuiset 2020~

Meillä töissä on juuri valmistunut isot sisäilmaremontit, mutta eipä niistä ole ollut hyötyä. Ongelma on ilmeisesti ilmanvaihdossa ja niitä ei saada säädetty kunnolla. Mulla on töissä jatkuvasti korvat lukossa ja happi meinaa loppua. Osa oireilee todella paljon vakavammin. Ihan järkyttää kyllä...
  11. H

~Elokuiset 2020~

Kiitos @Hedvig! Vauva nyt ei onneksi alkuun tarvitse paljoakaan tilaa (me mm. esikoisen kanssa alkuun nukuttiin kaikki kolme 120cm sängyssä :ROFLMAO:). Mulla uusimpina oireina on päänsärky :( Ja toinen hyvin outo juttu, nimittäin allergia! En ole oikeastaan millekään allerginen (ei mitään...
  12. H

~Elokuiset 2020~

Kiitos @MonaLisa33 :love: Neliöitä tulee olemaan varmaan 100 enemmän kuin nyt, niin ehkä sinne mahtuu kasvava perhe. Ikävä ei kyllä ole Helsingin pieniin asuntoihin, mutta tuota autottomuutta välillä kaipaan ja toimivaa joukkoliikennettä. En oikeastaan muuta vinkkiä noiden vauvatavaroiden...
  13. H

~Elokuiset 2020~

Meillä on myös auto-ongelma, kun muutetaan ja tarvitaan kaksi autoa. Tai on meillä kaksi autoa, mutta toinen vaan on sellainen bensasyöppö, että ei pidemmän päälle ole hyvä. Onneks tuo äitiysloma vähän siirtää sitä autonhankintaa, kun mä pärjään kotona lasten kanssa ilman autoa. Toinen autokin...
  14. H

~Elokuiset 2020~

Mites sinne Facebook-ryhmään pääsi? Laitoin Annamaija Hennariikalle (ilmeisesti se oli se feikkiprofiili) kaveripyynnön ja viestin, mutta vastausta ei ole kuulunut. Kukakohan sen takana oli täällä..? :)
  15. H

~Elokuiset 2020~

Pääsin onneksi nyt heti käymään neuvolassa. Sydänääniä ei löytynyt mutta luojan kiitos neuvolassa on ultra, jolla katottiin, että sydän löi ja vauva liikkui normaalisti. Oli kyllä pelottavaa, kun niitä ääniä ei kuulunut mutta onneksi kaikki kuitenkin oli hyvin :love: Vauva vaan on aika paljon...
  16. H

~Elokuiset 2020~

@Aavikkokettu 14+6 mutta olen siis jo pari viikkoa tuntenut kuplintaa ja muljahduksia. Nyt ei mitään ja pelkään pahinta.
  17. H

~Elokuiset 2020~

Mua ahdistaa ihan huolella nämä vähäiset liikkeet. Tuntuu, että päivä päivältä on vähemmän liikkeitä :( Vasta viikon päästä neuvola. En tiedä, miten jaksan sinne asti. Miks tämä raskausaika on koko ajan yhtä huolta ja harmia..? :(
  18. H

~Elokuiset 2020~

Meillä kans mies on ihan onnessaan ja innoissaan uudesta tulokkaasta. Oltiin tosi pitkään sitä mieltä, että meille yksi lapsi riittää, mutta kyllä se kelkka siitä kääntyi ja nyt odotetaan jo innolla tulevaa. Annettiin jo iso osa vauvatarvikkeista ja äitiysvaatteista pois ja nyt joutuu ostamaan...
  19. H

~Elokuiset 2020~

Just kun pääsin hätäilemään, niin nyt alkoi kuplinta ja selkeesti hän alkoi koputtelemaan :love: Ehkä hän ei halua häiritä äitiä päivällä, kun on muutakin tekemistä. Ootan kyllä paljon sitä, että tuntuu ulkopuoleltakin. Voi esikoisenkin ottaa paremmin mukaan tähän odotukseen. Nyt hän jo välillä...
  20. H

~Elokuiset 2020~

Tai lähinnä ehkä se, että vielä pari viikkoa sitten tunsin niitä muljahduksia ja nyt ne ovat hellittäneet. Voihan se toki olla, että niihin on myös tottunut eikä jokaista muljahdusta huomaa. Jos en ois viime viikolla nähnyt omin silmin, millainen pyöriminen vatsassa on, niin pelkäisin jo...