Hakutulokset

1. Phoebsi

Perjantain perseilyketju!!!

(y);)
  2. Phoebsi

The ketju

Vieläkin tämä ketju on täällä? :D
  3. Phoebsi

Millaisia teidän pojat on? siis luonteeltaan..

Lujatahtoinen, älykäs, hyvä muistinen, ketterä ja nopea, utelias, iloinen, nauravainen ja välillä myös ujo :heart:
  4. Phoebsi

Nykyajan lastenkasvatus on lähtenyt aivan lapasesta

Meillä on lapsilla 1.5 kalenteria per nenä. Heillä piti olla vain 0.5, mutta tämä tieto ei kantautunut tarpeeksi kauas, ja sitten yhtäkkiä olikin jo myöhäistä.
  5. Phoebsi

Teijän jouluruuat ?

Hmm... vuosien saatossa meidän joulupöytään on jääneet enää kinkku ja lanttulaatikko sekä imelletty perunalaatikko. Niiden lisäksi teen varmaan makean makaronilaatikon, kotijuustoa, lihakastikkeen ja sitten aura-punajuurisalaatin ja vihersalaatin. Aika sekalainen seurakunta, ellen sanoisi :D...
  6. Phoebsi

Onko elämisen helppous tehnyt äideistä masentumisherkkiä ja lastensa surmaajia???

Mitä se elämisen helppous oikeasti edes tarkoittaa?
  7. Phoebsi

Yllättävän monelle miehelle naisen pienikin ylipaino on iso ei.

Voi olla, kun ei ole ikinä tarvinnut itse sellaisia käytellä. Mutta siis kirjoitat että naisen olisi hyvä sitä ja tätä ja tota, mutta sitten jossain pienellä präntillä lukee että "kaikki hakijat haastatellaan" vai?
  8. Phoebsi

Miksi joulu aina yllättää köyhät?

Ai että rikkaat on pahoja ja köyhät hyviä? Erittäin kulunut juttu, mutta voithan sinä siihen tukeutua jos se sinun oloasi yhtään helpottaa.
  9. Phoebsi

Yllättävän monelle miehelle naisen pienikin ylipaino on iso ei.

Mieltymyksiä saa totta kai olla, mutta jos meinaa vaatia naiselta tiettyä ulkonäköä, sen on paras olla samaa tasoa oman ulkonäön kanssa ;)
  10. Phoebsi

Itse asiassa se menee niin, että hyvä antaa vähästään, paha ei paljostakaan. :)
  11. Phoebsi

Äidiksi 30v, 33v, 35v ja 44v. Tule piristämään lauantai iltaa ja kysy mitä vain?

Kun sait esikoisesi syliin ensimmäisen kerran, muistatko, mikä oli ensimmäinen ajatuksesi? :)
  12. Phoebsi

Ihan itse sinä olet sen sossunasiakas-aseman itsellesi asettanut. Se on ihan ymmärrettävää, mutta ei ole oikeutettua sysiä sitä minun syykseni. En minä ole sinua haukkunut täällä millään tavalla. Sinulla on se tietynlainen asenne (varo, se periytyy) johon vähän väliä täälläkin törmää...
  13. Phoebsi

Suomalainen köyhä ei ole sama asia kuin jonkun muun maan köyhä, tätä teille on yritetty sanoa. Mutta ei. Ja ei, en lukenut wikipediaa jota voi muokata mieleisekseen kuka vain. Mieluummin vähän luotettavampia lähteitä, kiitos.
  14. Phoebsi

Ei samanlailla köyhiä, kuin muualla, koita nyt tajuta jo! Ja ne ketkä ovat, ne eivät kirjoita tuollaista tänne, sillä heillä ei ole edes millä kirjoittaa. Katso nyt sinne peiliin: ehjät vaatteet, lämmin asunto, ruokaa jääkaapissa, ei velkoja, lääkkeet ja hoito sairauksiin on. Sinä et ole...
  15. Phoebsi

Mikä sinut sitten oikeuttaa sanomaan toiselle pahasti? Se, että olet toimeentulotukiasiakasko? Se, että jokin on mennyt sun elämässä pieleen ja sinä kuvittelet, että jos ihminen esittää mielipiteitä yhteiskunnan tilasta ja tuo esille, että itseasiassa Suomessa on asiat todella hyvin, niin sinä...
  16. Phoebsi

Suomessa puhutaan pienituloisista, kyllä. Tai köyhyysrajan alapuolella elävistä. Mutta olen todella tästä sitä mieltä, että ne keillä on netissä varaa valittaa, eivät ole kovin köyhiä itse. Oletko sinä velkaantunut sairastumisten takia esimerkiksi? Et ole selvinnyt matkakustannuksista tai...
  17. Phoebsi

Yritän vain tuoda esille, että sinä saat aivan älyttömän paljon kaikkea ilman mitään vastikkeita, ja kehtaat silti valittaa ja haukkua muita pelleiksi.
  18. Phoebsi

Osasta olet ainakin saanut kelakorvauksen, ja osasta et ole välttämättä saanut maksua ollenkaan - kun joku työssäkäyvä taas maksaa kaiken ihan itse myös.
  19. Phoebsi

Köyhyys on myös mielipideasia, kun siitä puhuu ihmiset omana kokemuksena. Yksi tulee toimeen loistavasti pienellä palkalla, toinen kokee palkastaan katkeruutta. Kolmas ei voi sietää sitä tosiasiaa, että joku toimeentulotukiasiakas saa enemmän rahaa kuin hän, pienituloinen palkansaaja kuussa saa...