Hakutulokset

1. Zariza

Verenpainelääkityksen saa ilmeisesti vain käymällä

... kierroksia.:LOL:
  2. Zariza

Pettääkö mies? Apua!

Sanoisin, että kyseessä on kaveri. Jos pettäminen olisi kyseessä, niin a) et saisi pelata hänen kännykällään miinaharavaa tms. b) love viesteihin yms. löytyy muita osuvamipa emojeja. Olette varmaan aika nuoria? (<-miinaharavan pelaamista kännykällä..)
  3. Zariza

Petin miestäni, parasta seksiä ikinä, en kadu.

Jos ihminen ei kasva aikuiseksi 33-ikävuoteen mennessä siten, että hänen "aivot" ovat nousseet alapäästä yläpäähän, niin sellainen ihminen jää aina ajattelemaan alapäällään. Jokainen päättää itse elämäntapansa.. Suosittelen sinulle, jotta avioliittosi kestäisi ja peheesi säilyisi kokonaisen...
  4. Zariza

Jokainen on oman onnensa seppä?

Sen nyt ainakin sanon, että 90-luvun kauppakorkean tai tekun nuorilla ei ollut huumeiden kanssa vielä mitään tekemistä. Minun opiskelumenestykseen 80-90 luvulla ei vaikuttanut perhetausta mitenkään muuten kuin, että sain sen tahtotilan: "You can do it ", minkä vanhempani meille lapsille antoivat.
  5. Zariza

Sofia Belöf delivery assistant

Auttoi vain poikaystäväänsä eroon ainepussista. Onhan se niin sööttiä, että hän Sofia alkaa opettaa miestä Ruisrockissa, ja tarjoaa tämän kamat muille miehille. Ei se varmaan ihme ol3, jos miestä alkaa vituttaa ja hän hieman tukistaa tyttöä, kun kaikkien julkkujen edessä, oma tytsy alkaa...
  6. Zariza

Sofia Belöf delivery assistant

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/86ac07f8-fc75-4300-8329-1d7503fc85bd OMG.
  7. Zariza

Sofia Belöf narkodelivery assistant

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/86ac07f8-fc75-4300-8329-1d7503fc85bd OMG.
  8. Zariza

Palstamammojen ja muun joutoväen elättäminen on viemässä Suomen kohden katastrofia

Haista kuule home! Minä olen elättänyt aina itseni, ja vielä loisetkin. Nyt olen viisastunut, ja elätän vain itseni.
  9. Zariza

Pitäisikö suomalaiset evakoida Kiinasta

Korona syntyi siellä, missä sen oli aika syntyä. Kuten ebola silloin aikoinaan, kuten muutkin kovemmat SARS-bakteerivirukset. Nyt ei lennokit enää lennä Kiinaan ja takaisin. Suomalaiset olisi syytä evakuioida sieltä kotiin, tietysti karanteenin läpi. Mutta miten toimivat muut Euroopan maat? tai...
  10. Zariza

Keväällä kuollaan, miksi?

Keväällä vakavasti sairaat kuolevat, koska aurinko antaa valtavan voimaboostin, jota sairas keho ei enää kestä. Kevätvasymys.
  11. Zariza

Kenestä tulisi Suomen seuraava presidentti Niinistön jälkeen

En edes uskalla ajatella,kenestä tulee se seuraava presidentti! Ei ole ketään siihen asemaan sopivaa. Joten ehdotan: Perustuslain muutos ja Saulille seuraavat,ainakin 2 kautta,lisäaikaa.
  12. Zariza

Narsistin puoliso

Ei meilläkään mies valittanut koskaan sotkuista tms, kun ei ollut sotkuista. Mutta se henkinen väkivälta: olet aina väärässä! tms. "turpa kiinni, mikä sä luulet olevasi, haiset pahalle, olet lihonut... whatever. Oli aika, että hän järjestään itse aloitti riitoja jo kotiin tultuaan, ihan mistä...
  13. Zariza

Narsistin puoliso

Minulla oli fyysistä ja henkistä pahoinpitelyä. Olin tyhmä, vaikka sain sellaisen opin jo kotoa, että jos mies lyö sen yhden kerran, niin jätä hänet. Ensimmäisen kerran, ja toisenkin jälkeen annoin anteeksi, mutta sitten en enää. Olin koko ajan varuillani. Miksi suhteemme kesti niinkin pitkään...
  14. Zariza

Narsistin puoliso

Minun narsistini kohdalla oli yksi aika outo merkki: kaikki hänen toiset naisensa olivat aina häntä vanhempia. Mitähän se sitten tarkoittaakin. Itse olin häntä nuorempi. Nyt hän on naimisissa itseään vanhemman naisen kanssa. Näin tuon uuden vaimon hiljattain ohimennen, ja hän oli mielestäni aika...
  15. Zariza

Narsistin puoliso

Voivatko narsisti+narsisti olla yhdessä tappamatta toisiaan? Narsisti etsii vierelleen jotain, mieluummin hyvätuloista, nollaa, joka ei tajua hyvästä mitään, uskoo kaiken valheen ja jaksaa ihailla. Narsisti on alistaja, ja parhaiten hänen kanssaan viihtyy masokisti. Summasummarum: Narsisti...
  16. Zariza

Narsistin puoliso

Jos itse olet tyytyväinen, niin so?
  17. Zariza

Narsistin puoliso

Auttaa vain siihen päätökseen, että nyt on aika paeta kohti parempaa elämää! Minulle tuli viimein se "realismin"-hetki, ja ymmärsin, että tässä tilanteessa minulla on edessä pikainen kuolema: joko oma keho pettää tai ukko tappaa minut tavalla tai toisella
  18. Zariza

Narsistin puoliso

Näin on: ero narsistista ottaa koville. Minulta meni vain siihen virallisen eron ja osituksen loppuunsaamiseen melkein 10 vuotta! On se Saatana! Ja miten pitkään suunnittelin eroa! Tiesin, että äijä menee hulluksi. Suunnittelu kesti jo itsessään vuosia, koska meillä oli yhteinen lapsi. "Oli" -...
  19. Zariza

Naapurini Italiasta

Minä annan noiden italiankielisten verkkoasetusten olla päällä. Minä voin koko ajan tuntea, että olen Italiassa. Bongiorno :cool: