Hakutulokset

1. 4nniin4

Kesäkuiset 2020 <3

Täällä kaikki hyvin. Ei oo ollu pahoinvointia tai mitään erikoista. Ei oo tullut paljoa tänne kirjoiteltua, kun liittyi Facen ryhmään. Meillä rakenneultra vasta 4.2. Tuntuu niin pitkältä ajalta.:unsure::D
  2. 4nniin4

Kesäkuiset 2020 <3

Niin harmi. Voimia paljon @Annnvei !❤️
  3. 4nniin4

Kesäkuiset 2020 <3

Kävin tiistaina ekassa neuvolassa. La siirtyikin 8.6.. Itse olin kuvitellut sen olevan vasta 20.6. Saapa nähdä miltä ultrassa sitten näyttää. Neuvolassa kuunneltiin sydänäänet ja sieltähän ne löytyi.❤️ Helpotti oloa paljon, kun en oo käynyt varhaisultrassa, joten en oo aiemmin tiennyt onko...
  4. 4nniin4

Kesäkuiset 2020 <3

Jep. Samaa mieltä tästä salailusta. Haluaisin jo kertoa muille, mutta viikkoja vasta 6+6. Varhaisultraan en mee, joten vasta nt-ultran jälkeen kerron muille.:rolleyes: Mitenhän sitä jaksaa sinne asti odotella.
  5. 4nniin4

Kesäkuiset 2020 <3

Ja ihana kun tulee vielä uusia. Mää en oo vielä soitellut neuvolaan. Kävin toissapäivänä terveysasemalla muista syistä. Sanoivat ohi mennen, että terveydenhoitajaksi on syyslomalla. Eli luultavasti huomenna soitan, kun huomenna jo 6+2.
  6. 4nniin4

Kesäkuiset 2020 <3

Miten hän sitten tuon äitiysrahauudistuksen kanssa, kun edellinen lapsi on alle 3-vuotias ja mun tulisi saada samanverran äitiysrahaa, kuin aiemminkin. Laskeeko ne siitä 6kk vai katsoo siitä vuodesta 12kk?
  7. 4nniin4

Kesäkuiset 2020 <3

Hei ja tervetuloa. Facebookissa on salainen ryhmä. Tietääkseni ei wa-ryhmää. Facen puolella ollaan esitelty itsemme ym. eli kannattaa sinne tulla.
  8. 4nniin4

Kesäkuiset 2020 <3

Meiltä löytyy jo sisarusvaunut, kun tuleva on kolmas lapsi. Esikoinen on sitten vauvan synnyttyä 4v4kk niin se voi kävellä tai pyöräillä. Rattaat on Carena Visbyt ja edullisimpia varmasti mitä löytyy. Tarvittavat ominaisuudet on mitä tarvitsen. Pääasiassa käytän niitä sorateillä lenkkeillessä...
  9. 4nniin4

Kesäkuiset 2020 <3

Ja joo, @Mammakatri . Kaikki tuoksuu kyllä niin vahvasti! Se on yks merkki, josta tietää olevansa raskaana.
  10. 4nniin4

Kesäkuiset 2020 <3

@Lastunen , ainakin -16 ja -18 oli ihan fyysiset äitiysneuvolakortit. En tiedä vielä onko nyt netissä vai miten, kun en oo vielä soitellut tai käynyt neuvolassa. Ehkä toivoisin, että ois niinku ennenkin. Mulla ei oo ollu nyt muita oireita, kun pahoinvointi. Aamulla ei oikein pysty syödä mitään...
  11. 4nniin4

Kesäkuiset 2020 <3

Hei kaikille. Varovaisesti liityn mukaan. Tänä aamuna tehty selkeästi positiivinen testi. Huomenna aion testata kuitenkin uudestaan. Kuukautiskierto ollut niin epäsäännöllinen, että tosi vaikea sanoa LA:ta, mutta luultavasti se on 20.6. Ainakin vau.fi laskurin mukaan, kun laskin edellisten...