Hakutulokset

1. nyuu

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Onpas tää pölhö tää uus alusta ja mulla ainakin kännykällä tökkii enemmän kuin aikaisempi! Tyhmää! Täällä alkaa rv40. Olo on tukala, ja lievää raskausmyrkytystä pukkaa :( naikkarilla käytiin maanantaina ja se käynti oli ihan omituinen, lääkärin mielestä stressaan vaan ja ihan oma syy että...
  2. nyuu

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Rusakkonen olipa koskettavat ja kauniinkuuloiset hautajaiset! Itken täällä junassa :cry: <3 oot ollut todella paljon ajatuksissa että miten jakselet ja mitä teille kuuluu. Kivaa kun jaksat käydä meille kirjoittelemassa.
  3. nyuu

Onnea @Sukkis pienestä :love:
  4. nyuu

@Sukkis aijai! Ihan tyhmää että homma tyssäs! Pidän täällä peukkuja että lähtis supistamaan ja bebe liikkeelle! Voimia sinne!
  5. nyuu

@PumpuliNumpuli mä kirjoittelen sullekin pidemmän kaavan mukaan jossain välissä, mutta meille lahjasolut olivat sekä rangaistus että ihana mahdollisuus. Mulla ikää oli vaan 21-vuotta kun hoidot alkoi ja mun matala amh selvisi. Silloin jo sain kuulla että suurin osa joilla on matala amh saa...
  6. nyuu

Nonniin nyt on aikaa vähän kirjoitella, käynnistin taas tietsikan niin helpompi kirjoitella. @millionnea mikäs siellä on tilanne, onko lapsukaiset jo täällä? :love: Mulle kuuluu ihan hyvää. Sain sen radi-diagnoosin mikä itelle oli aika kova pala. Paino oli noussut kuulemma liikaa (tää mitattiin...
  7. nyuu

Mä vuodin kolme viikkoa omassa alkuraskaudessa, välillä enempi välillä vähempi. Oli ruskeaa ja kirkkaan punaista ja juoksevaa ja klönttistä. Silti kaikki ok! Keskenmenneissä raskauksissa vuoto on runsastunu ja kylkeen tullut aika kovat kivut. Uskon että on ihan normaalia...
  8. nyuu

Mikä klinikka teillä on? Ja suojella luovuttajaa?? Siis mitä ihmettä. Kaikki on kyllä so far saaneet tietää tarkan iän mitä oon jutellut ihmisten kanssa. Kysypä neuvolasta/ultraajalta et onko oikeasti niin että 25v ja 35v on samalla viivalla riskilukemien kanssa? Koska voisinpa väittää et ei...
  9. nyuu

Mäkin tosiaan sain varhaisultran jälkeen tietää. Plussan jälkeen ei vielä, mut kun varhaisultrassa oli kaikki ok niin sitten sain tietää iän. Eikä se ollu Ovumialla mikään ongelma! :o
  10. nyuu

Musta tuntuu et ovat nyt puhuneet puutaheinää sulle siellä klinikalla. Totta on ettei luovuttajasta saa sulle kertoa ihan mitä sattuu, mut just ultraa varten toi ikä on aika tärkee tieto. Kuten yllä sanottu ni onhan 25-vuotiaan ja 35-vuotiaan riskiluokitukset ihan eriä. Nyt vaan vaadit et ikä...
  11. nyuu

Kyllä me saatiin tietää ikä kun se niskapoimu-ultraan tarvittiin. o_O
  12. nyuu

@Silmu75 eiköhän kaikki oo hyvin. Omissa keskenmenoissa vuoto runsastui vaan kokoajan. Jos se oli pientä ja tuli ja meni niin eiköhän oo vaan sitä samaa mitä itse kullakin :) ja kuten ylempänä sanottiin niin noilla viikoillahan useilla oireet helpottaa! Tsemppiä maanantain ultraan! Uskon että...
  13. nyuu

@Rusakkonen no joo. Mä lueskelinkin ittekin kohtukuolemasta aika paljon kun tämä kamaluus sattui teidän kohdalle. Ja nyt kun itte sain tän radi-diagnoosin (vaikka oonkin alle 25-vuotias ja normaalipainoinen...:confused:) niin iski kauhea pelko että mitä jos meidänkin kohdalla käy nyt näin :(...
  14. nyuu

Voi @Rusakkonen voimia sinne! En tiedä onko harmi vai helpotus teille, ettei mitään syytä löytynyt. Voimia kuitenkin ihan hurjasti. Ja hyvä että saitte tota aikaa siirrettyä aikaisemmaksi ettei helmikuun loppuun asti täydy odottaa! Onko radi muuten jotenkin kohottava tekijä kohtukuolemissa...
  15. nyuu

@MatildaM onnea onnea <3 @Silmu75 mulla taas on kauhee pelko sektiosta ja siihen joutumisesta! Kun hoitoalkuinen ja lahjasolu niin haluaisin että synnytys edes sujuisi ”luonnollisesti”. Ja sit sektion jälkeen imetyksenkin onnistuminen on haastavampaa. Mut eihän sille mitään voi ja vauvan...
  16. nyuu

Oijoi jännittävää @Pimpula76 ! Kyllä siinä huisketta riittää jos ja kun seuraavakin kyytiläinen tarraa kiinni :D Mä pidän peukkuja teille!
  17. nyuu

@Seesam78 jännittävää <3 Tsemppiä piinailuun! @Netty79 kiitos <3 Onpas jännittävää miten teillä kaikilla menee! Ite oon kyl kieltämättä onnellinen et tuo kaikki jännitys on historiaa. Ollaan miehen kanssa puhuttu että otetaan se mikä annetaan (hyvä sanoa nyt kun on vauva massussa), että ei...
  18. nyuu

Avasin taas tietsikan ekaa kertaa miljoonaan vuoteen, yritän nyt päästä kommaamaan kaikille joille meinasinkin, mutta tää on aina vähän tämmöstä, et joku sitten unohtuu välistä :') @odotuksenodotus ei tuo välttis mitään keskenmenoa meinaa! 6+2 on vika päivä jolloin syke lähtee näkymään, mut...
  19. nyuu

@Netty79 jos raskaus alkaa, saa luovuttajan iän tietää! :) just neuvolaa ja nt-ultraa varten!
  20. nyuu

@kirsillevauva ihanaa!! Onnea onnea! Aikamoinen tyttökatras teille:love::p Lisäätkö @Rusakkonen :n tonne maaliin päässeisiin kans? Ymmärsin niin että hän haluaa sinne :)