Hakutulokset

1. K

~Elokuiset 2020~

Mustakin tätä on hankala seurata! Mutten halua mihinkään isoon ryhmään kyllä.
  2. K

~Elokuiset 2020~

Joko jokin ryhmä siis on?
  3. K

~Elokuiset 2020~

Minäkin toivon Facebook ryhmää, pääsee paremmin tutustuu! ♥️
  4. K

~Elokuiset 2020~

Mulla on tota Ähkyn tunnetta ollut ja voi luoja miten mahaan sattuu. Silti välistä nälkä ja ähky helpottaa.
  5. K

~Elokuiset 2020~

Meillä epäselvissä tilanteissa kyllä saa varhaisultran ihan neuvolan kautta..
  6. K

~Elokuiset 2020~

Mulla varhais ultra 2.1 nyt vain odotellaan. Mä odottelen jo aikaa että omalla dopplerilla kuulee kotona pienen sydänäänet. Onko kellään kokemusta miten aikaisin niillä jo voikaan kuulla? Muistelin jotain 8-9viikkoa.
  7. K

~Elokuiset 2020~

Mulla oli toisessa raskaudessa istukka kohdun suun edessä ja verta hulahteli ihan urakalla. Mutta niin vaan vauva kasvoi ja nyt onjo 4v ♥️
  8. K

~Elokuiset 2020~

Tsemppiä! ♥️
  9. K

~Elokuiset 2020~

Mäkin kävin tosta meidän lähikaupasta vielä testin ostamassa. Mä en ole saanut vielä sellaista vahvaa viivaa ja nyt ostin vahingossa tollasen herkemmän testin. Pare olis jo näyttää siis jo vahvat viivat. Mä nukun öisin tosi huonosti en saa jotenkin nukuttua.. Ja viime yönä heräsin suonen...
  10. K

~Elokuiset 2020~

Mulla yleensä ollut jokin raskaus monivitamiini jota olen raskaus ja imetys aikana ottanut. Nyt en vaan saa mitään aikaiseksi, en varattua neuvolaa enkä hommattua vitamiineja.
  11. K

~Elokuiset 2020~

Mulla oli ensimmäisessä raskaudessa myös, mutta muissa ei ole ollut. Lähti pois heti synnytyksen jälkeen.. Mulla oli myös rv10-40 pissi tulehdus jota ei saatu pois... Joka viikko ravasin näytettä viemässä. Nytkin tulee varmaan tehostettu koska mulla aina oireettomat olleet
  12. K

~Elokuiset 2020~

Mun mielestä se menee aina 4+6.. 5+6 koska viikossa 7 päivää, ja kuuden päivän jälkeen tulee sitten täysi viikko. ♥️ Korjatkaa jos olen väärässä.
  13. K

~Elokuiset 2020~

Mä tein plussan la päivällä eikä se viiva ollut tänään vahvistunut, onpas turhauttavaa vaikka haluan uskoa että kehitystä tapahtuu mutta hitaasti.. . Oireita myös hyvin vähän ollut, tosin ei muissakaan raskauksissa ole kovin paljoa ollut. Tänään palasin töihin pitkän sairasloman jälkeen ja mä...
  14. K

~Elokuiset 2020~

Viikko kuulostaa todella lyhyelle ajalle... Mutta voi luoja miten hitaasti se menee kun ultraa odottaa! ♥️ Toivotaan että päivät kuluisi nopeasti.
  15. K

~Elokuiset 2020~

En tiedä saanko edes muokattua tuota listaa, ainakaan en osaa.. Mutta mun kohdalle voi vaihtaa Pkssk, jos joku vain viitsii!
  16. K

~Elokuiset 2020~

Mä tein eilen positiivisen raskaustestin päiväpissasta 1.5h odottamisen jälkeen. Meillä ei varsinaista yritystä ollut mutta ei myöskään ehkäisyä käytössä. Mun ollut todella hankala tulla raskaaksi aiemmin siksipä ei ehkäisyä nyt ollut. Tämä on meidän 4.s lapsi. Lasketuksi ajaksi näyttää 14.8 ♥️
  17. K

~Elokuiset 2020~

Mä kerroin eilen mun miehelle joka ei hänkään olisi enää halunnut lapsia.. Hyvin meni. Kannattaa kertoa myös sinun! ♥️
  18. K

Juuri synnyttänyt + imetys + toiveena toinen lapsi.

Moikka, otsikko kertookin kaiken oleellisen. Olen siis vast ikään synnyttänyt, täysimetän lastani (öisin jopa 5h tauko) ,toiveena toinen lapsi pienellä ikäerolla. Onko mahdollista raskautua imetystä huolimatta? Kuukautiset eivät ole alkaneet.