Hakutulokset

1. Papupilvi

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Mi76 Meillä tuli ekassa lahjasoluhoidossa 4 munasolua, jotka kaikki hedelmöittyivät ja niistä tuli 2 blastoa. Mutta molemmista siirroista tuli nega :(. Nyt on uus hoito alkamassa.
  2. Papupilvi

@Mirumarumoru Hyvä, että edes neuvola saa tietää luovuttajan iän. Mun käsityksen mukaan luovuttajalle kerrotaan, jos luovutetuista soluista syntyy vauva. @Florie Meidän klinikan tavoite on, että luovuttajalta tulisi väh. 10 munasolua. Ilmeisesti kuitenki osalta tulee vähemmän ja osalta enemmän...
  3. Papupilvi

@Florie Lääkäri ei kyllä kovin paljon kertonu era-testistä. Totesi vain, että testistä voi olla hyötyä, jos on siirretty jo useita hyvänlaatuisia alkioita. Hänen mielestään on epätodennäköistä, että kuulun niiden 25% joukkoon. Mun mielestä 25% on iso osuus, joten testi vois olla hyödyllinen...
  4. Papupilvi

@Plusyks Lääkäri ei suositellu ERA-testiä. Hänen mukaan se on kallis suhteessa hyötyihin. Ajattelin kuitenkin ottaa eran, jos tuoresiirrosta tulee nega. Lääkäreiden mukaan mun ohut limis vaikeuttaa jonkin verran alkion kiinnittymistä. Limis on ollu siirroissa 7,5-8,4mm. Mun limistä ei oikein...
  5. Papupilvi

Tervetuloa mukaan @lahja75 :). Mulla on ehkä myös siirto maaliskuussa.
  6. Papupilvi

@Plusyks Voi mikä helpotus :love: Toivottavasti vuoto loppuu pian.
  7. Papupilvi

Käytiin viime viikolla klinikalla keskustelemassa uudesta hoidosta. Uus hoito alkaa parin viikon kuluttua. Eilen aloitin Primolut-kuurin, jolla täsmätään mun ja luovuttajan kierrot. Alkion siirto on ehkä maaliskuun alussa.
  8. Papupilvi

@Silmu75 voi ei, ahdistava tilanne :( Toivottavasti vuoto olisi vaaratonta ja loppuisi pian. @Netty79 Mulle on tulossa keväällä uusi hoito. Ajattelin kysyä lääkäriltä, kannattaisiko tehä era-testi. Todennäköisesti otan era-testi ja se olis tammi-helmikuussa.
  9. Papupilvi

@Seesam78 ja @Plusyks ihania ultrauutisia :love:
  10. Papupilvi

@Plusyks Ihania uutisia :love:
  11. Papupilvi

@kirsillevauva Ajateltiin kokeilla toista luovuttajaa ja tehdä era-testi ennen alkion siirtoa. Tuntuu kyllä tosi raskaalta, ku ei tuu onnistumista edes lahjamuniksilla.
  12. Papupilvi

Täällähän on käynyt kunnon plussa-aalto :). Paljon onnea @Plusyks, @Mirumarumoru ja @Seesam78 :love:
  13. Papupilvi

Nega tuli :cry: ja se oli vika alkio.
  14. Papupilvi

Montako päivää ennen alkion siirtoa teillä alkoi keltarauhashormoonilääke? Mulla alko 4 päivää ennen alkion siirtoa, mut edellisessä siirrossa 5 päivää ennen, vaikka molemmilla kerroilla siirrettiin 5-päiväinen blasto.
  15. Papupilvi

@Silmu75 Ihania uutisia :love:
  16. Papupilvi

@kirsillevauva testipäivä on 30.12. Alkion siirto meni hyvin, tosin limis oli vain 7,5mm, vaikka edellisellä kerralla oli 8,4mm samoilla lääkeannoksilla. On jotenki pessimistinen olo, ei oo mitään oireita ja alkio on laadultaan hieman heikompi kuin edellisessä siirrossa. Pakkaseen ei jääny...
  17. Papupilvi

@Plusyks Mulla on tupla-annos estrogeeniä eli Estradot 200ug+Zumenon 1*2, kun mulla on ohut limis, joka kasvaa hitaasti. @Mirumarumoru ja @Seesam78 toivottavasti vuoto olis kiinnittymisvuotoa. @kirsillevauva hienoa, että fyssarilta sait hyviä hoito-ohjeita selälle.
  18. Papupilvi

@kirsillevauva Teillä on hieno tyttökatras ja kohta tulee lisää girl poweria :love:
  19. Papupilvi

@Aallotar19 Sun raskaus on edenny jo pitkälle. Hienoa, että ultrassa kaikki oli kunnossa :).
  20. Papupilvi

Tsemppiä piinailuun @Mirumarumoru ja @Seesam78 ! @kirsillevauva Ehtisitkö päivittää mun tiedot eli siirto 18.12, 1.lahjasoluhoito, 1.PAS