Hakutulokset

1. Naarassusi

Kesäkuiset 2020 <3

Ultrassa käyty täälläkin, kaikki vaikutti olevan kunnossa. Epätodellinen olo jatkuu, mutta ehkä vähän kuitenkin konkretisoitui kun näki, että siellä tosiaan oli joku! :alien::love: Samalla varmistui lasketuksi ajaksi 28.6. Menkkojen mukaan lasketusta ajasta pienempi sikiö, mutta mulla on pitkä...
  2. Naarassusi

Kesäkuiset 2020 <3

Miula on 10.12 ultra, noin 11+3 menossa tänään. Pahoittelut hiljaiselosta, käyn lukemassa ja välillä tykkäämässä, mutta ei vaan jaksa kommentoida. Hypermeesin kourissa edelleen, oma painokäyrä laskevaan suuntaan.
  3. Naarassusi

Kesäkuiset 2020 <3

Ainiin, päivystyksessä tekivät myös varhaisultran. Alkio oli kohdun suojissa, ja syke erottui. Oli aika hienoa nähdä kieltämättä. :love:
  4. Naarassusi

Kesäkuiset 2020 <3

Mul meni tämä alkuraskauden pahoinvointi sellaiseen jatkuvaan oksenteluun, että vesikään ei tahtonu pysyä sisällä puolta tuntia, ellei kirjaimellisesti nuku aina kun saa nukahdettua. Joten kävin perjantaina päivystyksessä nesteytyksessä ja sain pahoinvointilääkkeet. Nytkin oksennan 5-7 kertaa...
  5. Naarassusi

Kesäkuiset 2020 <3

En siis erityisesti jännitä äidille kertomista, ja muutamat kaverit kyllä tietää ja ovat tukenakin. Mutta oma äiti on kärsinyt hypermeesistä ja ollaan muutenkin läheisiä, joten siksi haluaisin jutella hänen kanssaan tästä alkaneesta oksentelusta. Just lähti kolmannen kerran tänään. Toivottavasti...
  6. Naarassusi

Kesäkuiset 2020 <3

Mä oksensin nyt vuorostaan aamupalat. Mikään ei tunnu maistuvan, saati et pysyis sisällä. Lähin luennolle ja matkalla ostin mehujään, jos edes jotain energiaa ehtis imeytymään. Jos en pysty istumaan luennoilla, ni sit tuntuu siltä, että pakko päästä kertomaan vanhemmille, että sais tukea ja ehkä...
  7. Naarassusi

Kesäkuiset 2020 <3

Meil menee tällähetkellä silleen, et mies tuntuu olevan enempi huolissaan, jos nyt kummastakaan voi sanoa et olis huolissaan. Ei oikein osata murehtia etukäteen, vaikka mitä vaan voi sattua. Saa nähdä, muuttuuko kuinka viikkojen edetessä. Mä oksensin tänään ekaa kertaa. Ei riittänyt...
  8. Naarassusi

Kesäkuiset 2020 <3

Käytiin eilen taas miehen kanssa keskustelua siitä, kerrotaanko porukoille viikonloppuna kun lähetään isänpäiväksi käymään. Mun on tehnyt mieli omalle äidille kertoa, että voisi saada sen tuen hämmennykseen ja alkuraskauden oireisiin ja lisätukea myös muihin arjen kommelluksiin, joista nyt voi...
  9. Naarassusi

Kesäkuiset 2020 <3

@Lillin, pahoittelut ja voimia jaksamiseen ❤️
  10. Naarassusi

Kesäkuiset 2020 <3

Mulla on ärsyttävän turvonnut olo, ja jotenkin pahoinvointi ehkä vähän jatkuvampaa nyt. Aikaisemmin syömällä sai siirrettyä hyvin, nyt tuntuu ettei maistu ruokakaan ollenkaan. Rasittavaa. Pitäs luennolle lähteä ja tuntuu siltä, että kaivautuisin mieluumin maan alle. 6+5 menossa.
  11. Naarassusi

Kesäkuiset 2020 <3

@Mammakatri, kerran tuli vahingossa laitettua käsi suojelevasti ala-vatsalle, kun väistelin ahtaassa paikassa huonekaluja. Muuten ei. Tuntui hassulta, havahduin siihen ja olin vaihteeksi hämilläni :) @Daana, itseasiassa heitin miehelle, että sehän saattaa viikonpäästä viikonloppuna olla hänen...
  12. Naarassusi

Kesäkuiset 2020 <3

@Mohan Voi ei, olen pahoillani :(:cry: Voimia surun käsittelyyn ❤️
  13. Naarassusi

Kesäkuiset 2020 <3

Ainiin, piti vielä tuosta kertomisesta jutella, pahoittelut spammista! Meillä tämä mietityttää kovasti sekä mua että miestä. Toisaalta tekisi mieli kertoa heti, että saisi sitten tukea kaikissa vaiheissa, kävi miten kävi. Toisaalta ollaan niin hämmentyneitä vielä itsekin, että haluttais vielä...
  14. Naarassusi

Kesäkuiset 2020 <3

Kiitos kaikille näkökulmista! Alustavasti menen varmaan tolla Effiksen taktiikalla, että katsellaan sinne rv12+, ja sitten ehkä alkaa olemaan ajatukset jossain järjestyksessä. Yrityksen ja erehdyksen kautta löydetään ne meidän jutut matkan varella :alien: Mies on influenssarokotteen jo saanut...
  15. Naarassusi

Kesäkuiset 2020 <3

Te, joilla ei ole enää ensimmäinen kyseessä, milloin aloitte valmistamaan kotia ja tarvikkeita lapsen tuloa varten ensimmäisen kohdalla? Entä muut esikoista odottavat, miten olette suunnitelleet tekevänne? Olen lukenut artikkeleita ja blogikirjoituksia, joten jonkunlainen käsitys on siitä...
  16. Naarassusi

Kesäkuiset 2020 <3

Tsemppiä ultra-aikoja odottaville! :giggle: Sain itsekin varattua ensimmäisen neuvolan, mutta ultraa siihen ei tietääkseni kuulu. Meni just maanantaille 11.11, ei ehtinyt ennen isänpäivää. Puhelu sujui hyvin, paljon sieltä tuli kysymyksiä jo etukäteen, ja sen jälkeen kävin vielä täyttämässä...
  17. Naarassusi

Kesäkuiset 2020 <3

Mulla on ollut aiemmin hankaluuksia syömisen kanssa silleen, että on alkanut heikottaa ja huimata, jos edellisestä ruokailusta on 3h tai kauemmin. Siispä aikapaljon joutunut pyörittelemään kaikenmoisia välipalasettejä mukana esim. töissä. Suosin mehukeittoa, viiliä, näkkäreitä, porkkanaa...
  18. Naarassusi

Kesäkuiset 2020 <3

Päivää, voisin ilmoittautua uutena keskusteluun, kun tänään aamulla tekemäni testiin pärähti molemmat viivat. En pysty yhtään sisäistämään olevani raskauden alussa, todella hämmentynyt olo! Laskureiden mukaan olisin rv 5+3, ja LA olisi 25.6. Esikoinen olisi mulle ja miehelle, jos kaikki sujuu...
  19. Naarassusi

Haaveena vauva 2020

Eipä ole, vielä ainakaan. (n)
  20. Naarassusi

Haaveena vauva 2020

Toivotaan kuitenkin vielä, että kp1 ei tuliskaan! Mutta muuten kerta viikos lueskelu kuulostais hyvältä idealta itsellekin. Välillä nostaa kuumekierroksia kovasti kun lukee tätä ja kuunteli sen podcastin (oli tosi hyviä tähänastiset jaksot!) :rolleyes::) Ja silti samalla tasapainottelee sen...