Hakutulokset

1. Ananas90

Lokakuiset 2020

Ensikäynnille mies on toivottu ja koitetaan järjestää, mutta muuten ei tarvitse neuvolaan tulla mukaan. Varhaisultraan menen tällä kertaa yksin, mutta muihin mies tulee mukaan. On ollut aina mukana. Varasin tuon varhaisultran perjantaille klo 9 ja aattelin olla pois töistä sen päivän. On siellä...
  2. Ananas90

Haaveena vauva 2020

Se taitaa olla niin yksilöllistä. Minä sain digiin 1-2 jo dpo 9 iltapäiväpissasta, ilman kummempaa pidätystä. Joku toinen saa vasta dpo 14 aamupissasta saman :) Muoks. Edellisessä raskaudessa sain 3+3 digiin negan ja pregcheckiin haaleaakin haaleamman viivan, eli myös samalla ihmisellä...
  3. Ananas90

Lokakuiset 2020

Joo! On salainen ryhmä, ei löydy haulla, eikä näy kenellekään. Minulle yksitysviestillä sähköpostiosoite jolla olet rekisteröitynyt fb, niin laitan sinne kutsun :)
  4. Ananas90

Haaveena vauva 2020

Mulla oli kans päällimmäisenä oireena vahva tunne, että ei tärpännyt (sen siivousinnon lisäksi siis)! En kestä @Kasikuus miten maltat olla testaamatta! Pakko käydä täällä kurkkimassa, joko oot testaillut :whistle:
  5. Ananas90

Lokakuiset 2020

No ihan kakka uudistus. Profiilikuvia ei näy. Ne oli mulle ainakin tärkeät, että tunnistin kuka on kuka Ja sit ei voi lisätä kuvia?!?! :mad:
  6. Ananas90

Haaveena vauva 2020

Heti oviksen jälkeen, mutta poikkeuksellisesti jatkui pari viikkoa! Dpo 7-9 olin energisimmilläni ja dpo 9 sain plussan Sormet ristissä toivon että sulla meinais kans plussaa ❤️
  7. Ananas90

Lokakuiset 2020

Oon niin pahoillani :cry: Toivottavasti pääsette pian yrittämään uudestaan!
  8. Ananas90

Lokakuiset 2020

Tuhlailen näitä ovistikkuja pois jemmasta :ROFLMAO: Aika tumma alkaa testiviiva olla ja kontrolliviiva häviää kohta kokonaan :LOL:
  9. Ananas90

Haaveena vauva 2020

@W.we teethän aamulla uuden? Mikä dpo? Mulla ei oo ikinä pc ottanu väriä mistään ja toi on kyllä tosi positiivinen jo :love:
  10. Ananas90

Lokakuiset 2020

Tänään 4+0 ja nyt voin ehkä aatella olevani raskaana. Hitsi kun piti niin aikaisin testailla ja sain melkein kokonaisen viikon ihmetellä :rolleyes: Viivat on hienosti vahvistuneet, vaikkei vielä yhtä hienoja leffaviivoja kuin täällä oli jo monella :LOL::love:
  11. Ananas90

Lokakuiset 2020

Laitettu! :love: Ja voit poistaa kavereista heti kun oot saanut lisättyä :)
  12. Ananas90

Lokakuiset 2020

Minä olisin halunnut pienellä ikäerolla kaksi, muttei ole onnistunut. Nyt tulee tosin vain 2v8kk, jos vaan kaikki menee hyvin :)
  13. Ananas90

Lokakuiset 2020

Musta se pieni, suljettu ryhmä olisi kyllä kiva, kun nämä kirjoitukset jää kaikkien nähtäville ikuisiksi ajoiksi :alien:
  14. Ananas90

Lokakuiset 2020

ON:Mua ihmetyttää nää oireet. Miten voi muka olla jo raskausoireita?? Ihan kamala olo. On kuin krapula! Päätä särkee, selkää vihloo, oksettaa, hajuaisti superherkkä ja tää väsymys! Alkoi kuin sormia napsauttamalla! Eilen ja tänään nukahdin kuopusta nukuttaessa, mikä ei ollenkaan ole tyypillistä...
  15. Ananas90

Lokakuiset 2020

En tiedä mistä päin olet, mutta Vantaalla on sellainen kuin Kaunis Odotus, jossa ultra on about saman hintainen kuin Perhe Artessa :) Ite aattelin ajella sinne, vaikka matkaa jonkin verran onkin.
  16. Ananas90

Lokakuiset 2020

Yleensä puhutaan meneillään olevasta viikosta, eli 5+0 olisi kuudes raskausviikko tai 4+5 olisi viides. Eka neuvola taitaa vähän paikkakuntakohtaisesti vaihdella, mutta muistaakseni omat ekat käynnit olleetnoin rv 8. Syke todennäköisesti näkyy 6+3 eteenpäin, sanoo ainakin parin yksityisen...
  17. Ananas90

Lokakuiset 2020

Musta sun pregcheck näyttää melko samalta kuin mulla ja ovistesti on erimerkkinen. Mut se hcg nousee eri tahtiin, joten toivottavasti kyse on vaan siitä (y):love:
  18. Ananas90

Haaveena vauva 2020

Mut voi ottaa pois kiertolistalta ja piinailijoista :)
  19. Ananas90

Lokakuiset 2020

Tänään dpo 12 ja tänään olisi pitänyt menkkojen alkaa. Hienosti on vahvistunut viivat :LOL: Jokohan sitä uskois, vai vieläköhän tarvii testailla (n):poop::ROFLMAO: No ainakin kaksi digiä vielä, kerta tilasin ne jo raskauskeijulta :D
  20. Ananas90

Syyskuiset 2020

Hei, mä tuun lokakuisista huutelemaan, mutta minä juuri sunnuntaina sain selkeän plussan dpo 9. Tikutin oviksen, joten olen varma päivistä. Toki en vielä tiedä onko kaikki hyvin, mutta kyllä selvä plussa noin aikaisin on mahdollista :)