Hakutulokset

1. Hipposka

Haaveena vauva 2020

Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille ja toivottavasti viivat kovasti vahvistuisi! Meidän piti lauantaina mennä katsomaan sellaista vanhaa tilaa, jota ollaan himoittu puolisen vuotta ja viimein sen pyyntihinta laski. Noh, tänään kun soittelin kysyäkseni mistä avaimen löytää (omistajat asuvat...
  2. Hipposka

Haaveena vauva 2020

Johan tuli näemmä niin pitkä palstatauko, etten edes ensin tunnistanut olevani oikeassa paikassa! Mulla nyt menossa kp 10. Edellinen kierto venyi tosiaan 45 päiväiseksi, joka olikin pisin moneen kuukauteen. Katsotaan mihin suuntaan kierrot nyt kehittyy. Ensi viikolla käydään katsomassa yhtä...
  3. Hipposka

Haaveena vauva 2020

Hirmuisesti onnea plussanneille, teitähän on nyt paljon! :love: Niinkuin listastakin näkee, niin täällä taas joku pitkä kierto. Pupuilut ollaan nyt jätetty pupuilematta ja eilen olikin ensimmäinen kerta tälle vuodelle. Mulla siis työjutut nyt sen verran kriittisessä vaiheessa ja talohaaveitakin...
  4. Hipposka

Haaveena vauva 2020

@Tiukuliina89 oi onnea valtavasti! Tarrasukkia pienelle :love::love:
  5. Hipposka

Haaveena vauva 2020

Me eletään varmaan selibaatissa pari seuraavaa kiertoa, koska mahdollinen LA osuis nyt todella huonosti työjuttujen kanssa. Mun sijaisuushan loppuu kesäkuussa, mutta on ihan auki, että loppuuko silloin hommat vai aukeaisko vakkaripaikka (tämä riippuu muista ihmisistä). Meidän johto kun on mitä...
  6. Hipposka

Haaveena vauva 2020

Kävin tänään verikokeissa ja arvoissa näyttää kaikki olevan mallillaan. Positiivinen yllätys, sillä syöminen on pitkään ollut mitä on. Jopa ferritiini oli kohdillaan. :eek: Ei tässä varmaan auta muu kuin lisätä vähän liikuntaa ja kasviksia elämään sekä toivoa parasta. Ovulaatio on kyllä ovela...
  7. Hipposka

Haaveena vauva 2020

Mulle voi päivittää kp1. Valtavasti onnea plussanneille! Aivan erityisesti Wintersunille :love: W.we todella ikävää, että joudutte noin pitkään odottamaan! Soisi tosiaan olevan joku ohituskaista heille, jotka on pitkään yrittäneet. Mulla on loppuviikosta viimeinkin labroja liittyen PCOSin...
  8. Hipposka

Haaveena vauva 2020

@sannahan Fimean julkaisussa Lääkkeet raskauden ja imetyksen aikana (2008) sanotaan kortisonista näin: "Systeeminen kortikosteroidihoito lisää jonkin verran huuli–suulakihalkion vaaraa, mutta riski on pieni (259, 260). Kortikosteroidia voi käyttää raskauden aikana, jos se on tarpeen...
  9. Hipposka

Haaveena vauva 2020

Osaatko kertoa tarkemmin miten PCOS voisi näkyä labroissa? Mulla vuosi sitten lääkäri jätti dg auki ja tiedoissa lukee nyt vaan, että PCO viittaavat ovarit. Mitään labroja ei kuitenkaan otettu tai muutakaan tarkentavaa tehty. ON: AAAARGH. Mulla alkoi taas se sama ikuinen välivuoto, joka alkoi...
  10. Hipposka

Haaveena vauva 2020

Mulle saa tälle päivälle merkata kp1.
  11. Hipposka

Haaveena vauva 2020

Isot onnittelut kaikille plussanneille! :love: Täällä koettiin aamulla suuri hämmennys, kun huvikseen tehtyyn r-testiin ilmestyi hailura viiva hetkeksi, mutta se katosi yhtä nopeasti kuin oli näkynytkin testiajan sisällä. Tässä kierrossa ei ainakaan tikkujen mukaan ollut edes ovista, mutta ei...
  12. Hipposka

Haaveena vauva 2020

Olen pitänyt vähän lomaa palstasta ja jatkan varmaankin samalla linjalla. Listaan voi päivittää kp 18/29. Mullahan meni kierto aivan sekaisin silloin, kun saatiin oppari palautettua ja ilmeisesti vuoden sitä kesti. Nimittäin syyskuun viimeisenä, kun sain tutkintotodistuksen käteeni alkoi...
  13. Hipposka

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@StellaMom näinhän se sanonnankin mukaan menee, että ihminen suunnittelee ja jumalat nauravat. :rolleyes: @taatelinen toivottavasti uusi nimimerkki vähentäisi ahdistusta. (y) Muihin asioihin keskittyminen on varmasti hyvä ja tuottaa todennäköisemmin toivottua tulosta kuin tekemällä tekeminen.
  14. Hipposka

Haaveena vauva 2020

Mua harvoin mikään särkee, mutta silloin kun särkee niin särkee kunnolla ja silloin kyllä otan sen nelisatasen buranan. Raskaus on sitten asia erikseen (ja ovulaatio), mutta niin kauan kuin en ole todistetusti raskaana en ala elämääni rajoittaa tai kivuista kärsiä määräänsä enempää. (y)...
  15. Hipposka

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Apustaja onnea kihlautumisesta ja plussasta! Pienelle tiukkoja tarrasukkia ja sulle onnellista odotusta. :love: Esimies tuli multa eilen kysymään, että olenko jo päättänyt aionko jatkaa kesälle saakka heillä. Nyt on siis yksi stressiaihe vähemmän elämässä. (y) Nyytin huone on lattiaa ja ovea...
  16. Hipposka

Haaveena vauva 2020

Täällä on ihan ihme menoa. Menkat tosiaan alkoi yhtäkkiä ja rytinällä kp 26 ja loppuivat yhtä nopeasti kolme päivää myöhemmin. Nousi myös todella korkea kuume kuin napista painettuna, tänään vietän kuumeetonta päivää kotona. Katselin Flosta ja sama meno oli huhtikuussa, mutta salamakipeys tuli...
  17. Hipposka

Haaveena vauva 2020

Täällä kp 1
  18. Hipposka

Haaveena vauva 2020

Mä olen tän vuoden aikana tullut vakuuttuneeksi siitä, että varmin ehkäisykeino on se, että yrittää lasta. Mutta auta armias, jos kerran harrastaa seksiä hetken huumassa ilman suojaa niin se on heti vähintään kaksoset tulossa. Voisivat lisätä sen terveystiedonkirjoihin. :LOL: Mutta tästä sen...
  19. Hipposka

Haaveena vauva 2020

@W.we muistaakseni noissa olisi just tommonen selkeästi huomattava viivanpaikka. Toivotaan kuitenkin parasta, että viiva olisikin ihan oikea. (y)
  20. Hipposka

Haaveena vauva 2020

@Mimmuliini oi onnea! :love::love: Toivottavasti tyyppi pitää tiukasti kiinni ja viivat vahvistuu! Mulle tuli eilen aivan yhtäkkiä mahdoton väsymyskohtaus. Koskaan ennen ei ole sellaista ollut, että kuin salama kirkkaalta taivaalta pitäisi päästä nukkumaan NYT. Päällä oli myös ankaraa ärtymistä...