Hakutulokset

1. R

Kesäkuiset 2020 <3

Poistun valitettavasti joukosta. Sykettä ei enää ollut
  2. R

Kesäkuiset 2020 <3

Kiitos naiset tsempeistä ja vertaistuesta. Täällä vuoto edelleen vain pyyhkiessä mutta alavatsa on melko kipeä. Pelkään kyllä pahinta. Jotenkin järkyttävää kun kuvitteli olevansa jo tosi turvallisilla viikoilla. Ja muutenkin kun alussa oli epäselvää voimmeko edes ”pitää” tämän yllätysvauvan ja...
  3. R

Kesäkuiset 2020 <3

:(Käyn monta kertaa päivässä täällä tsekkaamassa onko muilta kuulumisia mutta nyt vain suoraan omaa napaa. Kriisi, pelottaa. Vuodan verta! Ihan punaista, en paljoa mutta pelottaa ja se kokematon neuvolaterkkakin vaan meinasi että ei voi mitään, keskenmeno. Keskiviikkona lääkäri tutkii onko mulla...
  4. R

Kesäkuiset 2020 <3

Mun neuvolatäti on tosiaan luultavasti ihan juuri valmistunut, todella nuori, lapseton, tuntui valitettavasti olevan todella pihalla kaikesta. Ei mm tiennyt mikä on who:n imetyssuositus. Ei oltu oikeastaan yhtään samalla aaltopituudella. Luojan kiitos ei ole ensimmäinen raskaus!
  5. R

Kesäkuiset 2020 <3

Täällä poksutaan viikot 8+0 ja huomenna eka neuvola. Jotenkin epätodellinen fiilis kun tästä tietää vaan minä ja mies, ja te. Kahdesta ekasta kahden ekan isä halusi kertoa kaikille heti. Turvotus on kyllä niin jäätävä että jos en pitäisi todella telttamaisia vaatteita ja yrittäisi ryhdillä...
  6. R

Kesäkuiset 2020 <3

Nälkä täälläkin on usein, ja jos ei heti syö jotain, tuntuu kuin ei olisi syönyt koko päivänä mitään. Todennäköisesti siis tämä ”baby bump” on ihan puhtaasti tulosta siitä että on syönyt huomattavasti enemmän. Rokotteista täällä oli keskusteltu, en välttämättä halua sitä keskustelua uudelleen...
  7. R

Kesäkuiset 2020 <3

Hei, oon seuraillut tätä ketjua taustalta, sillä on ollut vähän epävarmaa mitä tämän yllätysvauvan kanssa käy. Laskettu aika on 17.6, tänään siis 7+4. Ultrassa nähty yksi päivälleen viikkoja vastaava tyyppi, pelkäsin jo monikkoraskautta sillä farkkujen nappi ei enää mene kiinni ja varsinkin...

Näitä luetaan