Katkaise hakusana *-merkillä, jotta saat eri taivutusmuodot mukaan.
Erottele useat käyttäjänimet pilkulla.
Me oltiin miehen kanssa hoidoissa HUSilla. Viime helmikuussa yksityisen puolen lääkäri laittoi sinne lähetteen, ensikäynti oli huhtikuussa ja...
Me mentiin suoraan ivf-hoitoihin, koska mulla on molemmat munanjohtimet tukossa ja siksi ivf-hoidot on ainut keino saada biologinen lapsi. Muuten...
Voi ei @Rusakkonen :cry: Elämä on niin epäreilua. Voimia surun keskelle!
Paljon onnea plussasta @Silmu75 , @odotuksenodotus ja @Calico :love: Ihanaa lukea näitä hyviä uutisia :) @Puhalluskukka sun punktiokokemus...
@Pupuna112 juu, ajattelin kyllä kysyä että voisinko lääkkeellisesti hieman pitkittää tätä kiertoa, ettei menis tosiaan niin kauhean pitkälle se...
@Silmu75 joo, kerrankin ois hyvä jos menkat tulisi myöhässä :D Noista masennusoireista: ymmärrän hyvin, itselläkin melkein kaikki...
Tervetuloa kaikki uudet keskustelijat :) Melkoista piinaa täällä näköjään ollut useammallakin. @Helinä87 voimia, ikävää että kaiken piinailun...
Tsemppiä kaikille piinailijoille! Teitä on nyt kyllä jo monta, toivotaan että mahdollisimman moni pääsisi tuonne plussanneiden joukkoon :) Mä oon...
@Helinä87 onnittelut plussasta! :) Toivottavasti vuodot lakkaa - eikös alkuraskaudessa niitä ole aika tavallisesti? Tsemppiä piinailijoille, ja...
Tervetuloa kaikki uudet keskustelijat! :) @maikkukoo paljon onnea plussasta! Aivan mielettömän hienoa, varsinkin jos oli tosiaan viimeinen alkio...
@MyMa voi harmi että kävi noin taas :( vaikka vaikutti niin lupaavilta oireetkin. Taukokierto on tekee varmasti hyvää tähän väliin. Ensi vuoteen...
Kiitokset tsempeistä @Nuttu92 , @MyMa ja @Silmu75 :love: Juu, eiköhän ne follikkelit tässä vielä ehdi kasvamaan, ja punktiohan on ensi...
Täällä on taas tapahtunut paljon ihan muutamien päivien aikana, kun itse oon ollut vähän laiska kirjoittelun suhteen :whistle: @Maris83 paljon...
@MyMa kuulostaa lupaavalta, pidetään peukkuja että sun tuntemukset osuu oikeaan (y) @Wintersun tuntuu että tota sattuu aika usein, että lääkäri...
@MyMa ja @Ellinoora38 , tsemppiä kovasti siirtoon! :love: Oispa ihanaa, kun saataisiin lisää plussia vielä syksylle. Tuota listaa kun katselee,...
@Pupuna112 ja @Solunen , toivotaan että viivat lähtee vahvistumaan :love: aika kutkuttava tunne varmasti, kun testiin tulee se haaleakin...
Nyt testattuna TSH oli 2,07 (ja T4-V 12). Lääkäri oli vain kirjannut ne Kantaan, ja todennut että kilpirauhasarvot normaalit. Olettaisin, että...
Samoja ajatuksia ollut täälläkin. Itse opiskelen sosiaalialaa ja oon tehnyt sijaisuuksia lastensuojelun puolella, joten samat asiat tulleet eteen...
@Nuttu92 testataanko nuo kilpirauhasen vasta-aineet rutiininomaisesti kaikilta (joilla on vajaatoiminta) vai oliko joku muu syy, miksi ne...
@Ellinoora38 harmi, että ei tärpännyt :( Tsemppiä täältäkin uuteen yritykseen. Näköjään sun omat tuntemukset osui oikeaan, ja niinhän se...