Katkaise hakusana *-merkillä, jotta saat eri taivutusmuodot mukaan.
Erottele useat käyttäjänimet pilkulla.
Meillä poika 5vee ja viime syksynä saatiin diagnoosiksi monimuotoinen kehityshäiriö. Itse olen alkanut miettimään olisko taustalla jotain muuta....
nostan vielä kerran sit luovutan :D
nostan jos joku osais vastata :)
Meidän pojalla on todettu monimuotoinen kehityshäiriö tässä syksyllä. On motoriikassa,puheessa ja puheen ymmärtämisessä jäljessä muita. Poika...
kiitos, huomasin :) Vastaan kun tulee parempi hetki :)
wilma03: mun piti laittaa sulle yv:tä mut kun en enää osaa :D :D Haluaisin kysellä missä vaiheessa teillä alettiin tuota tourettea epäilemään??...
Hei.. haluaisin tiedustella vähän teiltä minkälainen on käytännössä touretten oireyhtymästä "kärsivä" lapsi...?? Keroon vähän meidän pojasta....
nyt kun alkaa oma flunssa helpata niin lapset tuli yöllä kipeiksi :/ Koskakohan pääsis oikeen taas alottaa, mul olis tossa toi muroista tullut...
hei kaikille!! Onnea daarialle uudesta enkasta ja jaksuja sinne:)<3 Mä en oo nyt kahteen viikkoon oikeen saanut mitään aikaseks ku flunssa...
tää flunssa kestää ja kestää.. :/ Pahintaitaa olla ohi mut nyt nuhan tilalle tuli aivan kamala yskä.. :/ Viime yö meni yskiessä, nyt sentää jo...
tooosi kiva, toista kertaa tässä kuussa kaamee flunssa :/ Tää on vaan pahempi kuin viimeks.. Ihan hirvee olo :(:( Nyt ei vaan jaksais yhtään...
huomenta. Mulle pukkas flunssa.. taas... :/ Just kaks viikkoa sitten parannuin edellisestä :( en tiiä pitääkö paikkansa mut olen kuullut et...
Daaria ja muut :) Kyllä mäkin luen teidän kirjotukset :) Kirjotelkaan vaan :) pitäis käydä joka päivä täällä kattomassa ettei olis sit...
Daaria: kiitos :) On se kyl kumma, ens ei oikeen käy ketää kylässä. Ja sit kun päättää et kai sitä sit pitää pitää kunnon siivouspäivä ja kas...
heissan leidit!!! Täällä sit ollaan. Ja ootte kyl hienosti pärjänneet :) Miks muuten tosiaan on noi, sit kun oikeesti kattoo mitä syö ja...
mä en oo taas täällä käynyt vähän aikaa.. Alko niin paljon masentamaan maanantaina. En tajuu.. paino nousee koko ajan.. nyt oli jo yli71kg :/...
heissan vaan täältäkin!! Millemetrille ja daarialle tuuletukset :) Meil on nyt päiväkoti arki lähtenyt rullaamaan :) Eli isompi alotti...
hienoa millimetri ja Daaria.. Mun paino vaan jyllää tossa 70kg jommallakummalla puolella :( Mut nyt mä yritän, ihan oikeesti.. Helpottaa jo...
hei vaan..mu nvaa'asta loppu patterit o_0 Kokeillaan uusiks heti kun muistan ottaa niitä :D Nyt alkaa heti ens viikolla super skarppaus :D:D...
taas alko maanantain... Enpä vaihteeks muistanut käydä siellä vaa'alla o_0 Mulla särkee joka ikinen lihas mun kehossani. Oltiin lauantaina...