Katkaise hakusana *-merkillä, jotta saat eri taivutusmuodot mukaan.
Erottele useat käyttäjänimet pilkulla.
@Titi-Love oon niin pahoillani. Toivon että ensi vuosi on teille onnekaampi kuin tämä<3 @Mahaotus @valloitus. mulla sama että lähes koko ajan...
Mä laitoin viestiä fb ryhmään liittymisestä
@W.we kyllä siinä plussa näkyy.:love: Tietenkään Imei voi suorilta vertailla, mut sain ite tohon samaan testiin vastaavanlaisen haamulaisen 3+5 ja...
Täälläkin käyty tänään varhaisultrassa ja siellä se pikkuinen on ja sydän sykkii. :love:Vastasi viikkoja 7+4, joten päivällä aikaistui la omista...
@Liisa85 mulle tuli ihan kateus, miten oot osannut olla noin fiksu!! Mulla ei käynyt edes mielessä, että olisi voinut järjestellä etukäteen näitä...
Me ajateltiin kertoa vanhemmille jouluna. Rakastan myös kaikkia kaloja ja juustoja, mitä jouluna on tarjolla ni olis aika vaikea olla syömättä...
Voi ei :cry: voimia sinne! <3 @rubiini. Käsittääkseni voi näyttää 3+ tollon 5+0. Onko sulla mahdollisuutta määrittää sitä mahdollista...
Tänää se sitten iski. Ensimmäinen oksu töissä! :sick:Toivottavasti ei ala olee joka päivästä, muuten täytyypi alkaa harkitsemaan töissä...
Äh tää on kyllä niin huolestuttavaa aikaa kun koko ajan pelkää ja nyt taas tuli kirkasta punasta vuotoa ja kun ei tiedä onko kohdusta vai...
Mä uskalsin varata neuvolan 5+1 kun halusin myös odottaa sen virstanpylvää, mihin edellinen jäi. Mutta tiukalle meni saada aika ja sain sen...
Mäkin kuulun tohon stressaamisesta stressaamiseen. Ja mielialat ja tunteet vaihtelee siihen malliin ettei itekkää pysy mukana että mikä on...
Voi kun ihanasti sanottu. Kiitos ♥️ ja nyt näyttää siltä ettei lisääntynyt vuoto enempää että varmaan ihan oikeassa olet ettei tartte olla...
Mulla alko tänää päivällä tulla pyyhittäessä vaaleanpunaista vuotoa ja nyt illalla sitte ihan kirkkaan punasta, mut vähän vielä. Viiva on...
@Summer2 lueskelinkin finskin sivuilta että aika pitkälle sitä voi lentää ilman mitään todistuksiakaan ja ei ole onneksi noin pitkä lento...
@Minnimatilda onnea plussasta ja sormet ja varpaat ristissä et kaikki menee tällä kertaa hyvin<3 Minkäslaisia oireita teillä on ollut? Mulla oli...
@poreilevalimu joo vertaistuki kuulostaa hyvältä! Mulla on lähipiirissä muutama joilla kans vatsaongelmia, mut ei yhtään kuka olis raskaana ja ei...
@lyyli* mulla samanlailla et se viiva ei pärähdä heti vaan joutuu odottelee sitä et piirtyy. @Mahaotus samaa mietin et mitenköhän tässä tän...
@Mahaotus ihanat viivat sulla! Mäkin oon testaillut vielä kun tähän kiertoon tilasin kauheen kasan ovis ja raskaustestejä, ni on millä testata ja...
Ehkä mä nyt varovaisesti siirryn myös tänne. :love:Raskauskeijun testi vahvistunut ja cb tein ekaa kertaa mut jotain siinäkin, nyt menossa rv3+4....
Kiitos. :love:ehkä mä sinne varovaisesti uskallan siirtyä. Tuun sitte takasin tänne jos ei tarrasukat pidä.