Katkaise hakusana *-merkillä, jotta saat eri taivutusmuodot mukaan.
Erottele useat käyttäjänimet pilkulla.
vaippa roskikseksi käy ihan normaali kannellinen roskis... se tulee kumminkin tyhjennettyä melko useasti eli säästät pitkän pennin siinä
ei meilläkään oo ollu mitään ongelmaa... mut nyt vaan tuli tuo... tätäkään tilannetta ei olis tullut jos olis liitto kiltisti maksanut rahansa...
sanoin mutta hän vaan toitotti että sinä saada vain elokuulle toinen maksuvapaa, ei voida saada toinen maksuvapaa heti jälkeen perkele sanon...
jos molemmat on tyytyväisiä niin sit se on riittävä teille.. ei se määrä vaan se laatu ;)
joustoluotto... ei oo paljoa enää jäljellä...ja nyt ku olis pieni auttamisen tarve niin paskan marjat... tähän mennessä ei moneen vuoteen olla...
kyllä...miksipä en... eipähän noita tuloja näytä olevan muutenkaan kiitos liiton
Mä jäin työttömäksi huhtikuun lopussa.. liitto päätti kesäkuun puolivälissä että saan vain 8pv päivärahaa ja uus hakemus jonka täytän niin pitää...
älä missään nimessä laita että oot ollu sairas.. pitää olla lääkärin todistus että saat sairaspäiviltä päivärahaa... mä laitan aina vaan että...
nuorin meillä oli yökuiva 1,5v iässä....ja vasta sen jälkeen oppi päiväkuivaksi
aku ankka ja seiska
kyllä mä sen ajan teen mut mä mietin sitä että montako kuukautta se oli... ;)
niin teenkin mutta tuli mieleen vaan tässä ku taas pistin satsin turpoamaan että kuinkas kauan tätä pitikään tehdä ( kuukautta ) :D
se on se iso ja olikohan hinta 119 vai 199... toinen oli sen verkon hinta ainakin täällä päin... :D
Mä en millään muista... Tuo vanhin on jo 9v ja tää nuorin on kohta 4kk.. oliko se että puolen vuoden ikään asti ???
limatulppa voi olla hyvinkin tai sitten valkovuotoa tai ootkos käynyt heiluttelemassa miehen kanssa peittoa...?? saattaa olla osa sitäkin tavaraa...
en tiiä... tullee jo sellainen olo ettei tiiä pitäskö itkeä vai nauraa... :|
yhden... ja tunnen kaksi sellaistakin jossa äiti on lähtenyt kävelemään ja jättänyt lapsen isälleen...
mitä enemmän panikoit sen paremmalla varmuudella ne ei ala ollenkaan...
ns. hyvän päivän tuttu on sellainen joka käyttää... mut muuten en taida tuntea
mä ottasin ruuan pois ja sanoisin että sit saat seuraavan kerran ku on ruoka-aika.. äkkiä hoksaavat ku on nälkä että se on parempi syödä silloin...