Katkaise hakusana *-merkillä, jotta saat eri taivutusmuodot mukaan.
Erottele useat käyttäjänimet pilkulla.
Kyllä minua ainaki vähä pelottaa, olen vasta 7:llä viikolla raskaana, mutta täytyy vaan ajatella positiivisesti(yrittää ainakin), mutta elämä on...
Heips! Kyseisin kokemuksia ontelosyylien parantumisista ihan itsestään. Tiedän nuo poistokeinot, mutta en viitsisi ryhtyä syylien poistoon itse...
lisää hyviä rasvoja ruokavalioosi ja jätä ne huonot pois. Auttaa huomattavasti!
Meidän poju täytti just vuoden ja edelleen on suu hampaaton. Hampaat kyllä kuultaa varsinkin ylhäällä, mutta eivät ne ole vielä puhjenneet. Me...
Poika 1v. 80cm ja 11 800g (synt. 52cm ja 4070g). Esikoispojan(nyt 3v.) mittoja en muista,syntyi keskosena eli pienempi oli.
Täytyy mun nyt kirjotella vähä enenmmän. Eilen oli vähä kiirusta.. :p ku vaa ilmottauduin pinoon.. Eliskä mulla ikää 26v. miehellä 27v. ja kolmas...
No minäkin ahtaudun tänne listaan. Kolmannesta siis haaveilen. Tyttö pian 4v. ja poika pian 6v. Mies pitäs saada vielä jotenki innostumaan......
Eilen kaverini 3-vuotias tyttö ilmoitti, että Katinkan vauva se syntyy torstaina! Eli eihän tässä mitään, kiva tietää että on pari päivää vielä ja...
Ja se SB12 tehoaa oikeasti! Mun tytär käyttää sitä ja silloin kun käyttää ei hengitys haise. Pakko sun on sanoa miehelles tosta. Ja ihan kauniisti...
Mulla on kokemusta tammikuulta, esikoinen tuli maailmaan 12 tunnin synnytyksen jälkeen. Kaikki meni oikein hyvin, epiduraali osui kohdalleen,...
Miten teillä on päästy eroon ns. molluskoista, ontelosyylistä? 7-vuotiaalla tytöllä on reisissään (sisäpuolella noin kymmenkunta ) molluskoja,...
\ Kyllä nyt kyse on aloittajasta ja hänen miehestään eikä vain vauvasta. Ensin aloittajan asiat selviksi ja sitten vasta päätös pitääkö vauva...
Täälähän on kaikilla varaa haukkua Susannan ulkonäköä. Miksi? Harvinaisen hyväkroppainen nainenhan tuo on kahden lapsen äidiksi. Ja imetyshän se...
Kiitos neuvoista. Olen yrittänyt kovasti suhtautua ja käyttäytyä ihan normaalisti ja koska tiedän että heillä vaikeuksia saada lasta niin en...
no moi, meillä on myös 3v3kk tyttö ja pikkusisko 8kk ja tämä vanhempi puhuu ja höpöttää ihan koko ajan, kyllä tosiaankin välillä on sellanen olo...
Olen 2 vuotiaan pojan äiti ja mulla on pari kaveria jotka kärsii lapsettomuudesta. varsinkin toiselle heistä lapsemme syntymä oli tosi kova pala...
Meillä on noin vuoden jatkunut ongelma: poika (2,9 kk)ei suostu syömään lämmintä ruokaa, ei niin mitään! Ainoa poikkeus ovat ranskalaiset, joita...
joo, mäkin toivon vastauksia tähän pinoon! itse nimittäin sain tänään vasta lähetteen oysin pelkopolille, vaikka jo rv 29! ja odotan et pääsisin...
Hei, Meidän perheellä on ISO ja rasittava ongelma. Nimittäin kohta kaksi vuotias tyttömme kärsii koko ajan pahenevasta ummetuksesta. Nytkin on...
Iisalmelaiset äidit jotka ystävää/ seuraa vailla, laittakaa mailiosoitteita, niin tutustutaan :)