Katkaise hakusana *-merkillä, jotta saat eri taivutusmuodot mukaan.
Erottele useat käyttäjänimet pilkulla.
Algoma yksin täällä on itsestään aasin tehnyt :sneaky::LOL:
Minä ilmoitan kielipoliisille kun ei kaikkialla puhuta kirjakieltä :D Täälläkin on ongelmia, jotkut puhuu kieroa savvoo, tai pohojalaasittain...
:X3: Meitä on m1ehen kanssa petetty:( "Punaiseen iltapukuun pukeutunut nainen oli asemoitunut yleisössä eturiviin. Kun kamera kääntyi häneen,...
Ei ne siinä vielä koska ne säilyy 2 viikoa hengissä tossa lämpötilassa, mutta idis on se, että ne mahdolliset virukset irtoaa veteen ja menee...
Tai sit keuhkot täyteen ilmaa, ja laitat vaatteet isoon vesiastiaan, kun se kuivuneesta virtsasta tuleva pöly on pahinta. Ja sit muualle...
Ei näe päältä mitenkään, lähinnä ap:stä kiinni se havainnointi. Milloin katsoi viimeksi vaatteita, jos vaikka 2 vkoa sitten ei ollut papanoita,...
Tärkeä juttu! Jos papanat on yli 2 viikkoa vanhoja, niin ei suurta huolta. Sitten virus ei leviä enää. Jos tuoreempaa, niin on viisainta että...
Kosketteluketjuhan tästä nyt tuli :giggle: Tästä se kaikki alkoi, kun silloin vielä mulle tuntematon Lissu tuli mun perässä koneeseen :D :love:...
Niinku näin? [IMG]
[MEDIA]
Isot pojat väitti pokkana, että se Biafran kansallislaulu oli tää :giggle::LOL: [MEDIA]
Ei hätiä mitiä ;) Laitoin saman fmobin yhdelle kansainväliselle keskustelufoorumille, huomasin kyllä viimetingassa pätkän lopussa, että se olikin...
[MEDIA] :coffee:
"Pekka the Kakkonen pressaksi" -flashmob :sneaky::D
Se on EVVK, mutta uran bottom kyllä häämöttää jo. Täytyy valittaen todeta, että hyvin on onnistunut huijaamaan, oon pitänyt fiksuna, asiallisena...
Pekan polittiinen ura huipulla on nyt tässä tilanteessa.... :coffee: [IMG]
[IMG] Harmittaako kun et voi laittaa giffejä :sneaky:
Jaahas, ar-sekärp-äseni ehti jo tännekin. Lyödään tonni, satatonnia tai milli vetoa. Valitse mieluisin vaihtoehto. Saa olla enempikin :sneaky: Ei...