Katkaise hakusana *-merkillä, jotta saat eri taivutusmuodot mukaan.
Erottele useat käyttäjänimet pilkulla.
Suunnittelija it-alalla.
\ Mulla oli tälläinen ystävä, joka oli laiha, ei harrastanut ikinä (sanojensa mukaan, enkä kyllä nähnytkään) liikuntaa, ja söi aina paljon....
Mä voin ihan rohkeasti ja rehellisesti kertoa, että ei ole tähän päivään mennessä ollut tapana juoruilla toisista ihmisistä sen enempää...
\ Toisilla ihmisillä on suurempi taipumus siihen, että "himoavat" rasvaa ja sokeria. Akuutisti enemmän vaikuttaa vanhempien...
\ ei välttämättä geenivirhe, koska rasvan varastoituminen on runsaampaa artisen perimän ihmisillä. Siksi voisi ajatella, että ne joilla rasvan...
no et tietenkään oo
Meillä 8 vuotiaalla tytöllä ollut jo hetken dödö käytössä, muuten hiki haisee. Tyttö ihan normaali kokoinen, 145 cm ja 32 kg
onko kukaan kokeillut jotain rintojen suurennus voidetta/ pillereitä? toimiiko ne? tässä linkki jossa on vertailu eri aineista, alkoi kyllä...
www.kreikka.net sivuilta löydät paljon tietoa, käy varsinkin keskustelupalstalla, kreeta osiossa, siellä on linkkejä karttoihin..
Kukaan ei ole työpaikallaan korvaamaton!! Lapset ovat lahjoja!! B)
Mistä olette kuulleet että ellen on nukkunut pois? tämä ei mikään leikin asia, joten toivottavasti kukaan ei levittele valheita!
Kiinnostunut myös
Minä kyllä kehtaan pitää muutaman vuoden samaa vaatetta jos vaan kokonsa puolesta menee. Mutta housuissa varsinkin on se ikävä puoli että liian...
Remulla on reilut koot joten 98 menee varmaankin ensi talven.. Meillä 2v käytti viime talven 92cm ja mahtuu varmaankin vielä alkusyksyn.. Vaikea...
kaksi kertaa olen synnyttänyt Jorvissa eikä ole muuta kuin positiivisia kokemuksia! Henkilökunta sekä salissa että osastolla aivan ihania!! B)
\ :hug: :hug: :hug: :hug: Jokos Pulttibois on testaillut? Mikä oli tulos? B)
\ On se todellinen plussa!! Siinähän sanotaankin, et jos väri hiukankin muuttuu punaiseksi/tulee haalea pallo, plussaa on!! Onnea vaan!! :flower:
missä asut?meillä olisi tyttökissan pentu.ihan tavallinen maatiainen.
Mulle ei tahdo oikein mitkään pillerit sopia, tulee välivuotoja yms. ja nyt kirjoitettiin kyseisiä pilsuja. Eli te muutkin "vaikeat tapaukset",...
Juu... Moni vauvojen ja pienten lasten äideistä joutuu melkovarmasti pyörtämäänpyssyjen osto kieltonsa... Pojat on poikia... Ja Sinkkosen...