Katkaise hakusana *-merkillä, jotta saat eri taivutusmuodot mukaan.
Erottele useat käyttäjänimet pilkulla.
Heipä hei :LOL: Vaikka mulla pitäs olla la menkkojen mukaan toukokuun lopulla niin jotenkin olen tämän kesäkuisten ryhmän ottanut omakseni. Joten...
Ääh, ihan ekana suuren tsemppihalit. Kuulostaa oikeeati raskaalle matkalle tähän saakka ja lisää vaan annetaan kannettavaks huolia. Hyvä kun...
Onnea plussanneille. Mä sain neuvola ajan huomiselle ja ultran neuvolalääkärille 15.10. Eka oli 25.10 mut piti vaihtaa, jospa tuossa olis jo...
Mä olisin kiinnostunut kyllä facesta. Mietin eka et olisin toukokuu porukassa mut kyl nyt näyttää et kesäkuulle menee laskettu.. Mut ultrassahan...
Mä tuun tänneki puolen kuikkii ku toinen laskuri antaa la kesäkuun alkuun. Se toki varmistuu ultrassa sitten. :) Rosina31/33v/3.lapsi/la 4.6...
Mä ku tässä mietin niin voisin sinne face ryhmään haluta. Eli kenelleei viestiä?-
Mäki ehkä sittenki haluaisin sinnw faceen. Onko mahd?
Huh, mä varasin varhaisultran lokakuun puolivälin paikkeille. Se vaa on työpäivä et riippuu pääsenkö käymään kesken päivän... Musta on tullu...
Mä tein aamulla apteekin oman testin ja edelleen plussaa. Tilasin vielä viikkonäytöllisen et varmistun. Mietin jo alkuraskauden ultraaki...
Mäki varovaisesti tänne ryhmään tuun. Tein tänään positiivisen testin.. ja la kait olis 29.5. Kolmas lapsukainen olisi, itse olen 33v. Nuorin on...
Onnea @Hannele77 vauvasta :love: Niinpä sitä itsekin synnytin keskiviikkona aivan ihanan suloisen pienen tytön. Synnytys käynnistettiin koska...
Kiitos uudesta pinosta. Tulin unettomuuttani tännekin puolelle lueskelemaan. :sleep: Tänään 40+0 eli mun laskettu aika. Ollaan vitsailtu kaverin...
Moikka tännekin pitkästä aikaa. Viikot vaan hupenee ja kohta saa oman kullanmurun luokseen. Nyt olis niinku 36+4. Maha on vähä niinku hävinnyt.....
@Evangelina kyseli tuossa tuota painoasiaa nii luulen että Aika samoissa mennään. Lähtö oli vähä päälle 70kg. Nyt en oo käynyt vaakalla just mut...
@Milagro Mulla kans tyttölupaus ja silti ihan poikaolo. Parit tyttöjen vaatteet oon ostanut. Muuten aika neutraalia(y):LOL: Mulla on tiistaina...
Aattelinpa kirjoitella vaikka tänne ku heräsin ihan kammottavaan närästykseen kun en oo säännöllisesti syönyt omeprazolia koska se loppui. Nyt...
Mä oon makustellut nimiä.. Kumma vaan et enemmän tulee poikien nimiä mieleen ku tyttöjen. On mulla sille pikku neitokaiselle kuitenkin jo pari...
[img] Tuossa kuvassa jotain 23+4 ehkä.. Nyt 24+3 menossa ja tosiaan tyttölupaus saatiin rakenneultrassa. Vauva oli pieni viikkoihin nähden ja...
[img] Tuossa 21+3. Ja tätä ei enää piilotella keneltäkään :LOL::love:
http://aijaa.com/tHaxKi Kokeillaan osasinko.. Tuossa abaut 15+0 viikot taitaa olla. Oltiin tänään sirkus Finlandiaa katsomassa pojan kanssa....