Katkaise hakusana *-merkillä, jotta saat eri taivutusmuodot mukaan.
Erottele useat käyttäjänimet pilkulla.
Moikka! Lueskelin ketjua taas vaihteeksi :) Itse söin letroja 2x 3-7 päivänä ja kiertoni lyheni silloin 30-33kp ja mulla oli kierrot, mitä sattui...
Ihanaa, kun täällä on taas tapahtunut haaveena2019 ryhmästä on jo moni saanut plussan :love: lisää plussia tänne, käyn vieläkin katsomassa mitä...
@Wintersun tuossa on kyllä väriäkin o_OMulla raskaustesti plussasi vasta dpo 14, dpo 12 ei näkynyt mitään :geek: joten toivoa on.
Tulen heti aamusti kyttäämään testiäsi :LOL: mitehän pystyt edes odottamaan o_O mä olisin jo tehnyt päivällä 10 testiä 10min pidättämisellä :D
Oli pakko tulla katsastamaan @Wintersun sun tilannetta ja vau, jonkun haalean viivan näin miekin :love: Hitto kun jännää, tätä varmaan kaikki...
@Wintersun Aivan ihania kuulumisia, pyörähtelen aina välillä täällä katsastamassa mitä tapahtuu :) oon niin onnellinen sun puolesta :love: Nyt...
@Neltsuliini Oikein paljon onnea :love: käyn aina välillä lukemassa palstaa ja toivon että pidempään yrittäneet olisi nyt onnistuneet :) ihana...
Moikka kaikille pitkästä aikaa! Täällä on eletty jänniä aikoja, vuotoja on tullut koko alkuraskauden ajan ihan hyytyminen kanssa(n) mutta kaikesta...
@chili_ Ihanaa :love: viivalle tooooosi tummaa vahvistumista toivotaan :barefoot: pregnyl on kyllä hyvä, mulla tärppäs sen avulla heti toisesta...
Uskomatonta, mutta totta :love: Viikon on vuodellut ja tänään ultra. Luulin et kaikki on tullut jo ulos, mutta lääkäri löysi sykkeen ja koko...
@Delphyne Raskauskeijulta ne herkät testit olivat Davidin, ihan :poop: tein PC testillä dpo 12 plussan ja Davidillä tuli haamu vasta dpo14.. Ei...
Kova vuoto loppui yöksi, mutta pieni tiputtelu jatkuu vieläkin. :unsure: Perjantain ultrassa nähdään oliko tämä tässä.
Tulen todennäköisesti takaisin tänne ryhmään :cry: Pari tuntia kunnon vuotoa ja kipuja, katsotaan mitä yöllä tapahtuu, mutta luulen et tää oli...
@chili_ Pregnylissä on HGC hormonia, jolloin ovistesti näyttää plussaa myös. Raskaustestiä ei voi tehdä ennen dpo 10, koska pregnyl5000 katoaa...
Oon niin pahoillani :cry: ihan itkettää:unsure: Itsellä ei oireita ja sama fiilis, ens pe nähdään onko ketään mukanao_O
@Beibihaaveilija Toivotaan, että pikkuinen olisi vielä matkassa! :barefoot: Jaksamisia sinne:unsure:
Huolestuttaa tää oireettomuus :cautious: kaikilla muilla näyttää olevan kaikenlaista ja mie porskutan ihan normista. Toivottavasti pikkuinen on...
@Miina- Jee, tervetuloa mukaan! :love: uskomatonta, et ollaan molemmat täällä (y) Sitten myös salaiseen faceryhmään :barefoot:
@Beibihaaveilija Hyvä et kaikki on hyvin:love: itseä rakastaa ihan hitosti myös tää alkuraskaus edellisen km takia. Pcon vuoksi km riski on vielä...
@Miina- Jos kaikki menee hyvin tuut vielä syyskuiset 2019 ryhmään (y)