Katkaise hakusana *-merkillä, jotta saat eri taivutusmuodot mukaan.
Erottele useat käyttäjänimet pilkulla.
Käyn 4 lapsen kanssa yksin uimassa :) Niin ja iät 9,8,5 ja 3 =)
MITÄ??Missä välissä Lapualla on ollut raju ukkosmyrsky?Meillä jyrähti ehkä 3 kertaa jossain kaaaauuuukana :o
http://aliceverheij.files.wordpress.com/2009/01/prison-break.jpg Edelleen irtois näille molemmilla...ihan koska tahansa :D
Tjaa,meillä kyllä saa valita jokainen ihan sellaisen jäätelön kuin haluaa ja pehmikselläkin käydään oikeastaan kerta viikossa ,talvella me syödään...
En ketään :(
Janiina B)
Jekkubattery,kelkka,cosmo tai breezer ,nam!!=)
Mua on revitty hiuksista,annettu vyöstä ja vedetty avokkaalla...kiitos äiti!!
Enne tai ei mutta vuosi sitten näin ensimmäistä kertaa hampaan menetys unen ja kappas, nelikymppinen setäni kuoli viikon kuluttua ihan yks kaks...
En jaksanut lukea koko ketjua mutta Lapua kuittaa täälläkin B) 26vee äitee kera 4 tenavan,isännän ja koiralauman =)
Oisin halunnut kolmosesta Aava Maria Juliaanan,mutta a. mies ei suostunut Aavaan ja b. ei olisi sointunu meidän J-perheeseen :D
15vee olin ja edelleen yhdessä =)
Mun unet on tyyliin "lähden bilettämään pitkästä aikaa mutta hups...housut jäi kotiin ja palaan hakemaan housuja mutta jumitun AINA matkalla...
Tunnustan näkeväni maailman kummallisimpia unia B)
No mä asuin poikaystävän kanssa 15veenä omassa kaksiossa esikoinen mahassa :heart:
Mun 2/4 lapsista on epänormaalit korvanlehdet,ei onneksi näy kauakaa eikä haittaa mitenkään. :D
Juu voin kertoa että kyseessä on ihan elävä/oikea 8 lapsen äiti ja voin kertoa senkin että olen todella kateellinen tuosta kropasta!!! =)
Pelottavin minkä muistan on kun eno kävi äitini päälle juovuksissa ja kuristi seinää vasten. Äiti pääsi karkuun ja kaikki juostiin autoon pakoon...
Mun on ainakin =)
4690g ja 54cm