Katkaise hakusana *-merkillä, jotta saat eri taivutusmuodot mukaan.
Erottele useat käyttäjänimet pilkulla.
Ei kuulunu :ashamed:
Minä hypin ihan ilkosillani täällä, kunnes päivän kolmas auto ajoi ohi just kun olin keittiössä enkäjostain syystä sitä kuullut tulevan :snotty:
Toivottavasti ei ihan niin kuumina. Palaa bensaa ku pitää ajaa johonkin et pääsee ilmastoituun autoon :laugh: No ei. Alkaa vähän helpottaa ku...
Aika hottei misui täällä...
Sepolla on kyllä aina nälkä. Varmaan ruisleipäjääkannikkakin kelpais. Kauankohan nää helteet jatkuu?
Tykkäisköhän noi maksalaatikkojääpaloista? =)
:D Maidän Sepolla on ollut superkoiraviitta. Kirjailtu pellavapyyhe, joka on kasteltu kylmällä vedellä. Mutsi kutsuu sitä kylpyläkoiraksi. Lisäksi...
Mun oma mutakuono. Ollu kaivuuhommissa :D Mites puudeli näillä keleillä?
Meidän Sepon viereen mahtuu olkkarin sohvalle :) muoks. tämmönen tyyppi [IMG]
Meilläkin on kylmä yöllä. Täällä ei oo mitään ääniäkään. Ihanaa nukkua raittiissa ilmassa ikkunaan alla. Kunnon koiranelämää :laugh:
Mä jaksoin ja siinä kohtaa tuli niin hirveä ihottuma että laastari kesi irti parissa päivässä. Sen jälkeen en oo käyttäny mitään hormonivalmistetta...
Ehh!!! Paavo!!! :laugh: Vähäks söde!
Tiirun pääsiäispupu on kyl aika käheen olonen jänö :) En ihan heti muista yhtä söpöö pupua nähneenikään.
[IMG] Meidän Seppo Mutakuono :heart: :D
ei tänne skuugeen kenenkään kannata pizzaa kuskata, eli ei tilata ikinä kun ei kukaan tuo.
Soitahan operaattorille ja ota rajaton soppari, niin maksaa alle 10? kuussa
Miks ei vois? Kännykällä, jos piuhat pitää ottaa irti :saint: Mä oon aivan kauhusta kankeena jos tänne tulee ukkonen.
Voi mennä useampikin pihvi :D Onko jotakin linkkiä tuohon laillistumisuutiseen?
Mulla on kaks sosiaalitapaus-kissaa jotka on kuulemma olleet ihan hirveitä edellisessä kodissa. Mä luulen että ne ei vaan tykänneet rääkkäämisestä...
En. Ellei kotimaiset miehet ole loppu.