Katkaise hakusana *-merkillä, jotta saat eri taivutusmuodot mukaan.
Erottele useat käyttäjänimet pilkulla.
Hei reason mä muistan tän ketjun alkupuolelta jonkun jolla ois heittänyt päivät niin paljon että tuomittiin jo tuulimunaksi, mutta kiri kuitenkin...
Marrasmaille suuret pahoittelut :cry: ja voimia jouluun. On tuo niin älyttömän väärin. Vilijonkalle hurjasti tsemppiä, pidetään peukut pystyssä...
Onnea kaikille, paljon hyviä uutisia <3. Meidän pieni ihme syntyi eilen, käynnistettynä (rv 41 0) yhdellä cytotec-murusella vähentyneen...
Onnea hyvistä ultrakuulumisista, ainakin VienoUnelma ja Toive*, olikohan vielä muitakin.. Kaikille joka tapauksessa! Ja Viulle onnea plussasta!...
Suuren suuret pahoittelut Love- :cry:. Ei ole reilua. Voimia! Yrittäjä Jlle onnittelut! Ja myös Mari32lle ja Elikalle. Ihanaa kun tulee...
Onnea Jonpa, Hannuliini ja Kiia! Ihanan paljon vauvauutisia! :love: Ja tsemppiä viime metreillä oleville, kohtahan niitä uutisia on taas lisää! Ja...
Voimia Ravishing. Äärettömän epäreilua :'(
Onnea Yrittäjä :love:!! Kiialle ja Jasminalle hurjasti tsemppiä loppumetreille!! Ja Marille myös! Sullahan olikin jo sektiopäivä tiedossa, aika...
Onnea Pussipiru ja Aniara! Kohtahan onkin taas laskettuja aikoja käsillä useammalla. Niin se vaan aika kulkee, vaikka välillä tuntui ettei kulje...
Ihanaa Reuna :love:. Tuo liikkeiden vähäinen tuntuminen on täälläkin tuttua, juuri etuistukan, tai rauhallisen vauvan tai kummankin takia....
Onpas täällä taas ihania ja sitten myös niitä vähemmän ihania uutisia ☹. Nyt on ihan mahdotonta muistaa nimimerkkejä, eli onnittelut...
Moi, täytyy ilmottautua, kun mullakin tämä kiinni tarrannut oli 6 päivänen blasto, joka siirrettiin viidentenä päivänä. Ja uskoahan mulla ei...
Onnea ja tervetuloa Ravishing ja AdeliinaJosefiina! Ihanaa kun nyt on tullut uusia plussia, kesä kai on ihan odotetustikin vähän hiljaisempaa...
Onnea Haaveilija! Pelot on tuttuja täälläkin ja doppler oli kovassa käytössä varmaan noin puoleen väliin asti. Nyt on jotenkin seesteisempää ja on...
Tsemppiä Jasmina! Toivottavasti kivut on helpottanut ja syy löytyy että osataan oikein hoitaa! Ja digtesteistä. Mä sain testipäivänä 2-3 ja aika...
Onnea Suvipilvi, Frankie ja Lottainen <3 En oo tainnut ketään teistä vielä onnitella! Oikein tyttöryhmä tähän väliin! Ihanaa! Nyt tosiaan onkin...
Hyvä muistutus, täytyykin jatkaa lantionpohjan lihasten treenaamista, on kyllä äärettömän helppo unohtaa treenailut kokonaan vaikka neuvolassa on...
Mitenköhän mä en osaa vielä ollenkaan ajatella että jossain vaiheessa joutuu synnyyttämäänkin, mut kai se sit on ihan hyvä, en siis osaa myöskään...
Rakenneultrassa käyty. Kaikki kunnossa ja melko varmasti ois poika tulossa, mutta kylläpäs taas jännitti.
Haikara matkalla (y) nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Suvipilvi ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 9.8.2016 Lottainen ... 2.IVF ... toinen...