Katkaise hakusana *-merkillä, jotta saat eri taivutusmuodot mukaan.
Erottele useat käyttäjänimet pilkulla.
Täällä mennään kp 26 ja dpo 12 luultavasti. Tiputtelua on ollut paljon mutta näin vähän odotinkin tämän tyhjennyksen jälkeen. Täytyy sanoa että...
Olin rv 12 ja se ei tapahtunut mulla spontaanisti joten naistenkliniikasta tuli tyhjennyslääkkeet mukaan, alkio oli pienentynyt itsestään mutta ei...
Joo nehän sanoivat että 4vko tyhjennyksestä pitäisi testaa että on poistunut, ja jos silloin olisi vielä positiivinen niin lähtis näyttäytymään...
Mikäs meininki täällä? Mulla alkoi viikko 3 tyhjennysvuodon jälkeen ja vähän tuhruvuotoja on viellä epäsäännöllisesti mutta en ole huolissani....
Heippa tänne! Mikäs on tilanne kaikilla muulla? Mulla on kolmisen viikkoa tyhjennysvuodosta ja tänään oli mielestäni täysin blankko raskaustesti....
Täällä 10. päivä vuotoa kkm jälkeen. Välillä vähemmän ja välillä enemmän. Tänään tuli tummaa verta ja pientä hyytymää ja paaaaljon limaa....
Torstaina tilasin, tulivat maanantaina eli ei ongelmia mulla!
Kauheeta kun täällä käy ja ei jaksa kuin peukuttaa hyville uutisille. Kaikki ilo muiden plussista on poistunut tällä hetkellä! Kotona mulla on...
Toinen km vuoden sisällä, lokakuu ei ole mun kuukausi. 7.10 viime vuonna tuli sponttaaninen km ja kkm todettiin nyt 1.10. Oli tyhjä olo tiistaina,...
Oliko sulla todettu kkm vai? Multa meni ohi! Mä otin tänään kohtua supistavaa lääkettä, mutta se ei ollut niin pahaa enää. Kaikki taisi tulla ulos...
Liityn varmaan tänne uudestaan jos/kun kkm:stä toivun. Tsemppiä kaikille piinailijoille!
Poistun täältä, kkm todettu tänään! Toivottavasti oon viimeinen tästä ryhmästä! Tsemppiä teille!
En heti ole tulossa mukaan listalle takas mutta päivitän tilannettani täälläkin. Kkm todettu tänään, olo on maansa myynyt mutta kai tää tästä....
Olen tuota glukoosilitkua juonut kerran toistekin, ei ole kovin hyvää! Flunssaa sain varmaan kun kävin uimassa, ja musta tuntuu etten jaksa tehdä...
Hyvä kuulla että sullakin oli vähäistä! Ja olen todellakin iloinen että lääkäri on kommentoinut noin, se luo vähän luottavaisuutta oman raskauden...
Millaista vuotoa sulla oli? Mä huomasin että ne olivat tuollaisia tummia veriklimppejä mutta ei muuten ollut paljon verta. Sen jälkeen tuli vain...
Mulla on tuo sokerirasitustesti vielä edessä, en tule nauttimaan siitä. Mulla ylipainoa reilusti mutta en jaksa nyt stressaa siitä, mä meen päivä...
Kyllähän tämä mun mielestä ihan selkeä plussa on! <3 Onneksi olkoon! Kesäkuisiin sitten menossa? Tarrasukkia :)
Päivitys mun jännittävään elämään: Eilen alkoi aamu kauhu skenaariolla, katselin punaista verihyytymää paperillani kun kävin vessassa. En ollut...
Onhan se ihan normaalia ettei ovuloi joka kierrossa, mutta sitten jos on isompia ongelmia niin tarvitsee kai lääkeapuja ovulaatioon myös. Mä...