Hakutulokset

1. Puolu

Vauvakuumeilijoiden painonpudotusketju

Hellurei, mulla on ollut ihan hurjan kiirettä, mutta punnitsin kyllä viime viikollakin ja tänään taas perjantaipunnauksen paikka, eli lähtöpaino 103,5kg, viimeksi tänne merkattu paino 102,7kg ja tänään 102,5 kg. Suunta on oikea mutta vauhti liian hidas mun makuun kuten arvata saattaa, aluksi...
  2. Puolu

Noniin täältä viikon tulos: 17.1. 103,5kg 24.1. 102,7 kg eli -800g . Syömiset on mennyt mukavasti, juominen ok, mutta unet ja liikkumien loppuviikon ihan päin piip, kun lapsi on kipeenä ja valvottaa. Huomaa että kun on nukkunu yöllä muutamia tunteja, nii vatsa ei myöskään pelitä yhtään. Ikävä...
  3. Puolu

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :). HYvällä fiiliksellä uuteen viikkoon ja kovin oon nyt innoissani tästä jengistä täällä zemppaamassa. Ja toi 15 000 askelta päivässä vois olla olla munkin tavote sitte lopulta @mimmi92 . Se tuleekin vapaapäivinä helposti täyteen, tänäänkin yli 16 000...
  4. Puolu

Heippa! Kävin joskus vuoden lopulla etsiskelemässä, josko täällä olisi tällainen ketju ja ihanaa että se oli nyt perustettu ja täälhän näyttäis olevan kivan aktiivista keskustelua. Liityn siis innolla seuraan. Mun tilanne on sellainen, että vauva olis haaveissa vuodelle 2021, ollaan puhuttu...