Hakutulokset

1. A

~Elokuiset 2020~

Okei, voi ei :/ toivotaan et on kaikki kuitenkin hyvin! :love: Mä tilasin eilen dopplerin koska oon niin stressipallo tän raskauden kanssa ja se vois rauhoittaa mieltä.. (n)
  2. A

~Elokuiset 2020~

Millä viikoilla olet? Mä en oo tuntenu vielä liikkeitä ollenkaan
  3. A

~Elokuiset 2020~

Ei kun tarkoitan @Hedvig mainitsemaa ipana-äitiyskorttia. Onko se siis kannassa? Missä siellä? Miksi mulla ei kannassa näy mitään neuvola-välilehteä tms.
  4. A

~Elokuiset 2020~

Mikäs toi ipana-järjestelmä on ja onko käytössä koko Suomessa? En oo törmännyt aiemmin kyseiseen käsitteeseen.
  5. A

~Elokuiset 2020~

Täälläkin kestokrapula päällä. Muiden tunnemyllyjen lisäksi pitänyt sitäkin itkee kun on ihan rampa-olo ja ei jaksa eikä saa mitään aikaseksi. Onneksi raskaus on vain väliaikaista.
  6. A

~Elokuiset 2020~

Tulossa raskaaksi, vähän ku tulossa kipeeksi :ROFLMAO::ROFLMAO: ihana :love:
  7. A

~Elokuiset 2020~

@KeepGoing täällä samaa, päänsärkyä ja pahoinvointia. Tekee pahaa kirjoittaa, puhua tai kuulla edes ruoasta kun oksennus on kurkussa kokoajan. Syön vain sitä mitä keksin milläkin hetkellä, että voisi mennä alas. Vaihtelee kokoajan, mikä menee alas. Ehkä helpoiten joku mauton tai raikas ja kylmä.
  8. A

Haaveena vauva 2020

Rfsu
  9. A

Haaveena vauva 2020

Ja tosiaan, digitaalinen antoi plussan jo tokan tikun kanssa samaan aikaan, kp23.
  10. A

Haaveena vauva 2020

Hei, mun piti jo aiemmin tämä oma tikkurivistökuva laittaa mut jotain herjas sillon. Nyt törnäsin taas tohon kuvaan puhelimessa ja onnistui laittaa.. eli tosi haaleesta kp22(kuvassa tietty ees näy) näin ite ekan viivan ja kp29 oli jo ihan tumma. Välissä haaleempaa viivaa ku olin juonut enemmän...
  11. A

~Elokuiset 2020~

12. A

~Elokuiset 2020~

Minulla juuri tämä sama! Täytyy vaan toivoa että vauva saa kaiken tarvitsemansa..
  13. A

~Elokuiset 2020~

Onkos muut nähneet kauhuskenaarioista unia tai muuten vaan pyöritelleet päässä mahdollisia haasteita ja muita? Mä viime viikonlopun jälkeen aloin miettimään et entä jos mua alkaa ahdistaa et en saa olla rauhassa ja tarpeeksi kahdestaan(+mieheni tietty) tukevan esikoiseni kanssa ja esim ramppaa...
  14. A

~Elokuiset 2020~

Joo liha jäänyt multa samasta syystä kokonaan pois. Kerran oon kahen viikon aikana syönyt muutaman lusikallisen jauheliharuokaa ja se maistui vain ja ainoastaan pilantuunelle. Mies ei huomannut mitään.
  15. A

~Elokuiset 2020~

Oi ihanaa @rosemarie :love::love:
  16. A

~Elokuiset 2020~

Voi ei, voimia sinulle :(
  17. A

~Elokuiset 2020~

Ja minä olen ollut jo vuosia nornaalia hajuherkempi(nyt tosin vasta eka raskaus), ja tottakai se ennestään tarkka hajuaisti on vain vahvistunut :LOL: En ole pystynyt käyttämään itsessäni hajusteita ja nyt haisee esim hammastahna tosi voimakkaasti miehen suusta hänen pestyään hampaat ja...
  18. A

~Elokuiset 2020~

On jatkunut eilisestä. Onneksi siteeseen ei ollut yön aikana kertynyt kuin pari tippaa. Mäkin pysyttelisin ainakin vielä mielellään täällä, en muutenkaan käytä oikein facebookkia. Nyt starttasi viikko kuusi. Oksuvati on sängyn alla ja illalla sohvan vieressä, sen verran on ollut ellotuksen ja...
  19. A

~Elokuiset 2020~

Jos vuotoon yhdistyy kovia kipuja ja kestää pidempään niin kannattaa olla yhteydessä päivystykseen. Täälläkin ruskeaa tuhrua, huomenna alkaisi viikko kuusi. Toivottavasti on vain normaalia ja loppuisi pian.. :unsure: vajaa neljä viikkoa neuvolaan ja ultraan.
  20. A

~Elokuiset 2020~

Mullakin ollut tota unettomuutta mutta myös väsymystä vaihtelevasti jonkun verran. Herään välillä keskellä yötä muka ihan virkeänä. Tai nukahdan aivan rättiväsyneenä kahdeksalta, nukun pari tuntia ja sitten ei nukuta koko yönä. Tai jos nukun viisi tuntia niin olo ei ole silti yhtään erilainen...