Hakutulokset

1. N

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Rusakkonen kuulostaa että poikanne sai todella kauniit hautajaiset. Tippa linssissä täälläkin luin kertomustasi. Kovasti voimia teille ja ihanaa jos saatte tosiaan pian yrittää pikkusisarusta❤️❤️❤️ ON: Ei ole vielä kuulunut luovuttajasta uutisia, voihan sitten olla että päästään hoitoihin...
  2. N

@Silmu75 Voi ei, toivotaan nyt kovasti että kyse olisi kuitenkin jostain harmittomasta ❤️ @Rusakkonen Miten olet jaksellut? Olet ollut monesti mielessä ❤️ @Florie Mulla hoito todennäköisesti maaliskuussa, joten hyvin voidaan olla samoihin aikoihin hoidoissa. Mä syön vaan foolihappoa ja...
  3. N

Täällä taustalla peukut pystyssä sinulle @Plusyks ❤️ Täällä on nyt niin hiljaista ollut, itsekin taustailen ja hoitoa odottelen. Onko muilla hoitoja nyt keväällä mahdollisesti tiedossa?
  4. N

Paljon onnea @Seesam78 :love: Samalla toivotan kaikille palstalaisille ihanaa joulua ja onnellista uutta vuotta 2020! Olkoon tuleva vuosi meille kaikille onnellinen, jos vaikka muutkin päästäisiin pian näkemään niitä plussia ❤️
  5. N

Ihan mahtavaa, onnea myös @Mirumarumoru :love:
  6. N

Onnea @Plusyks :love: Miten mulla meni ihan ohi että sullakin oli siirto nyt? :) Mutta ihanaa, toivottavasti saadaan pian muiltakin hyviä uutisia ❤️
  7. N

Mulle tuli vastauksena että siirto tulee tehdä päivää myöhemmin. Otin testiä ennen lääkkeitä vähän hutiloidusti, joten mietin voiko se vaikuttaa tulokseen.. Lääkärin mielestä ei, tärkeintä kuulemma koska se keltarauhashormooni on aloitettu. Mutta oishan se kiva saada vielä ”second opinion” tällä...
  8. N

Tsemppiä piinistelijöille, eikö raskaus ole ihan mahdollinen vaikka tuhruttaisikin? Ainakin monella on jotain vuotoja ollut ja kuitenkin ovat plussanneet. Meinaatteko testailla pian? Tietääkö joku miten se uusi BeReady testi eroaa Erasta? Mulle tehty ERA, mutta tuoko jotain lisähyötyä tämä...
  9. N

Kiitos vastauksista @Mirumarumoru @Seesam78 ja @Pimpula76 :) Eli ilmeisesti siirto sinällään mennyt tuolloin oikein vaikka menkat sitten muistaakseni aika pian alkoivatkaan. Hätäilin jo että hitto jos se ainokainen sen takia ei tarttunut matkaan. Eikös @Seesam78 ja @Mirumarumoru teillä...
  10. N

Kaivelin tässä vanhoja papereita valmiiksi esiin omista hoidoista ja rupesin ihmettelemään yhtä asiaa.. Toisessa hoidossani jossa saatiin myös vain yksi alkio, se pakastettiin hetkeksi, kun minut haluttiin välissä kuvata ennen siirtoa. Nyt katsoin että alkio (2päivän ikäinen), oli siirretty...
  11. N

@Florie Toivottavasti menee nopeammin, onneksi nykyään ei sentään vuotta tarvitse jonottaa. Olen käsittänyt että joskus hoitoihin jonotettiin niinkin pitkä aika. Mutta odottavan aika on pitkä ja 6kk tuntuu ikuisuudelta.. Itse olen ajatellut että hoidan itseäni henkisesti kuntoon odotusajoilla...
  12. N

Kiitos @nyuu Ja onnea sinulle raskaudesta, ihana nähdä että täällä on mukana paljon onnistumisia ❤️
  13. N

@Rusakkonen Kävin lukemassa tekstisi ❤️ Olit kirjoittanut niin kauniisti pojastanne. ❤️ Tuntuu etten edelleenkään löydä sanoja, mutta sen sanon että olet ollut paljon mielessä ❤️ Paljon voimia suruunne! @Silmu75 Joo, lutinuksen tilalle aion varuiksi pyytää ensi kerralla jotain muuta. Tsemppiä...
  14. N

Kiitos vastauksestasi @Florie täytyy kysellä niitä suun kautta otettavia. Mulla vaan tuppaa olemaan vatsan kanssa ongelmia välillä niin mietin että mitäs jos ne ei sitten taas imeydykään kunnolla. Onpa kurjaa ettei yhtään alkiota tullut :( Ette kai joudu ainakaan kokonaan hoidosta maksamaan...
  15. N

Hei kaikille taas, olen palaamassa hoitojen pariin ja alkuvuodesta odotan niiden toivon mukaan alkavan. Saa lisätä listaan jos joku osaisi... Takana yksi inssi ja kolme omasoluhoitoa, esikoista yrittämässä. Ikää 40 nyt. Olisin kysynyt etukäteen täältä, minulla ollut omasoluhoidoissa käytössä...
  16. N

Hei kaikille, pikkuhiljaa palailen pitkän ajan jälkeen palstalle, ehkä joku muistaa minut kun täällä vuosi sitten kirjoittelin. Paljon on sattunut ja tapahtunut ja nyt vasta pääsen vähitellen hoitoja aloittamaan. Ihan ensiksi lämmin halaus ja osanottoni sinulle @Rusakkonen :cry: olipahan...
  17. N

Hei tytöt, Pahoittelut hiljaiseloni, lomalla halusin vähän pitää taukoa täältä ja tauko sitten hieman venähti. Paljon onnea @kirsillevauva ❤️ onpa ihanaa kun ekalla onnistuitte! Toivottavasti @Ramiina llakin kaikki hyvin :) @Plusyks minusta kuulostaa että testasit ehkä turhan aikaisin? @nyuu...
  18. N

@nyuu Samoja ajatuksia heräsi minulla kuin edellisillä kommentoijilla. Ehkä sinulla on vielä surutyö kesken sen oman biologisen lapsen luopumisen suhteen? Olisiko sinulla mahdollista käydä vaikka useampi käynti jonkun hyvän psykologin kanssa tätä asiaa työstämässä? Minulle ei tavallaan ole...
  19. N

@Rusakkonen Voi kurjuus :unsure: Oliko teillä kaikki luovuttajalta saadut alkiot jo käytetty? Harmi juttu, näihin kai voi niin moni asia vaikuttaa. Välillä tuntuu että miten pitääkin olla kaikki tähdet kohdillaan että se onnistuu. Mutta tämähän on kai kestävyyslaji, joten ethän tosiaan vielä...
  20. N

@Ramiina Ymmärrän täysin. ❤️ Vielä siitä toimenpiteestä: Olen ymmärtänyt ettei sillä ole mitään väliä mitä teet heti siirron jälkeen, kun alkio on kohtuun saatu niin se siellä pysyy. Vai onko tästä jotain eriäviä mielipiteitä siis? Apua, en kestä, mä olen aina heti juossut vessaan pissalle ja...