Hakutulokset

1. mimmi92

Lokakuiset 2020

Pahoittelut keskenmenon kokeneille :( Tänne ei mitään ihmeellistä, rv 5+5 menossa ja edelleen oireetonta. Mun tilaamat äitiysvaatteet tuli ja olihan nuo farkut ihan todella mukavia jalassa. Liian isoja vaan vielä mahapussin kohdalta. Dopplerinkin kokeilin että toimii, mutta alan vasta lähempänä...
  2. mimmi92

S-PAPPA ja S-hCG-B-V arvot

Mulla 10+0 otettu verikoe hcg oli 15,6 ja ihan terve lapsi tuli. S pappa oli 350. Ikää oli tuolloin 25v ja norm. painoinen jos noilla nyt mitään merkitystä verkokeen tuloksiin. Itsekin stressasin paljon noista.
  3. mimmi92

Lokakuiset 2020

Suuret pahoittelut keskenmenon saaneille Ja tervetuloa mukaan uusille! Mä en tykkää tästä uudistuksesta yhtään. Jotenkin vaikea käyttää, eikä näe niin selkeästi mihin keskusteluihin tullut uusia viestejä. No mutta dpo 25 vihdoin rfsu tummunut kunnolla, nyt sitten toistaiseksi vain odottelen...
  4. mimmi92

Lokakuiset 2020

@Helmiina1978 kiva kuulla että olet saanut jotain tietoa asiasta! Mähän olen myös joka kerta kerännyt ekaan neuvolaan mennessä 5kg painoa ja loppu mennyt samalla painonnousu vauhdilla (yht. 22-28kg). Eli nyt haluaisin että tulisi max 20kg ja olo pysyisi hyvänä. Jos vaikka vielä puolivälin...
  5. mimmi92

Lokakuiset 2020

@Lilma sä varmaan pääset pian selvittämään missä se kierukka majailee. Onnea yllätysplussasta! @Helmiina1978 ootko siis edelleen vhh ruokavaliolla? Täällä myös edelleen ja mietinnässä onko alkiolle hyväksi tai täytyykö hiilareita nyt heti lisätä. Olo on siis todella hyvä, pirteä ja itse uskon...
  6. mimmi92

Lokakuiset 2020

Mulla on joskus tullut rokerirasituksessa tunnin kohdalla huono olo, viimeksi jos oikein muistan niin ei mitään muuta ongelmaa kuin tylsyys. Ärsyttää kun tuo rfsu testi ei vieläkään dpo 23 ole leffaviiva. Mähän testaan niin kauan että saan siihen sen tasavahvan viivan :p
  7. mimmi92

Lokakuiset 2020

Mulla myös sokerirasitus 2x edessä mun isän 1 tyypin diabeteksen takia. Aina joutunut labran aulassa vaan istumaan, vaikka 3 eri paikkakunnalla nämä suoritettu. Nyt kyllä ajattelin kysyä, jos tuon ekan kerran voisi jättää väliin ja mennä vain myöhempään kun ei niissä ikinä mitään vikaa ole...
  8. mimmi92

Lokakuiset 2020

Mulla ainakin menkkamaisia kipuja ollut satunnaisesti. Ei muita oireita. Tänää. Rv 5+0 @Annkos mun km alkoi aamulla tuhruttelulla ja iltaan mennessä oli jo yltynyt ihan kunnon vuodoksi. Yöllä side petti monta kertaa ja aamulla kaikki raskausoireet oli poissa ja vuotokin muuttui norm. menkka...
  9. mimmi92

Haaveena vauva 2020

Mulla viimeiset 2v kierto ennen vhh ruokavaliota 30pv ja ovis+ n. Kp 18. Lyheni siis hiilarittomalla 26pv kierto, mutta vastaavasti ovis+ Kp 13 Muok. niin ja siis ketoosista ei täyttä varmuutta kun en tikutellut sitä ja söin paljon kasviksia, mutta kaikki sokeri, viljat, juurekset ja suurin osa...
  10. mimmi92

Haaveena vauva 2020

Mulla myös aikaisti ovista 4pv ja raskaana ollaan.
  11. mimmi92

Lokakuiset 2020

Me myös käydään laivalla parin kk välein, just oviksen aikaan oltiin viimeksi ja mähän otin siellä kaiken ilon irti ruuista ja juomista ajatuksella "kun vielä voin". Äsken söin iltapalaksi paistettua kananmunaa josta tavan mukaan jätin keltuaisen raa'aksi, vasta nyt tajusin, että olis varmaan...
  12. mimmi92

Lokakuiset 2020

Mä soitin jo rv 4+2, koska meillä on vain kerran viikossa iltaneuvola ja tietysti ne ajat oli jo mennyt. No sain nyt kuitenkin myöhäisimmän vapaan ajan, niin ei tarvitse lähteä kuin tuntia aiemmin töistä jollain verukkella. Eka neuvola siis rv 8+2
  13. mimmi92

Lokakuiset 2020

dpo 21 ja edelleen on rfsu testi puolet kontrolliviivasta. En kyllä tajua miksi en saa siihen vahvaa viivaa. Ei kovin paljon rauhoita mieltä. Pc testejä haen lisää, niissähän eilen näkyi selkeästi että väriä tullut lisää.
  14. mimmi92

Lokakuiset 2020

@prinsessasofia toivotaan kuitenkin että kaikki hyvin! Eikös monilla oireiden voimakkuus vaihtele? Tänään ollut kovia menkka/supistuskipuja. Monta kertaa ollut varma että ihan kohta lorisee, mutta ei onneksi. On näitä kai ollut edellisissäkin, mutta en kyllä muistanut että näin kovia olisi. Nyt...
  15. mimmi92

Lokakuiset 2020

@Korallikala voi ei, toivottavasti seuraava arvo olisi noussut! @Kesänlapsi86 hieno viiva! Mä olen myös tosi innoissani tän aamun pc testistä, nyt se tummunut hyvin! Dpo 20 menossa. Tästä innostuneena pistin jo nyt dopplerinkin tilaukseen :whistle:
  16. mimmi92

Lokakuiset 2020

@Korallikala toivottavasti labrasta tulee hyviä uutisia! Mä olen myös läheinen 2,5v nuoremman siskon kanssa, 23v nuorempi veli taas läheinen kaveri omille lapsille kun mun esikoinen häntä vuoden vanhempi :)
  17. mimmi92

Lokakuiset 2020

@donatel samaa mäkin ajattelin :) @BIMK kyseli aiemmin onko muille tulossa pientä ikäeroa, meille ei ainakaan. 2v10kk on tulossa nuorimmille ikäeroa. Edellisillä oli 1v7kk ja jälkikäteen ihmetellyt miten sitä niin hyvin pärjäsi kun kuopus tuli samaan ikään. Tuntui ainakin ihan mahdottomalta...
  18. mimmi92

Lokakuiset 2020

Täällä ei mitään oireita, nukun normaalisti, tisseissä ei mitään tuntemuksia, ruokakin maistuu ihan normaalisti. Mulla oli edellinen raskaus myös oireeton np ultraan saakka (oksentelu alkoi silloin..) , joten en siitä niin stressaa enää.
  19. mimmi92

Lokakuiset 2020

Korallikala jos sulla on edellisestä testistä jo 10pv niin hcg voi olla niin korkea ettei testi anna vahvaa viivaa. Ainakin mitä netistä katsellut niin jotkut laimentanut vedellä pisssaa niin on saanut vahvemman viivan
  20. mimmi92

Lokakuiset 2020

@mincha toivottavasti pahoinvointi pysyy siedettävänä! Aika matelee täälläkin.. Dpo 19 testi vahvistunut, ehkä mä nyt rauhotun taas hetkeksi. Muutaman paketin testejä joutuu varmaan vielä ostamaan, jos haluan leffaviivat nähdä