Hakutulokset

1. Florie

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Onpa tosiaan tylsää @PumpuliNumpuli että kävi hoitopaikan kanssa noin. Mä olin just täyttämässä 39 kun hakeuduttiin hoitoihin ja mulle sanoi silloin Felicitaksen lääkäri, että ei kannata enää yrittää julkiselle (HUS). Toisaalta olen ymmärtänyt, että tämä vaihtelee sairaanhoitopiireittäin, ja...
  2. Florie

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Paljon onnea @Sukkis!!!! :love:
  3. Florie

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

No johan oli kommentti!:cautious: :eek: Hyvä jos jaksat antaa palautetta - kyllä pitäisi ammattilaisen tietää paremmin! Kamalaa, jos joku, joka on asiasta ihan sielu vereslihalla, joutuu kuulemaan tuollaista... Ihanaa, että kaikki oli hyvin! <3
  4. Florie

@PumpuliNumpuli Vastailinkin jo jotain tuonne IVF-ketjuun, mutta mulle päätös lahjasoluista oli lopulta helpotus. Epäonniset IVF:t tuntui hirveältä taistelulta tuulimyllyjä eli aikaa vastaan, kun tiesi, että jokainen kuukausi hukkaan pienentää olemattomia mahdollisuuksia entisestään. Toki nytkin...
  5. Florie

@PumpuliNumpuli Ensimmäinen hoito keskeytettiin kun ei kasvanut oikein mitään, toinen koska kierto oli mennyt ihan sekaisin ja olin aloittanut väärästä kohtaa. Kolmannessa näkyi ensin muistaakseni 5 tai 6 follia, mutta ne alkoivat kadota jonnekin ja lopulta vain yksi punktoitiin; hedelmöittyi...
  6. Florie

@PumpuliNumpuli Mä lähdin vuosi sitten hoitoihin ihan samanlaisesta tilanteesta, taisi olla tuo FSH-lukemakin kokolailla sama. IVF:ää omilla soluilla kannatti lääkärin mukaan yrittää huonoista mahdollisuuksista huolimatta, sillä "koskaan ei voi tietää", mutta ei siitä mitään tullut ja nyt ollaan...
  7. Florie

@Papupilvi No tuota mäkin just mietin; jos kerran se 1% POI:kin napsahti, niin siihen verrattuna 25% kuulostaa hurjan isolta todennäköisyydeltä. Mutta onko se sitten niin, että jos siinä ajoituksesta on heittoa, on mahdoton onnistua, vai onko se vain vaikeampaa? Mulle lääkäri sanoi, ettei oikein...
  8. Florie

@Papupilvi Selittikö lääkäri tarkemmin niitä hyötyjä / hyödyn puutteita? Mä edelleen arvon kyseistä testiä / beReadya. Kun jotenkin järkeilen, että jos n. 25%:lla naisista on heittoa, ja testi maksaa vähemmän kuin yksi alkionsiirto, niin riski kannattaisi ottaa ja maksaa. Mutta onko se niin...
  9. Florie

Oi miten hienoa @Papupilvi että uusi hoito pääsee alkuun! Tsemppiä!!
  10. Florie

Ihanaa @Silmu75 että tuli hyviä uutisia!! <3
  11. Florie

Paljon tsemppiä ja onnea matkaan @Plusyks !!!! @Netty79 Meillä alkaa toivottavasti jossain vaiheessa. Kuukausi on nyt mennyt jonottaessa, eli tuskin kuitenkaan ihan heti. Oletteko muut tehneet jotain odottaessa mahdollisuuksien parantamiseksi? Yritän nyt syödä vitamiineja yms. mutta jotenkin...
  12. Florie

Mahtavaa @Plusyks!! <3 (y)
  13. Florie

Voi itku @Papupilvi miten kurjia uutisia. Olen pahoillani! :( On tämä kyllä raadollista touhua.
  14. Florie

Ihania uutisia @Plusyks @Mirumarumoru ja @Seesam78 !!! :love::):):) Paljon onnea!!
  15. Florie

Mulle lääkäri ei puhunut ERA:sta edes vaihtoehtona, ainoastaan beReadysta. Ilmeisesti ovat (Dextrassa) siirtyneet siihen – ainakin se on kuulemma vähän halvempi. Mulle ei tosiaan ole siis tehty mitään tuollaista testiä, ei tavallaan ole ollut syytä. Mutta nyt olen ruvennut miettimään, että...
  16. Florie

Ihanaa @Silmu75 että tuli hyviä uutisia! <3 Mä olen @Netty79 ollut siinä uskossa että ne kertovat ihan samaa asiaa ja olisivat toisilleen vaihtoehtoisia. Mutta en kyllä ole 100%:n varma, kertokaa joku, jos olen väärässä. Millainen tulos sulla tuli ERAsta? Olen miettinyt pitäisikö jossain...
  17. Florie

Kiva kuulla @Plusyks että olette päässeet jatkamaan hoitoja. Nyt todella olisi teidän vuoro onnistua!! Pidän sinnikkäästi peukkuja. Ja toki paljon onnea matkaan kaikille muillekin! Toivottavasti jokainen mahdollinen saa nyt ihanan joululahjan.
  18. Florie

@Seesam78 No on tosiaan jännempi joulu, toivottavasti tulee se paras lahja! :) Hienoa, että meni hyvin! @Netty79 Joo, jonossa ollaan. Toivon ettei menisi sitä puolta vuotta, mutta pakko kai varautua siihen. Tulee kohta vuosi hoitojen alkamisesta, mikä ei ole kovin pitkä aika, mutta tuntuu...
  19. Florie

@kirsillevauva Lääkäri oli sitä mieltä ettei kannata, muuten varmaan. Oli varsin hämmästynyt lopputuloksesta hänkin. Onnea teille ihanista ultrakuulumisista! :love:
  20. Florie

@Netty79 Meillä oli oma luovuttaja, joten periaatteessa ei saada mitään alennusta. Mutta lääkäri kuitenkin lupasi selvitellä, olisiko jokin mahdollista. Tähän liittyy sellaisia lääkärin tekemiä ratkaisuja, että mielestäni olisi kohtuullista, mutta katsotaan miten käy. (Enkä nyt tietenkään häntä...