Hakutulokset

1. Lallastiina

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Eilen näkyi mulla noin kun Myma sanoi, mutta tänään ei löytynytkään koko Lapsettomuus-osiota, vaan tämä viestiketju näkyi Lapsen saaminen -osion listassa. Kummallista...
  2. Lallastiina

Käytiin sitten perjantaina kahdella eri klinikalla juttusilla. Ekan gyne ei omien sanojensa mukaan ollut koskaan kuullutkaan munasarjavasta-aineista, mikä hieman hämmästytti (vaikka niiden vaikutuksesta ei juuri olekaan tietoa, luulis gynen sentään kuulleen niistä...). Suositteli alkioiden...
  3. Lallastiina

Kuinka nopeasti nuo FSH:t sun muut voi kohota, osaako joku sanoa? Mulla oli vielä tutkimuksia aloiteltaessa (3 v sitten ehkä?) normaalit eikä sen jälkeen ole tutkittu uudelleen. Ikä alkaa kuitenkin lähestyä 40:tä...
  4. Lallastiina

Terve pitkästä aikaa, jos täällä vielä on joku joka muistaa (vaikka toivon mukaan mahdollisimman moni olis jo päässyt siirtymään vauvapalstoille!). Uutta porukkaa on varmaan tullut tässä vuoden mittaan hurjasti. Ilmoittaudun taas, koska varattiin juuri aika ensikäynnille täällä Espanjassa...
  5. Lallastiina

Ai niin @Wintersun , tuossa mun tapauksessa meillä oli punktiopäivälle kaksi vaihtoehtoa, pe kp12 ja ma kp15 (näin jälkiviisaana olisi ehkä ollut parempi valita kp15, koska kolme saaduista soluista osoittautui epäkypsiksi, mutta sitten ei olisi ollut mahdollista tehdä haluamaamme blastoviljelyä...
  6. Lallastiina

Terveisiä taustalta! @Wintersun Eka ultra sitten kun on menkat alkaneet sumuttelun jälkeen, ja siitä sitten n. viikon päästä seuraava. Mulla punktio oli kp12 pitkässä kaavassa. @kirsillevauva Pahoittelut keskenmenosta :(!
  7. Lallastiina

Kp1 tänään kuten uumoilinkin. Tulee nyt varmaan taukoa kirjoitteluun mutta käyn kyllä lukemassa kaikkien kuulumisia.
  8. Lallastiina

@Haaveilija91 Ei meille taida tulla uutta hoitoa ainakaan vähään aikaan. Olen itse ihan kypsä syytämään rahaa tähän touhuun, kun luomunakin on saatu "parempia" tuloksia. Lisäksi miehellä on ihan tarpeeksi stressiä työn kanssa loppukesään asti, joten jos jollain ihmeellä vielä herää into yrittää...
  9. Lallastiina

@Toiveitakovain80 Tervetuloa joukkoon! Mun käsittääkseni ei kaatumisilla ole näin aikaisin juurikaan merkitystä, koska alkio on hyvin suojassa kohdussa ja muutenkin koko kiinnittymisprosessi on lähinnä biokemiallinen. Itsekin juuri sain ikävän kolauksen lonkkaan kylppärissä, ihan kunnon mustelma...
  10. Lallastiina

Tuhru alkoi :poop::poop: @Milli-34 Toivottavasti pakkasen tilanne selviää pian! @Jantzu Pahoittelut :(
  11. Lallastiina

@shelterme Tervetuloa joukkoon! Sori ON: Hyvin menee. Eilen lähti kylppärissä ammeesta noustessa matto alta ja siinä kaatuessa sain vessanpöntöstä kivan tällin tuohon lonkan ja peffan välille, siinä on nyt tuommoinen puolikkaan kämmenen kokoinen sinipunainen kuhmu. Auts. Ja tänään superherkässä...
  12. Lallastiina

@Momon Ei meille ole mitään tiettyä määrää sanottu, mutta onhan se selvää että jos hädin tuskin saadaan yhtäkään blastoksi asti, niin ei ole mitään järkeä teettää sikakallista testiä. Yhdeltä ulkomaiselta foorumilta luin että jossain saatetaan tarjota mahdollisuutta kerätä alkioita pakkaseen...
  13. Lallastiina

@Milli-34 Se oli se 5000, siksi kummastuttaakin kun näin pitkään näkyy. Vaikka eipä sen kymppitonnisen ja viistonnisen välillä välttämättä olekaan kuin päivän-pari eroa poistumisessa. Löysin tällaisen taulukon noista puoliintumisajoista, ja sen mukaan vois herkimmissä testeissä vielä näkyäkin...
  14. Lallastiina

@Taigariina Paljon onnea plussasta :love:! @daim1 ja @millionnea Kappas, meidänkin hoidot on olleet Turun Felicitaksessa :). @WishingUponAStar No voi harmi jos se kroppa tekee mitä huvittaa lääkkeistä huolimatta. Toivottavasti ei se siirto kauheasti viivästyisi kuitenkaan! 14 päivää...
  15. Lallastiina

@Milli-34 Mulle lääkäri sanoi ettei ole väliä, mihin aikaan gonapeptylin pistää. @millionnea Mulle suositeltiin (ennen hoitojen aloittamista) tuota myo-inositolia vaikkei mulla PCOSia olekaan, ja kyllä sillä ainakiin menkkoja edeltävä tuhruttelu hiukan lyheni, ja kaikki kolme raskautta alkoi...
  16. Lallastiina

@Milli-34 Jes, onnea siirrosta ja tsemppiä jännäilyyn! Toivottavasti saisitte jotakin pakkaseenkin. Meille ei muuten ole ikinä puhuttu alkioiden pisteyttämisestä mitään o_O. Nytkin laitettiin vaan "hyvännäköinen blasto". @lapsettomuuta10v Pahoittelut menkoista (n)! Nuo kierron ekat päivät on...
  17. Lallastiina

@krokus, iltaisin pistelin minäkin ja se taitaa tosiaan olla se käytäntö, ehkä sen takia lääkäriltä voi unohtua erikseen mainita. @Momon Tervetuloa joukkoon ja pahoittelut vastoinkäymisistä! Kyllä mäkin luulen että jos raskaus on kuitenkin useasti jotenkuten alkanut niin ei silloin ole...
  18. Lallastiina

@Milli-34 Pikaista toipumista punktiosta ja toivotaan, että pääsette ma siirtoon ja jäis vielä pakastettavaakin! @lapsettomuuta10v Pahoittelut negasta! @Nipsu_78 Voi harmi, että mokan takia meni kierto sivu suun. @NettA79 Myo-inositolista lääkäri sanoi mulle että jos ei oo PCOSia niin ei sitä...
  19. Lallastiina

@Jantzu Mä lisäsin sut tuonne piinailijoihin, tarviin vielä virallisen testipäivän kun en sitä löytänyt mistään viestistä. Tsemppiä piinailuun *vielä jaksaa, jaksaa!* @Milli-34 tsemppiä punktioon, toivottavasti ilman yrjöjä (y)! @justhope tervetuloa piinailijoihin, tsemppiä! Mä pistin just...
  20. Lallastiina

Ei saatu yhtään pakkaseen (n).