Hakutulokset

  1. carolina30+

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    DSC 0002 En tiedä mitä tässä on vai onko mitään...
  2. carolina30+

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI/KEVÄT 2014**

    Ambrosia :hug: Jaksamisia sinulle tuossa tilanteessa. Toivon että asiat menee hyvin ja kuitenkin sinulla on nyt yksi ihanakin asia johon kiinnittää ajatuksesi. Itse en ollut raskaana kun sain tietää exäni suhteesta, mutta pikkuiseni oli vasta vajaa 2kk vanha... Kyllä siitä selviää, kun on...
  3. carolina30+

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    tähtitomu Sinä se taisit kysellä tuulimunan oireista, niin kyllä siinä on kaikki oireet ihan kuin normissa raskaudessa. Itsellä oli tuulimuna a olin niiiin onnellinen kun oli raskausoireet ja kaikki, mutta sitten ultrassa se totuus selvisi. Miten muuten ovistesti reagoi kp 24/28, siis jos...
  4. carolina30+

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    DSC 0025 - Aijaa.com
  5. carolina30+

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    DSC 0025 - Aijaa.com En sitten tiedä mikä toi on?
  6. carolina30+

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    DSC 0025 - Aijaa.com En tiedä onko tuo mitään????
  7. carolina30+

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Menkkauilinoja ja pc:ssä olin niin näkevinäni viivan alku, mutta ei sitä siinä kyllä oikein näy. En nyt käsitä, mksi apteekin oma antoi haamun ja pc ei näytä edes kunnon haamua. Kumpaa sitä oikein uskoo? Kaverilla pc negaa apteekinoma haamua ja vauva tuli, toisilla taas toisinpäin ja kokemuksia...
  8. carolina30+

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Apteekin oma antoi haamun pregcheck minusta nega (joku oli siinä viivan alkua näkevinään) ja tänä aamuna olin itsekin jotain yritystä näkevinäni, mutta ei näy selvästi niin luulen että on nega. Miten tämä teistä sitten on mahdollista? Jos apteekin oma on haamu, miksi muut on negaa???? Digiä en...
  9. carolina30+

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Blancita Kp4 kun vuoto alkoi kp30 ja kesti yhden päivän... ei ole vuotoa ollut enään sen jälkeen ja siksi tein tuon testin eilen illalla. Hiukan ihmetyttää kyllä tuo tulos ja vaikea uskoa kun monta vuotta jo yritystä takana...
  10. carolina30+

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    DSC 0012 - Aijaa.com tais olla vain toivetta...
  11. carolina30+

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    DSC 0007 - Aijaa.com DSC 0012 - Aijaa.com Ovistesti vahva plussa kaikki testit yks haamu ja yks nega ja ovistesti... Haamu on se eilen iltainen. pc antoi negan eli olikohan toi apteekin oma ihan susi...
  12. carolina30+

    Kuvia plussatesteistä

    DSC 0004 - Aijaa.com Onko tämä haamu, vivanpaikka vai mitä? Yhdyntöjen ja kierron mukaan olisi aika mahotonta olla plussa (ellei viikon jälkeen yhdynnästä voi olla tuolainen tulos tai sitten todella hidas nousu hcg:llä) Miesreissuhommissa ja marraskuun alkupuolella oli seksiä ja viikko...
  13. carolina30+

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    DSC 0004 - Aijaa.com
  14. carolina30+

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    DSC 0004 - Aijaa.com
  15. carolina30+

    Voiko putkaan joutua aamulla ja päästä pois illalla?

    Sinne voi joutua koska vain ja "säilytys" on ihan laitoksen päätös. (kuitenkin "rikoksen" tai "tarpeen" mukaan) Itse tiedän "tytön" joka oli "sumpussa" melkein 7 tuntia odottamassa pääsyä kotiin (matkaa yli 300km ja karannut kotoa ennen "tavoittamista") Ei halunnut asua samassa paikassa...
  16. carolina30+

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    orm Aiemmin luulin kanssa että nuo oireet on raskaudesta, mutta jopa menkkojen alkujen lähestyminen voi aiheuttaa samankaltaisia oireita jopa montakin kiertoa. Ei aina silti ole "ei raskaus", eli kunnes menkat EI ala on TOIVOA!!!! Itsellä oli 2pvää myöhässä täti ja tiesin etten nyt ainakaan ole...
  17. carolina30+

    Jos nyt saisitte tuetää olevanne raskaana. Mitkä fiilikset?

    Olisimme mieheni kansa todella onnellisia ja itkisimme ja pomppisimme onnesta, onhan tässä jo aika monta vuotta yhteistä lasta toivottu. Olisi maailman ihanin lahja jonka voisimme saada ja sen mieluusti myös ottaisimme avosylin vastaan.
  18. carolina30+

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    WomanLog on minulla käytössä ja se on ilmainen ja 1,99€ maksaa se pro-versi jossa sitten jopa limakalvojen seuranta. lämmöt, painon ja muutakin saa sinne. toiminut minulla todella hyvin ja siellä on kierto kahdella tavalla asetuksissa, joko standardi tai kehittynyt, mutta laskee hyvin...
  19. carolina30+

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    NeIHM Minua ei loukannut vaikka nyt jo reilu 4.v on toivottu yhteistä lasta ja pari km:ä ja tuulimuna ja kemiallisia tässä nyt on ollut jo monta, niin aiemmin minäkin olin juuri noin että edes kalsareita saanut samassa koneessa pestä kun jo oli raskaana. No olen nyt molemmat puolet nähnyt, niin...

Yhteistyössä