Hakutulokset

  1. H

    LASTENNE SYNTYMÄPAINOT+PITUUS+SYNNYTYKSEN KESTO

    Poika, 3410g ja 50cm, 14h, päätettiin kiireelliseen sektioon, Tyttö 4255g ja 52cm, vajaat 5h.
  2. H

    Jippii marianna lähti bb talosta!!!

    Ai ei ollutkaan... :snotty: Sori, mun moka *kehittelee salaliittoteorioita*
  3. H

    Jippii marianna lähti bb talosta!!!

    BB:n sivuilla missä on aina kyselyitä niin on gallup että kenen henkilökunnasta on vaikeinta sopeutua uuteen tehtävään? Niin mariannan nimivaihtoehtoa ei ole ollenkaan B)
  4. H

    Huomenta! Onko kauhean väärin, jos

    Mä ottaisin ainakin ;) Ei ihan oikeasti tuo kuulostaa fiksulta, mukavaa lapsillekkin kun tulee leluihin vaihtelua välillä.
  5. H

    Mitä lahjaksi?

    Mä ostaisin meitin 1vee tytälle jonkun kuvakirjan, sellaisen missä kivoja yksinkertaisia kuvia ja tukevat pahvisivut. Pallokin voisi olla pop :) Pojalle kolme vee ostaisin ihan vaan paketin pikkuautoja tai sitten jotain rakennusjuttuja :)
  6. H

    Ultrassa käyty...

    Paljon onnea :)
  7. H

    Ja jälleen kerran:puskurissa roikkujat

    Joo ja toinen on, kun yrität jonkun näköistä turvaväliä pitää, niin aina siihen joku munapää lykkää ihtensä väliin :kieh:
  8. H

    mitä 30v lahjaksi omalle miehelle?

    Mä olen harkinnut, kun ukko täyttää ensi vuonna 30, että ostaisin sille sen kalevalaketjun Torin vasara taisi olla :)
  9. H

    Apua?

    Toi Veera on kiva ja sitten mulle tuli mieleen Verna myös Taika on kiva :)
  10. H

    Kipulääkkeet vai lääkkeetön synnytys?

    Mulla oli esikoisen aikana epiduraali 3 kertaa, synnytys kestikin 14tuntia ja päättyi kiirellisen sektioon, en tod.olis kestänyt ilman lääkkeitä! Kuopuksen aikana sain myös kerran epiduraalin, mikä oli aivan mahtava, koska kivut helpottivat heti ja sain tunnin levätä ennen ponnistuvaihetta...
  11. H

    Spinaali vai Epiduraali?

    Mä en tiedä mitä eroa niillä varsinaisesti on, mutta mulle laitettiin spinaali, kun mentiin kiireelliseen sektioon, jalat ei liikkuneet ja meni tunto koko alakropasta. Epiduraali vie kivun pois, mutta pystyy itse vielä liikkumaan. Epiduraalia siis voisin suositella, koska jos...
  12. H

    abortin vastustajia!!

    Tätä minä peesaan.
  13. H

    Kaavinta vs Lääkkeellinen tyhjennys?

    Minä valitsin kaavinnan kun jouduin itse tuon valinnan eteen... juurikin sen takia, että edes fyysisillä kivuilla pääsis helpommalla.. jälkivuoto ei kestänyt niin kauaa eikä ollut riskejä että jotain jäisi. Kaavinta ei vaikuta seuraaviin raskauksiin mitenkään, tulin itse reilu 3kk kaavinnan...
  14. H

    Mikä drinkki olet?

    Mansikka-Daiquiri :laugh:
  15. H

    millainen raskaus sinulla oli, kun odotit esikoistasi?

    Alku oli ihanaa, sitten tuli raskausdiabetes ja raskausmyrkytys, ja synnytyskin män ihan päin mäntyjä... loppu hyvin kaikki hyvin, kuopuksen odotus olikin sitten iihan lastenleikkiä :D
  16. H

    Montako löytyy kokoa 44 tai enempi?

    Minä myös....
  17. H

    Vaikuttaako lävistykset naamassa työnsaantiin?

    Mulla on huulessa koru ja olen asiakaspalveluammatissa... mä saan pitää töissä paikallaan, mutta se yksi on kuulemma maksimi. Onhan niitä häivekoruja, mutta kyllähän nekin näkyy aika selvästi...
  18. H

    lähetänkö kutsun kummille kuitenkin?

    Tää on hyvä idea :)

Yhteistyössä