Hakutulokset

  1. Tallu -

    Maistuisiko?

    Nyt on kyllä annos ja kuvakulma jne. kohillaan! :p
  2. Tallu -

    Voiko "töpökynsiin" laittaa rakennekynnet?

    Voi. Huoltovälistä en osaa sanoa, oon tehny rakennekynsiä vain itselleni ja vaihtanut aina, kun olen kyllästynyt entisiin. Mut tässä linkissä esimerkkikuva, ja alempana pikkukuva kynsien teon jälkeen: Kynsikuvia | Bio Sculpture kynsisalonki,Eteläranta 2 E 43, 28100 PORI
  3. Tallu -

    Maistuisiko?

    Joo aivan, ja kesällä pittää käyä syömäsä niitä jäätelöitä :)
  4. Tallu -

    Maistuisiko?

    Voisin kai mää syyä tuota, vaan en just nyt, ku isännän kanss käytii Höhärillä syömäsä hampparit.
  5. Tallu -

    Te jotka olette olleet pitkään yhdessä 10+

    Ei näin, vaan niin, että jyystäessä ja nussiessa lantionpohjalihakset vain vahvistuvat, ja pissa pysyy hallinnassa =)
  6. Tallu -

    Te jotka olette olleet pitkään yhdessä 10+

    Mä lohdutan sua sillä, ettei kaikkea tarvitsekaan ymmärtää :)
  7. Tallu -

    Maistuisiko?

    Maistuis, vaan nyt ei enää mahu :)
  8. Tallu -

    Te jotka olette olleet pitkään yhdessä 10+

    Tummennus on syy siihen, miksi kannattaa yrittää, kääntää vaikka kivet ja kannot tarvittaessa, miksi suhdetta kannattaa jatkaa, vaikka se huono onkin. Se voi parantua ja olla sen jälkeen mahtavampi kuin koskaan ennen. Ikuisuuksiin ei kuitenkaan kannata jatkaa, ja se on ihan suhdekohtaista, miten...
  9. Tallu -

    Te jotka olette olleet pitkään yhdessä 10+

    28v yhdessä, joista 21v naimisissa. Hankalimmat paikat meidän suhteessamme tähän saakka ovat olleet silloin, kun lapset olivat pieniä (vähän omaa, ja yhteistä aikaa) sekä mun kolmenkympin kriisin aikana. Eroa ei ole koskaan mietitty vakavasti, mutta tuo mun kriisikauteni toi suhteeseen oman...
  10. Tallu -

    Raskausmyrkytys?

    Jep. Mulla oli rm myös ekassa synnytyksessä, yli 19v sitten. Molemmissa synnytys käynnistettiin vkolla 38.
  11. Tallu -

    Raskausmyrkytys?

    Mun viimeisimmästä rm:sta on jo reilut 16v, mutta oireita ei ollut ollenkaan. Neuvolassa vain havaittiin verenpaineen olevan koholla ja protskua pissassa, joten diagnoosi tehtiin näillä perusteilla.
  12. Tallu -

    Teinien vanhemmat hoi, harrastuksista

    Oman maun mukaan, toki budjetin rajoissa. Nyt teini-ikäiset ovat harrastaneet partiota pienestä saakka, ja se kiinnostaa edelleen. Vanhin, nyt 19v lopetti salibandyharrastuksensa muutama vuosi sitten, kun ei enää kiinnostanut. Sen jälkeen ei vastaavaa uutta harrastusta aloittanut. Lisään...
  13. Tallu -

    Mielipiteitä/perusteluja! Vhh vs.ravintosuositukset

    En kyllä ole mikään noista mainitsemistasi kohderyhmistä, mutta painonhallinta kiinnostaa ja painon alentaminen. Muutamia vuosia sitten kokeilin karppausta, eikä se ihan sellaisenaan minulla toiminut. Mä olen sitä mieltä, että voi, kerma ja rasvaiset juustot nostavat huonon kolesterolin osuutta...
  14. Tallu -

    Muistisairaiden kanssa työskenteleviä tai läheisiä?

    Dementiasairauksiin liittyviä käytösoireita - Dementia- eli muistisairaudet - Muisti - Terveysklinikat - Tohtori.fi Onko hänellä käytössä minkäänlaista mielialalääkitystä? Sellaisesta olen havainnut omilla asiakkaillani olevan hyötyä. Työskentelen siis kotihoidossa, ja suurimmalla osalla...
  15. Tallu -

    Mitä "laatua" hilseeni on, kun nizoral ei auta? Pesun jälkeen ihan samanlainen päänahka

    Kokeile vielä näitä ohjeita, mutta ellei auta, niin käy lääkärissä: Hilse :: Terveyskirjasto
  16. Tallu -

    Mitä "laatua" hilseeni on, kun nizoral ei auta? Pesun jälkeen ihan samanlainen päänahka

    Enpä osaa sanoa hilseesi laadusta, mutta nähtävästi Nizoralin vaikuttava aine ketokonatsoli ei siihen auta. Esim. Selukos on yksi apteekin hilseshampoista, jonka vaikuttava aine on seleenisulfidi... muistaakseni esikoispojalla auttoi shampoon vaihto ja lopullisesti hilse hävisi, kun...
  17. Tallu -

    Alzheimer potilas vituttaa

    Ammattitaitoinen ja potilaansa tunteva hoitaja tiiminsä kanssa keksisi kyllä keinot, miten joidenkin potilaiden kanssa toimitaan, jotta sopu säilyy ja päivittäiset toiminnot sekä lääkehoito tulee toteutettua. Ymmärrys ja tieto tautia kohtaan lisää ymmärrystä myös siitä johtuvaa käytöstä...
  18. Tallu -

    Onko Puuhippa normaali nikki?

    Normaalimpi varmaankin kuin esim. puukkohippa.
  19. Tallu -

    G: Minkä ikäisiä olette, sinä ja puolisosi?

    Mä 43 ja isäntä 44v.
  20. Tallu -

    Mielipiteenne nimestä Jirko?

    Ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä. Ihan ok nimi, itse tunsin kerran pojan nimeltä Jirka.

Yhteistyössä