Hakutulokset

  1. P

    Toisenlaiset frendit resisposse

    Jos en väärin muista niin Karri koira
  2. P

    Hei te joilla teinityttöjä jotka käyttää niitä värikkäitä pillifarkkuja

    Kappahlista on tyttö niitä ostellut.
  3. P

    Onko SINUT viety joskus ambulanssilla?

    Kerran liikenneonnettomuudesta ja toisen kerran siirto terkkarista sairaalaan.
  4. P

    Lapsesta erossa kolme viikkoa

    Mä elän siinä toivossa että varmasti "unohdan" ikävän kun päästään etelä saksaan ja alppien ylitykset yms, yms... ;) Ei se plikka tästä mitään traumoja kuitenkaan saa! Kerranhan tässä vaan eletään ja nyt on mahdollisuus huippu lomaan ja ihaniin kokemuksiin!! Niin ja moottoripyörällä...
  5. P

    Lapsesta erossa kolme viikkoa

    Lapsi viety mummilaan lauantaina ja mä itken jo nyt!! Ekaa kertaa näin pitkä ero. Tyttö kohta 10 vee ja lähdetään nyt miehen kanssa kahdestaan kiertämään eurooppaa... Tekis niin mieli käydä vielä kerran halimassa mutta on niin matka käydä tosta noin vaan... :( Kai se tästä suttaantuu...
  6. P

    Laitatteko illalla deodoranttia?

    Laitan dödöä vain kun lähden johonkin joten en automaatisesti laita vaikka suihkussa kävisinkin. Ja sänkyyn aina ilman kemikaaleja!
  7. P

    Kuka myöntää olevansa tämä autoilija

    Mun hermot ei riitä edes katsoa noita videoita!!
  8. P

    Kuinka lujaa autollasi pääsee?

    En oo kokeillu mutta yli 200 reilusti kulkee. Google-kuvahaun tulos kohteessa http://www.clutchd.com/wp-content/gallery/06_august_2009-honda-accord-type-s/honda-accord-type-s-3.jpg
  9. P

    Montako serkkua sinulla on?

    Jotain parisenkymmentä.
  10. P

    G: Mikä kirja kesken?

    Just sain luettua kaikki Nälkäpelin osat joten siirryin takaisin Vareksiin (Reijo Mäki). Nyt vuorossa Mustasiipi.
  11. P

    10v kengän nro

    Tyttö täyttää syksyllä 10 v. ja nyt kenkä kokoa 36-37
  12. P

    Valokuvatapetti

    Just katoin niitä tänään tulleesta Hobby Hallin kuvastosta! https://www.hobbyhall.fi/cat/fi/Sisustustarrat/92329/92303/92324#Odatedesc;
  13. P

    Ostasko skootteri kesäksi?

    Tää osti viime kesänä sellasen halpis kiinalaisen ja ei kaduta yhtään!! Ihan huippu vekotin autottomalle kaupungissa!
  14. P

    Napapiirin sankarit vai Pussikaljaa?

    Napapiiri ehdottomasti, pussikalja oli huono!
  15. P

    Lohjalaisia paikalla?

    Mä oon asunut Sauvonrinteessä vuonna 2000. Oli yx mun lemppari paikkoja missä oon asunut. Pihapiiri, naapurit yms. olivat aivan ihania silloin!! Tarhasta ei ole kokemusta kun tyttö syntyi 2002.
  16. P

    Tupakoinnin lopettaneet! Miten teitte sen ja mikä muuttui?

    Mä kokeilin aikoinaan varmaan kaikki mahdolliset ja mahdottomat keinot ja ilman mitään apuja. Millään en saanut lopetettua kokonaan. Jatkuvaa lipsumista... Kun lääkekuurit alkoivat yleistyä, päätin kokeilla. Champix kuuri ja nyt kohta 2 vuotta täysin savutta ja todella helposti ilman minkään...
  17. P

    Järkyttäviä kuvia kyllä, lehtikuva-voittajia eri vuosilta

    Ei näihin kuviin osaa sanoa mitään... Vetää sanattomaksi! :(

Yhteistyössä