Hakutulokset

  1. O

    Tekee mieli polttaa raskaana,kun lukee noita v-uilu ketjuja...

    Onnea ja tsemppiä tupakoinnin lopettaneille! Ainaki tuo ketju jossa itekki kirjoittelin, ja alko rumasti hahhaa, on varmasti loukkaava ku on herkällä asian kanssa. Mutta niinku siinä ketjussa sanoin, on ihan hyvä herättää keskustelua joskus räväkästikki. Säähän oot se hyvä...
  2. O

    Hah haa! Tupakoivat äidit, mitäs tähän sanotte?

    Tässä on perää. Mutta voi vähärahaisenakin syödä hyvin kun haluaa, syö kausivihanneksia jne.. köyhyydestä en kohallani osaa puhua. Enemmän se on silti tahto kysymys kuin mikään muu. Ei viitsitä, välitetä, ei omasta ropasta, ympäristöstä, ei oikee mistään.
  3. O

    Hah haa! Tupakoivat äidit, mitäs tähän sanotte?

    niin ja mää oon ollu niin tyhmä että oon tervannu omia keuhkojani vuosikausia, mutta lopettanut seittämän vuoden tupakoinnin jälkeen lähes seinään, pelkällä lujalla päätöksellä. En siis ole polttanut raskausaikana, enkä ees ainakaa tuttujen lasten nähen. Vaikka en edes haaveillu siihen aikaan...
  4. O

    Hah haa! Tupakoivat äidit, mitäs tähän sanotte?

    Aina näitä pokaaleja ilmaantuu joka keskusteluun. Minusta on hyvä herättää vaikka räväkästikkin keskustelua vakavista asioista. Joita kaikki maksaa veroillaan.
  5. O

    Hah haa! Tupakoivat äidit, mitäs tähän sanotte?

    Miekkosen äiti vetäny röökiä kaikkien raskausajat. Mies syntyny keskosena, astmaatikko jne. Mutta hoikka, urheilullinen jne. Koska on aina kärsinyt tupakoinnista, niin siellä mahassa, kuin sen ulkopuolella ja päättäny elää toisin. Siskonsa kans polttavat raskausaikana, ja sitte taivastellaa...
  6. O

    Ei mennyt jussi niin kuin piti..

    Hienoa Bad Virgin, Jos tähän aikaan vuodesta ja vuorokauesta soittaa selvinpäin! Ei oo meiän väestä kuulunu mitää, jos ei kuulu niin annan olla ku tiiän että siellä on muutaki väkeä. Katotaan onko asiaa ku palaavat kotiin, ja jos ei oo, niin mulla on sitte. Vitsi soikoo, ku en valita...
  7. O

    Ei mennyt jussi niin kuin piti..

    Paranemiset keuhkonkuumepotilaalle! -Meiän tämä nuorimmainen sairastu viime kesälomareissulla puolivuotiaana, ja oli ehkä järkyttävin reissu ikinä.
  8. O

    Ei mennyt jussi niin kuin piti..

    Tina lapsia kohtaan ääritilanteissa aggressiivisuutta ja välillä väkivaltaa. Väkivaltaisuus karsiutunut perhetyön myötä kokonaan pois. Mutta äkkipikaisuus ja huono käytös valitettavasti ei. Ihan yksin, taikka keskenään he eivät siellä ole vaan mun vanhemmat samassa paikassa. Joten...
  9. O

    Ei mennyt jussi niin kuin piti..

    Onneksi meillä ei oo alkon kans ongelmia ku ei käytetä. Muuten vaan meni Juhannus pyrstölleen. Tai pyrstölleen ja pyrstölleen, mutta suunnitelmat nurin kuitenki. Oltiin pitkään suunniteltu "mökille" menoa, matkaa noin 80 km. Osin kesken, piharakennus valmis ja oma vaunu siellä jossa voi...
  10. O

    No niin, kesälomasuunnitelmat osaksi valmiina :)

    Mukavalta kuulostaa. Meijän kesäloma on lasten ja äitin lomaa koko kesän. Ukkeli on ollu työttömänä Huhtikuun loppuun ja sai nyt töitä, joita riittää Elokuulle. Eli koko perheen lomaa ei ehitä juuri viettämään. Raksalla ku nuo päivät on aikas ympäripyöreitä. Mutta onpaha sitte vara joku...
  11. O

    Hei mikä on fiksuin ratkaisu vauvan hoitopöydäksi/tasoksi?

    Meillä on kolmella mukerolla palvellut erinomasen toimiva systeemi. Tein vanerista saunan alalauteelle sopivan tason, pohjaan kakkoskakkoset (listat, puukappaleet yms käy) eteen ja taakse että pysyy tukevasti paikoillaan. Päälle ohut 5cm superlon patja ja päällimmäiseksi vahakangas niiteillä...
  12. O

    kuuluuko leipäjuuren haista käyneelle?..

    Kuuluu, mun mielestä. Sämpylät teen hiivaleipätaikinasta, juurella. Käynyt kai on oikea sana kuvaamaa juuren hajua =)
  13. O

    ***JOULUTONTUT -08, helmikuussa 2009 !***

    NeitiKat :hug: Pienesti ymmärrän, toisinaan ollaan ukkelin kans kovasti eri mieltä miten toimia. Saparo *Kuulosta huipulle!! =) Vauvis Zemppiä ja voimia, kuin myös kaikki muut, joitte ipanat itkuaa. Minäpä kopsaa omanapaisen blogikirjotuksen meiän kuulumisista, ku en jaksa samoja...
  14. O

    ***JOULUTONTUT -08, helmikuussa 2009 !***

    Voi järki mitä kirotusvihreitä edellisesä, vaikka muka luin läpi ennenku lähetin :laugh:
  15. O

    ***JOULUTONTUT -08, helmikuussa 2009 !***

    Kiitos Nimra =) Oon koettanu järjestää vähä menoja koko perheelle, ettei mökitytä. Uuh, mikä sanahirviö, mökitytä :laugh: .. Mutta ku miekkonen on toistaseksi työttömänä, nii jumittumine käy iha huomaamatta. Ite oon tykästyny spinninkii, sali meil on ihan kivenheiton päässä ja sielä...
  16. O

    ***JOULUTONTUT -08, helmikuussa 2009 !***

    Sinzi :hug: Ja paranemista teille jotka sairastelette. Täällä ollaan vihdoin terveenä. DD Kyseli painonpudotuksesta, mulla ainaki ollu päinvastaista vuoristorataa. Lääkitys kerää nestettä ja vaikka muuten hyvin toimiiki, en kestä enää tätä norsu-oloa ja koetan vaihtaa lääkitystä...
  17. O

    ***JOULUTONTUT -08, helmikuussa 2009 !***

    Tänne ei päässy jostai syystä kirjautuu ku jonku kerran oon koettanu tulla kertoon jotta että ollaan taas kotiuduttu sairaalasta, ja a-virus alkaa olla selätetty. Neljä päivää pitivät tipassa, ja kun yks yö oli oksentamatta selvitty päästiin kotiin vaikka paino oli laskussa. Siellä tuntu olevan...
  18. O

    Voiko väsymykseen kuolla?

    Olen "kokeillu" Viime toukokuusta lokakuulle unta muutama tunti viikossa, ja viikkojen pätkiä kokonaan hereillä, kipujen takia, joita ei voitu raskauden vuoksi lääkitä. Sitä vajetta korjataan edelleen. Sanon vaan että se oli kamalaa, ja unenpuutteeseen voi kuolla. Alko pumppu pettämään ja...
  19. O

    ***JOULUTONTUT -08, tammikuussa 2009 !***

    Kiitos vaan tsemppauksesta! -Ehkä se kevät ja kesä joskus koittaa ja nämä kulukutauti-ketaleet jää hetkeksi?? =) Puolilta päivin oli Patelta otettu tippa pois, mutta jouduttii iltaa kohti laittaa takas, ja sinne jäis siis vielä. Aika itkunen reppana oli. Tämäki päivä menny oikee lennosa...
  20. O

    ***JOULUTONTUT -08, tammikuussa 2009 !***

    Nyt on Pate-vauva tiputuksessa. A-virus; influenssa ja oksetauti. Ehkä taas liian kauan ooteltii mutta nyt on hoijossa.

Yhteistyössä