Hakutulokset

  1. L

    G: Iltapalasi?

    kaksi mansikkapusua natustelin tuossa ja nyt tekisi mieli näkkäriä ja maitoa!
  2. L

    Olen karpannut pari kuukautta ja hitto mä himoitsen NUUDELEITA!!

    Pasta / HIILARITON.fi https://www.hyvinvoinnin.fi/karppaus-pasta Tuolla ainakin jotain!
  3. L

    Olen karpannut pari kuukautta ja hitto mä himoitsen NUUDELEITA!!

    Mun mielestä joku nettikauppa myy "karppi pastaa", mutta en muista sitä osoitetta. Varmaan karppaus.infon sivuilta sen voisi löytää? :)
  4. L

    miten olet korvannut /korvaisit, jos huutisostaja valittaisi huutamastaan vaatteesta kuvan kera?

    Tuossa tilanteessa itse varmaan ehdottaisin kaupanpurkua... Tai sitten hyvittäisin osan huutohinnasta jos ostaja niin toivoisi.
  5. L

    Lapsirakkaat rottweilerit...

    Just nyt mä luotan tuohon lähteeseen yhtä paljon kuin ap:n vouhkaamiseen! ;)
  6. L

    Lapsirakkaat rottweilerit...

    mediamyytti
  7. L

    Lapsirakkaat rottweilerit...

    Taas päästiin siihen kasvatukseen. Nämä tilaston kärjessä keikkuvat rodut on juurikin niitä jotka enemmän kuin usein otetaan täysin vääriin käsiin egoa pönkittämään ja noissa tilastoissa sitten näkyy tuon tulos....
  8. L

    Lapsirakkaat rottweilerit...

    En mä ainakaan syytä lasta! ;)
  9. L

    Lapsirakkaat rottweilerit...

    Joo toi on jo se super-hyper pahis mutaatio, kaikkien kauhu, joka lasten lisäksi syö myös aikuisia! :xmas:
  10. L

    Lapsirakkaat rottweilerit...

    Sellaista se on kun otetaan vähän liian iso pala purtavaksi ja kun ei ihan mene kuten on aatellut niin käy sitten noin. Eli suuntaisin katseen koirasta sinne remmin toiseen päähän! ;) Meidän rotikka on ihana mamman hali-hali-pusi-pusi sylivauva mutta en IKINÄ jätä valvomatta lasten kanssa...
  11. L

    Minkä ikäisenä lapsesi aloitti päivähoidon?

    Uteliaisuuttani kyselen minkä ikäisenä muiden lapset ovat aloittaneet päivähoidon. Omani olisivat 5v, 4v ja 1v5kk kun alottaisivat päivähoidossa ja nyt tuli erään päiväkodin johtajalta "noottia" että onko hoidon tarve todellinen kun tuo pienin on vielä noin pieni! : / Eli oonko tosiaan...
  12. L

    Lounaasi tänään?

    Spagetti ja jauhelihakastike
  13. L

    Onko haittaa siitä, jos 6v poika syö melkein pelkästään lämpimiä "kunnon ruokia" kun välipalat ei kelpaa?

    Mä oon penskana soittanu äidille töihin kysyen lupaa saako aamiaiseksi syödä makaronilaatikkoa! :D
  14. L

    Jos sinulla oli alkuraskaudesta etovaa / oksettavaa olotilaa, niin

    Ekassa ei pahoinvointia, tuli tyttö tokassa 12vko järkyttävä kuvotus ja oksetus, tuli poika kolmannessa joka päiväistä rajua oksentamista ja tipassa makaamista 22vko päivittäin ja sitten loppu ajan muutaman päivän viikosta, tuli tyttö.
  15. L

    Kuinka moni palstalainen oikeasti ajattelee" kunnes kuolema meidät erottaa"

    No mä itse en kauheen helposti periksi anna. Aika monesta pa*kasta ollaan eteenpäin tarvottu ja varmasti monet pa*skat vielä eteenkin tulee, mutta niin kauan kun on edes pieni halu pyristellä eteenpäin niin uskon sen olevan mahdollista. Mutta eihän sitä koskaan tiedä että koska se oma raja tulee...
  16. L

    Millä mustikkatahrat pois vaatteesta?

    Mä kanssa tuota vanish liotusta koittaisin! :)
  17. L

    jos menee opparilla vanhainkotiin ja kun valmistuu voiko päästä päiväkotiin töihin?

    Ja kuuleman mukaan päiväkotiin ei vakinaisteta kuin lasten- ja nuorten tutkinnon suorittaneet lähärit? Mutta siitä että onko asia oikeesti näin, en sitten tiedä.
  18. L

    Pinotaan blogit ja annetaan niistä rakentavaa palautetta, jooko?

    Mun mielestä tosi kiva tyyli kirjoittaa ja piti laittaa itselle talteen tarkempaa tutustumista varten! :) Tuo teksti on aika vaalea tuohon taustaan ja mun on sitä vähän hankalampi lukea mutta se on luultavasti vaan mun omissa kierosilmissä vika! ;)
  19. L

    Montako siideriä saa ottaa jos on yksin lapsen kanssa?

    Sen verran että on koko ajan täysin ajokunnossa. Itse en ottaisi yhtään jos olisin yksin lapsen kanssa, mutta jos toinen aikuinen on selvänä paikalla niin voisin jonkun saunaoluen juoda. Jos enemmän niin sitten lapset hoitoon! ;)
  20. L

    Vanha koira laskee koko ajan alleen?

    No eläinlääkäriin ottaisin yhteyden heti. Meidän koiralla kohtutulehdus oireili alleen päästämisellä....

Yhteistyössä