Hakutulokset

  1. Äiti seiskanelonen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @MaiMei Suurensuuret onnittelut, ihanaa oli löytää nimimerkkisi tuolta maaliin päässeiden joukosta ❤️. Onnea tietysti muillekin .
  2. Äiti seiskanelonen

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Onnea tähän ketjuun raskautuneille (y) ja kovasti tsemppiä sitä odottaville :love:!
  3. Äiti seiskanelonen

    40+ vauvaketju

    Mä ihmettelen miksen näe esim. Odotusketjussa kalabaliikin viestejä ollenkaan . Näkeekö muut?
  4. Äiti seiskanelonen

    40+ vauvaketju

    Heeeelp! Missä vaiheessa tuttipullomaidot ja vellit pitäs unohtaa? Onko 1v 3kk liian vanha niitä litkimään pitkin päivää? Hoitopäivän jälkeen menee yli pari desiä maitoa ja pari desiä velliä. Päivisinkin jos kotona, juo vielä ison pullon maitoo. Vaikka syö normisafkaakin, jättää aina tilaa...
  5. Äiti seiskanelonen

    40+ vauvaketju

    Nii ja Pirtsi vielä se, että ei heru pumpulle. En minäkään aluksi herunut. Vasta monien viikkojen jälkeen (tarkka aika löytyis sieltä hoitovihosta). Se oli kyllä ihan riemuvoitto. Mutta pumppaaminen kuitenkin jäi, koska ei mulla ollut mitään menoja joten voisin imettää koko ajan normisti. Ja...
  6. Äiti seiskanelonen

    40+ vauvaketju

    Uuuu, täällähän on vilkastunut. Mielenkiintoista. Mutta harmilliselta kyllä kuulostaa Pirtsillä :( Meillä oli vauvan alkutaival kanssa tukkoinen. Eli kirjaimellisesti, sieltä ei kakkaa sitten tullut pihalle oikein millään. Sitten kun se ongelma saatiin korjattua (korjautui itsekseen kun...
  7. Äiti seiskanelonen

    40+ vauvaketju

    No totta kai täällä täytyy välillä käydä vakoilemassa mitä muille kuuluu. Ja kunnei kukaan kirjoita, niin emmääkään. :ninja: Mä jotenkin aattelin, että teillä jo kouluun kohta mennään, tuntuu että siitä on ikuisuus kun teillekin se nyytti kotiutui :) Miten niin ei juo kovin paljoa?? (ottaa...
  8. Äiti seiskanelonen

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onnewa Pirtsi!! Huippua! Kuulostaa kovasti omalta kokemukselta esikoisen synnytyksessä. Kyllä siitä toipui, vaikka aina ei siltä tuntunut. Muista pitää mahan toiminta kunnossa (laksatiiveja), kun yleensä vahvat kipulääkkeet aiheuttaa kaikkea ikävää.
  9. Äiti seiskanelonen

    40+ vauvaketju

    Kyllä meillä ainakin on nyt nukkunut pakkasessa ulkona. Meidän kuulumiset.... Imetys lopetettu - vähensin ensin radikaalisti, että saataisiin öitä paremmiksi! No siitähän seurasi hormonitoiminnan käynnistyminen (hohhoijaa, olisin valinnut jo vuodottomat vaihdevuodet) ja poitsun vatsa siitä...
  10. Äiti seiskanelonen

    40+ vauvaketju

    Tervetuloa meibijees! Kirjoitin pitkän meilin, mutta se katosi. Kirjoittelen myöhemmin!
  11. Äiti seiskanelonen

    40+ vauvaketju

    Täällähän on hiljaista kuin huopatossutehtaassa! Meillä vaavi on kohta sen 9kk ! Nyt ei hetkeen ole mitään uusia juttuja oppinut, mutta hieman edistystä tuossa tissiltä pois opettelussa. Pääosin pullosta juo korviketta nyt. Sitä vaan menee huimasti enemmän kuin pitäisi vissiin. Nyt vasta löysin...
  12. Äiti seiskanelonen

    40+ vauvaketju

    herranjösses vaan, kun tämä vaavi ei tykkää nukkua! Heräsi 7:30 ja nukkumaan meni kasilta. Siinä välissä tasan tunnin verran unta jaettuna kolmeen jaksoon. Eikä ole ollut edes kärttyisä!? Juuri luin toisaalta, että muut 8kk tyypit syö monta purkkia pilttiä päivässä...meillä ei edes yhtä...
  13. Äiti seiskanelonen

    40+ vauvaketju

    jos jotain sanoo ääneen niin tietenkin se sitten muuttuu...kylläpä kirpaisee syöttämisen lomassa nuo hampaat kun oikein puraisee, aiaiai! Nyt sitä koko ajan pelkää ja meidänpä vesseli putosi sitten sängystä oli sitten päättänyt herätessään lähteä hipihiljaa äiskää etsimään keittiöön. Yleensä...
  14. Äiti seiskanelonen

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    Täällä on myös kokemusta pullovauvasta ja tissivauvasta ja kumpikaan ei kyllä ole mitenkään erikseen rajoittanut menoa. Pullovauvakin "vaati" äitiä ihan yhtälailla :-) sen ainoan kerran kun olen jossain nyt iltasella käynyt, olen tullut itkevää vauvaa rauhoittelemaan:( (poitsu nukkui kun Lähdin...
  15. Äiti seiskanelonen

    40+ vauvaketju

    Mikäs sellainen avoin päiväkoti on, Karo? Sinnekö voi viedä vauvan hoitoon? Meidän vaavilla on varmaan muiden mielestä liian vähän päällä, mutta kyllä hän ihan lämpimältä tuntuu. Pitäisi nopeaan kutoa villasukat, olisivat hyvät näillä keleillä! Kehitystä tapahtuu meillä koko ajan. Parina...
  16. Äiti seiskanelonen

    40+ vauvaketju

    Heipä Hei, kanaset. Katsotaan paljonko ehdin kirjoitella. Poitsu päiväunilla ja minä vieressä. Se Tässä nyt on Harmillista, etten ehdi tehdä mitään kun pitää vieressä päivystää. Jotenkin se on nyt päässyt pahasti sivuraiteelle tää nukkuminen. Herää varmasti unisyklin vaihtovaiheissa, jos en ole...
  17. Äiti seiskanelonen

    Amh arvo ja clomit?

    moi. Kyllä varmasti on monia, jotka ovat vastaavassa tilanteessa saaneet vauvoja. Itsellä amh arvo oli 0.2 (ikä yli 40) ja letrokierrosta alkoi raskaus 3 vuoden yrittämisen jälkeen. letrot on siis lähes sama kuin clomit. Hävitä kaikki stressi ainakin! Tsemppiä!
  18. Äiti seiskanelonen

    40+ vauvaketju

    Oi voi Niittys, toivottavasti teille nyt koittaa rentouttavammat ajat ja mieskin tervehtyy ja pääsee nauttimaan vauvan kanssa olosta.(y) Mun myös pitäis miettiä opiskelun jatkamista, mutta kun ei nyt ole minkäänlaista tunteen paloa siihen... :( Jos jaksaisi, voisi etsiä joitakin kursseja, joita...
  19. Äiti seiskanelonen

    40+ vauvaketju

    Musta tuntuu, että Täällä kotona se vasta stressiä pukkaakin! :censored:Välillä on omien lisäksi 5 muuta 4-7 vuotiasta pyörimässä ja sekoittamassa paikkoja. Onneksi oltiin liki koko miehen loma-aika reissussa! Meillä on pieni vanha asuntovaunu, ja sillä reissattu!:cool: Nuo vauvan sairastelut...
  20. Äiti seiskanelonen

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    oon ymmärtänyt et mansikkaa ei kovin aikaisin sais antaa? Mut nyt en muista miksi... mä oon antanut vadelmasta pari "hiukkasta" ja viinimarjoja sormenpäässä muussannut ja antanut maistaa. Ihanaa kun on kesä! Pitäisi kokeilla noita kasviksiakin, kiitos vinkeistä!

Yhteistyössä