Hakutulokset

  1. A

    Ketään hereillä? Jutteluseuraa? :)

    Nyt pitää varmaan sammutta valot, kun molemmat lapsetkin yöllisillä vessa reissuillaan käyneet ihmettelemässä onko aamu vai miksi mä olen hereillä. Hyvät yön jatkot kaikille. Kiitos yökyöpelille kärsivällisistä vastauksista...
  2. A

    Ketään hereillä? Jutteluseuraa? :)

    Kauniita unia luovuttajille! :heart: Kai se pitää luovuttaa kohta itekin...
  3. A

    Ketään hereillä? Jutteluseuraa? :)

    Yökyöpeli Miten saat aikasi riittämään? Töihin, lapsiin, arkirutiineihin, ystäviin, harrastuksiin, omaan aikaan ja vielä kahden ihmissuhteen hoitoon/ylläpitoon???
  4. A

    Ketään hereillä? Jutteluseuraa? :)

    Varsin pätevä selitys. Ymmärrän... Kivahan se on noin. Vaihtelu virkistää ja on kivaa varsinkin, kun ketään ei edes petetä.
  5. A

    Ketään hereillä? Jutteluseuraa? :)

    What's up?!
  6. A

    Ketään hereillä? Jutteluseuraa? :)

    No niin, arvasin, että oon ymmärtänyt jotain jo heti väärin...luin tekstin tarpeeksi monta kertaa ja hahmotin että naisen kanssa vapaampaa ei vakavampaa...:D
  7. A

    Ketään hereillä? Jutteluseuraa? :)

    Eli siis, jos seurustelit naisen kanssa ensin kolme vuotta, ennen kuin löysit miehesi ja naisen kanssa on vakavampaa, niin miksi et mennyt naimisiin sen naisen kanssa? Ja eikö se nainen suuttunut ja ollut loukkaantunut, mustasukkainen, kun löysit itsellesi miehen ja menit hänen kanssa naimisiin...
  8. A

    Ketään hereillä? Jutteluseuraa? :)

    Saako "yökyöpeliltä" vielä kysyä lisää suhteista?
  9. A

    Ketään hereillä? Jutteluseuraa? :)

    Mulla on kyllä noissa ketjun viesteissä kellonajat vähän yli kahta... Mua vituttaa oma aikaansaamattomuus...Nytkin vois joko nukkua, ettei olis ihan puhki ja aikaansaamaton huomenna tai, kun ei osaa nukkua niin vois tehdä jotain muuta hyödyllistä, esim. viikata tai silittää pyykkiä, jotain...
  10. A

    Ketään hereillä? Jutteluseuraa? :)

    En mäkään saa nukuttua, mut ei vituta pilkkuasiat... Mitä teidän kellot näyttää? Ketjussa vähän yli 2 ja mun kone vähän yli 3... Woot?
  11. A

    Minkälaisia 90v. synttäreitä teidän sukulaisillanne on ollut?

    Toi riippuu nyt ihan täysin isovanhemman kunnosta, fyysisestä ja psyykkisestä...
  12. A

    Kimppakivaa!

    Kivaahan se on... Ainakin, jos "jaettavana" ei ole oma mies!:D Kai mäkin olen sen verran mustis, ainakin nykyisestä, etten ehkä tahtois jakaa. Joskus olen kokeillut siten ettei kolmikon mies ole ollut varsinaisesti kummankaan naispuoleisen "oma mies". Silloin toiminut hyvin, mutta en tiedä...
  13. A

    Kysymysketju, kaikki mukaan!

    Juu menee maitotuotteista. Vatsa tulee kipeäksi, turpoaa ja aiheuttaa ilmavaivoja, sekä löysää ulostetta. Omena ja tummasuklaa alkaa närästämään =D Seuraavalle kysymys, Mitä mieltä olet lapsuudestasi, onko jäänyt traumoja tai oletko katkera jostain?
  14. A

    Pahoinvointi/oksentelu ja viikkoja vasta 26????

    kyllä on pahoinvointi taas palannut kuvioihin. Mulla nyt rv 30 menossa. Aamulla kun vatsa tyhjä, niin oksettaa ja heikottaa. Sitten kun syöt Närästää ja taas oksettaa. Plaah...
  15. A

    rv 26 ja oksettava olo, apua!!

    Mulla kans raskauspahoinvointi tehny come backin. Ja sydämentykytyksiä. Mistaakseni nämäkin kuuluu asiaan. Helpottaa, kun lepää ähän ja muistaa juoda. Rv29+ nyt ja kolmas raskaus itsellä.
  16. A

    Mistähän sais?!

    Sitä mega hyvää SINISTÄ Tobleronea. Maitosuklaa tobleronea, jossa on valkosuklaata myös huipulla ja olisko ollut joku täytekin. Laivalta on joskus saanut, mutta nyt ei ole sellainen suunnitelmissa. APUVAAA! Tekee niin mieli...
  17. A

    Saako valita, että haluaa ehdottomasti naiskätilön?

    Nyt kun oikein aloin asiaa muistella, niin mies kätilö piti rentoa ilmapiiriä yllä ja heitti läppää. Luontevammin mieskätilö pystyy olla sen tulevan isukinkin tukena, kun se tuleva isukki yrittää olla äidin tukena. Ja vauvan synnyttyä oli jotenkin luontevampaa myös se että miehet keskenään pesi...
  18. A

    Saako valita, että haluaa ehdottomasti naiskätilön?

    Tämä juuri ja se, että kuunnellan oikeasti, kun ei olla vaan niin hemmetin tietävinään. Eli miehet kun ei omaa toosaa, eikä ole itse synnyttäneet suhtautuu asiaan ihan eri tavalla... Ovat myös usein oikeasti kiinnostuneita työstään ja tekemään sen hyvin. Harva mies kuitenkaan ihan vaan ajautuu...
  19. A

    Saako valita, että haluaa ehdottomasti naiskätilön?

    Mulla ollut sekä mies, että naiskätilöitä ja miehet itseasiassa parempia.
  20. A

    Bikinit raskaana

    Tuli vaan mieleen, että jos tästä nyt innostuis lasten kanssa uimaan, esim. yleiselle rannalle tai uimahalliin, niin passaako mennä bikineissä? Vai näyttääkö pahalta. Rv 29 eli selvä maha jo. En viittis nyt enää mitään äitiys-koko uimapukua hankkia. Ennen en olis miettinyt vaan mennyt vaan...

Yhteistyössä