Hakutulokset

  1. Nyytti88

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Heips! Varovaisesti liityn mukaan. Eilen sain testiin plussan :) Ja tänään piti vielä varmistaa,ja viivat oli kirkuvan punaiset :love: Mies meni vähän shokkiin,tää olis meille neljäs lapsi,mutta pikkuhiljaa alkaa varmasti sopeutua ajatukseen. Entuudestaan siis löytyy kolme ipanaa,kaks poitsua...
  2. Nyytti88

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Heipsis kaikille ja hyvää joulua,oon tän kaiken häähumun ja stressin keskellä unohtanut tyystin päivitellä tänne kuulumisia. Me siis mentiin mieheni kanssa naimisiin 22.12 <3 Häät meni hyvin,ja miekkonen otti nyt sitten mun sukunimen,outoa eikö? :D Mutta mä siis tosiaan oon meidän suvusta...
  3. Nyytti88

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Tais olla vaan joku viallinen testi. Tänään testasin heti aamulla ja aivan selkee nega. Taitaa vielä kierto tehä temppujaan,koska eilen oli nippailuja ja kosteutta vaikka muille jakaa. Ovis vois olla. Ihmetyttää vaan se "verinen" vuoto viikko sitten :O
  4. Nyytti88

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Täällä saatu tänään s-marketin halpis testillä viivanpaikka/haamu. Ärsyttävää. En oikein osaa sanoo onks siinä väriä vai ei. Yritin ottaa kuvaa testistä puhelimella,mutta ei se siihen tallentunut..:/
  5. Nyytti88

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Näkyykö tässä jotain? [/url][/IMG]
  6. Nyytti88

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Täällä "vuoto" loppui kun seinään. Alaselkäkipau edelleen,varsinkin jos ei hetkeen oo käyny pissalla. Huoh.
  7. Nyytti88

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Täällä aamulla tuli paperiin pyyhkiessä vaaleanpunaista valkovuotoa. Ja eilen illalla oli alaselkä julmetun kipeä. Kai se enteilee sitä että menkat ne sieltä kohta alkaa :/
  8. Nyytti88

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Täällä aamulla tuli paperiin puuhkiessä vaaleanpunaista valkovuotoa. Ja eilen illalla oli alaselkä julmetun kipeä. Kai se enteilee sitä että menkat ne sieltä kohta alkaa :/
  9. Nyytti88

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Jes! Meenkin tästä kellistämään ton miehen ;)
  10. Nyytti88

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Moikka! Voiskohan mulla olla mukamas ovulaatio jo nyt,vai onkohan nää nyt vaan jotain muita kipuja? Oikeelle puolelle alavatsaa nipistelee jännästi,ja alaselkä tosi kipee. Taitaa limatkin olla lisääntyny.. :O
  11. Nyytti88

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Moikka! Voiskohan mulla olla mukamas ovulaatio jo nyt,vai onkohan nää nyt vaan jotain muita kipuj? Oikeelle puolelle alavatsaa nipistelee jännästi,ja alaselkä tosi kipee. Taitaa limatkin olla lisääntyny.. :O
  12. Nyytti88

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Jes! Mies sano vihdoin KYLLÄ vauvantekopuuhiin ;D Eilen oli keskustelua siitä,kun mies olis halunnu heiluttaa peittoa,ja mä en millään olis jaksanu. Se vaan tokas "Pakko jaksaa,ei ne haikarat niitä vauvoja tuo. :)
  13. Nyytti88

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Jes! Mies sano KYLLÄ vauvantekoon! <3 Nyt vaan ahkerasti aikaa viettämään makkariin ;) Niin,ja ONNEA Saraheinä :)
  14. Nyytti88

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Mulle voi päivittää listaan3lapsi haaveissa,ei neljäs :)
  15. Nyytti88

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Mimmi92 Joo,en mäkään usko että heti ois hedelmällisintä aikaa :) Kyllä mä luulen niin että mä odottelen kierron tai kaks,ja kokeilen sitten niitä tikkuja. Tässä alkaa pian olemaan jo kauhee stressi häistä,niin ei ehkä ekana oo mielessä ne tikuttelut. :D Haha,sun miehes kuulostaa siis samalta...
  16. Nyytti88

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Kiva etten oo muidenkaan mielestä liian aikasin kuumeilemassa :) Tänään on siis pakko istuttaa toi mies alas ja keskustella..Koska esikoinen ilmoitti itsestään kesken pillereiden,ja kakkosta jouduttiin yrittämään yli vuos,niin eihän sitä koskaan tiedä vaikka sit tän kolmosen "tekemiseen" menis...
  17. Nyytti88

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Kiva et kaikki oli sitä mieltä etten kuumeile liian aikaisin :) Itteeni vaan vähän jänskättää et miten toi mies oikeesti loppupeleissä suhtautuu siihen,et haluun kolmannen jo näin "nopeesti". Mut jos realisesti ajatellaan niin siihen raskautumiseenhan voi mennä jopa vuos! Tai enemmän,niin eihän...
  18. Nyytti88

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Mimmi92,En mäkään usko et liian aikaisin kuumeilen. Esikoinen ilmoitti tulostaan pillereiden aikana,ja tätä kakkosta yritettiin yli vuos. Joten saas nähä miten tän kolmosen kanssa sitten. Ajattelin tänään istuttaa ton miehen alas,ja keskustella nyt sit ihan vakavasti et "mä haluuuuuuuuuuuuuuuuun...
  19. Nyytti88

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Heipsis! Täällä yksi kuumeilija ilmottautuu mukaan! Kirjoittelinkin tänne foorumille jo tossa viimevuonna ku kuumeiltiin kakkosta Pieni ihana täydellinen poikamme syntyi 31.12.2014 <3 Toinen poikamme on jo 5 vuotias. Mulla on käytössä ollut e-pillerit tän vuoden alusta,ja nyt sitten...
  20. Nyytti88

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Heipsis! Täällä yksi kuumeilija ilmottautuu mukaan! Kirjoittelinkin tänne foorumille jo tossa viimevuonna ku kuumeiltiin kakkosta :) Pieni ihana täydellinen poikamme syntyi 31.12.2014 <3 Toinen poikamme on jo 5 vuotias. Mulla on käytössä ollut e-pillerit tän vuoden alusta,ja nyt sitten...

Yhteistyössä