Hakutulokset

  1. Ä

    Synnyts takana

    ite sain lapsen 6 päivää ennen laskettua aikaa ja painoa oli vaan 2650g vaikka kaikki oli menny ihan normaalisti, mut mulle alusta asti neuvolassa sanottiin et oon ite niin laiha (sillon vielä alipainonen) et en voi saada yli 3 kilosta lasta. Et kyllä se äidin koko voi siihen hyvinkin vaikuttaa.
  2. Ä

    Kuvittelenko vaan vai voisko olla et on tärpänny...

    Varmaan kannattaa ensin alottaa ihan sillä et tekee sen testin ja katsoo mitä se näyttää. Ja jos eka on negatiivinen mut silti epäilyttää et olis raskaana niin sit toinen testi tai suoraan labraan verikokeisiin niin asia varmistuu sitte ainaki kerralla.
  3. Ä

    juttuseuraa :)

    Moikka! Tääl olis kans yks äiti joka ei yhtään pistäis juttuseuraa pahitteeks ja tietysti vaikka ihna kasvotustenkin näkemistä jos välimatka ei oo liian pitkä :)
  4. Ä

    Omistatteko enempää, kuin yhden lapsen? :)

    No en mäkään kyllä sanois että omistan lapseni, tulee jotenki lemmikki fiilis jos sanoo et omistaa sen. Mut siis joo oon tällä hetkellä 19 ja mulla on pian 3 vuotias tytär ja toinen lapsi tuloillaan ihan alkumetreillä eli jossain viikon 6 tienoilla.
  5. Ä

    mammat hoiiiiiiiii !!!!

    Moikka! Ite sain esikoisen kun olin 16 ja kaupassa käyntikin oli yhtä tuskaa kun kaikki tuijotti ja alko supisemaan seläntakana. Nykyään olen 19 ja esikoinen kohta 3 vuotta. Toinen alkais tekeen just tuloaan. viikot siis jotain 5 luokkaa että odotetaan ja toivotaan et kaikki menee hyvin. Ite...
  6. Ä

    En halunnut näitä.

    Ja nykyäänhän saa apteekistakin kaikenlaisia rasvoja mitkä vaalentaa/poistaa raskausarpia. Itse en ole niitä kokeillut eli en tiedä toimivatko. Onko jollain muuten kokemusta näistä rasvoista, että toimivatko vai ovatko ns. hyödyttömiä?
  7. Ä

    Mitä tarjolle 1-v. syttäreille?

    Itsellä kohta tyttären 1 vuotis syntymäpäivä juhlat tulossa, tosin vieraina on hänen lisäkseen vain aikuisia. Ajattelin tehdä täytekakun,suklaapirakan,kinkkupiirakan ja pikkupitsoja :D
  8. Ä

    Nuorten äitien blogeja

    Moikka! mä alotin tänään blogin kirjoittamisen. Nimi I and my darling.
  9. Ä

    Lapsi ja harrastukset

    Heippa. Olen 17 vuotias ja minulla on pian 1 vuotias tytär. Haluaisin kysyä, että onko täällä äitejä joilla on lapsi ja silti harrastavat jotain? Itse lopetin jalkapallon harrastuksen kun tulin raskaaksi, mutta olen miettinyt harrastuksen uudelleen aloittamista, en välttämätää juuri...
  10. Ä

    Apua?

    On oikeasti totta että nuoret äidit tulevat tänne jakamaan kokemuksiaan ja tuntemuksiaan iästä huolimatta ja aina on joku paskapää joka tulee ja mollaa siitä että on vaikka 15 vuotias ja raskaana.. Me nuoret haetaan täältä tukea ja voimavaroja sekä halutaan muilta positiivista palautetta. Se ei...
  11. Ä

    odottavia/äitejä kanta-hämeestä?

    Tuuloksessa mä asustelen. Missäs päin sä asustelet?
  12. Ä

    Mitä mieltä olette tällaisesta äidistä ?

    Moikka! Mä olen 17 vuotias ja mulla on muutaman päivän päästä 10 kuukautinen tyttö :) Itse olen kanssa päivisin tekemisen puutteessa, tuojotan vaan jotain tv-sarjojen tuotantokausia dvd:ltä. Muutin tänne Silloin kun syyskuussa 2010 ja vieläkään en täältä ketään tunne. Se johtuu siitä ettei tule...
  13. Ä

    odottavia/äitejä kanta-hämeestä?

    Moikka! Onko täällä odottavia tai jo äitejä Kanta-hämeestä? Kiinnostaisiko ketään juttuseura tai vaikkapa jopa tapaaminen? Itse olen 17 vuotias pian 10kk tytön äiti. Itse asun paikkakunnalla josta en tunne oikeastaan ketään ja seura olisi enemmän kuin tervetullutta. Minuun saa kyllä ottaa...
  14. Ä

    Juttu seuraa ? :)

    Moikka! Itse olen 17-vuotias pian 10kk tytön äiti. Olin vielä 16 kun tyttäreni syntyi :D avopuolisoni on minua muutaman vuoden vanhempi. Itsekkin olisi mukava saada juttu seuraa ja vaihtaa kokemuksia yms. Minulla raskaus aika oli todella helppo, en kärsinyt minkäänlaisesta pahoinvoinnista. Ainoa...
  15. Ä

    TULKAA TÄNNE KAIKKI 16v

    Moikka! Itse olin 16-vuotias kun esikoiseni syntyi 30.3.2011. Täytin itse sitten toukokuussa 17. Avopuolisoni on minua muutaman vuoden vanhempi. Esikoisemme täyttää nyt 30.päivä 10kk ja tässä jo odotellaan milloin tuo alkaa kävelemään. Minusta olisi myös mukava pitää yhteyttä muihin nuoriin...
  16. Ä

    Nuoret äidit!

    Moikka! Mä olen 17 vuotta ja mulla on pian 10kk tytär, avopuolisoni on muutaman vuoden vanhempi :) itsekkin haluaisin tutustua muihin nuoriin äiteihin ja jakaa kokemuksia :)

Yhteistyössä