Hakutulokset

  1. N

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Hydralle oli pakko tulla huuteleamaan onnittelut, jos vielä tätä pinoa lueskelet! Ihanaa!! Oikein kovasti onnea raskauaikaan! :heart: :hug: NiQ & poika 2kk
  2. N

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Meille syntyi 25.1 myöhään illalla pieni poika :heart: Synnytys eteni lopulta nopeasti (kesto reilut 5h) ja kivunlievitykset meni ihan nappiin (ne perjantain supistukset oli vain ennakoivia ja loppui vuorokauden kuluttua alkamisesta). Ponnistusvaihetta ei käytönnössä ollut ollenkaan, vaan poika...
  3. N

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Paljon onnea Neppu ja Helmi! :hug: Täällä ei sitten tänään käynnistettykään, vauvalla kuulemma kaikki "liian" hyvin, että vielä alettaisiin käynnistämään. Tosin nyt on aamusta asti harvakseltaan supistellut, joten josko se sieltä silti viikonlopun aikana syntyisi :) Ihan onnellinen oon tuosta...
  4. N

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Halauksia Nepulle :hug: Toivottavasti siellä lähtisi pian asiat edistymään! Täällä ei ole mitään toiveita synnytyksen spontaanista käynnistymisestä. Oon kyllä tosi pettynyt, esikoinen kuitenkin lähti itsekeen syntymään vaikka tarvikin sitten uudelleen käynnistyksen kun pysähtyi puoleen väliin :/...
  5. N

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Tsemppiä Neppu käynnistykseen ja osastolla oloon vaikka se onkin vähän kurjaa siellä maata "turhaan"! :/ Millä sulla tämä päivä aloiteltiin? Ihan Cytotecilläkö? Oliko lähtötilanne ihan täysin nolla vai oliko jo kypsymistä tapahtunut? Itsellä sama edessä perjantai aamuna ja jännittää kyllä jo...
  6. N

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Neppu Tsemppiä huomiselle! Onko sulla nyt se yliaikaiskontrolli vai jo käynnistys? Milläs mielillä? :) Täälläkin ollaan edelleen yhdessä kasassa, jos tämä kakkonen tulee samalla aikataululla kun esikoinen niin 4pv olisi vielä odottelua. Mulla on jo keskiviikkona ya-kontrolli, jossa sitten...
  7. N

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Neppu Kiitos kysymästä, ihan mukavasti menee! Aika tasaista arkea vaan :) Verenpaineet oli monta viikkoa tuossa tosi korkealla mihin liittyi sitten kaikkea päänsärkyä, pahoinvointia, väsymystä ym mutta yhtäkkiä tuossa parisen viikkoa sitten nekin normalisoitui ja nyt on siitä asti ollut taas...
  8. N

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Ihana Luna :hug: Mullakaan ei muistaakseni silloin saatu toista puolta virtaamaan aukiolotutkimuksessa, mutta sitten siellä hysteroskopiassa (vai miten se nyt kirjoitettiinkaan) niin todettiin että auki on. Eiköhän se pikkuinen sielä oikeassa paikassa ole! :heart: Mä pidän lujasti peukut...
  9. N

    Clomittaret 2013

    Luna Ihan samaa harrastin minäkin :D En vaan uskaltanut miehen aikana itkeä kun se on aina niin realistinen että olis varmaan nauranut mulle. Mutta hei, vauvakuumeinen nainen vaan ei pysty laittamaan jäitä hattuun, on se viiva niin suuri asia :heart: Se raskaushormonihan tuplaantuu 48h välein...
  10. N

    Clomittaret 2013

    Luna Ihan selkä haamulainenhan se siellä kurkkii! :heart: Mulla kävi samalla tavalla nyt tämän raskauden kanssa, että dpo 11 tuli vähän testiajan jälkeen jotain viivaa. Sitten seuravana aamuna olikin haaleampi, mutta kuivuttuaan parin tunnin päästä vasta vähän tummempi. Sitten vasta parin päivän...
  11. N

    Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

    Anu Teillähän onkin mahdollisesti sitten pian aika kova poikakopla, jos arvailu pitää paikkansa. Mä oon kuullut, että tytöistä olisi sykkeet yleensä aina korkeammalla. Tosin omalla kohdalla molemmissa on kyllä pyörinyt samoissa lukemissa. Ja hei, mä usko, että mun h-hetkeen on vielä semmonen 7vk...
  12. N

    <3Heinäkuiset2014<3 -Joulukuussa-

    Mä vähän tunkeudun ja mun on pakko tuohon kalakeskusteluun näin ammattilaisen näkökulmasta lusikkani laittaa :D Eli suurinosa irtotiskiin tulevasta kylmäsavu- ja graavikalasta tulee todellakin suoraan vakuumipakkauksista, joka johtuu yksinkertaisesti siitä että tavarantoimittajilla EI OLE...
  13. N

    Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

    Pauki kiva kuulla että kaikki on mennyt mukavasti! :) Meilläkin tuo esikoinen on niin kiltti ja sopeutuvainen luonteeltaan, etten usko että mitään isompia mustasukkaisuuskohtauksia tulee. Mutta sen näkee sitten :) Me kyllä tiedetään kumpi on tulossa (jos vaan pitää paikkansa :D ) mutta ei olla...
  14. N

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Minalolle oli pakko tulla huutelemaan, että itse vetäisin myöskin liian aikaiset johtopäätökset kun dpo 11 ja dpo 12 viivat olikin niin päin että vähn haalistui. Testina sama PC ja molemmat oli samaan aikaan vuorokaudesta tehtyjä ja yhtä pitkällä pidätyksellä. Sitten se pomppasikin dpo 14 vasta...
  15. N

    Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

    Tämä on kyllä kovasti hiljentynyt :( Mites Anu sulla menee? Selvittelittekö rakenneultrassa kummanko merkkinen tulokas teille tulee? :) Mites Paukin uusi vauva on toiminut? :heart: Miten esikoinen otti pikkuveljen? Mua vähän jännittää tuo kahden lapsen arki, tosin esikoinen on silloin jo...
  16. N

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Vieläkö muuten Hempukkainen ja Hyy on kasassa? :)
  17. N

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Ambrolle vielä isot onnittelut! :hug: mahtava juttu, ja ehdottomasti tänne vain kirjoittelemaan. Eikös se samojen naamojen kanssa jutustelu ollut se pääasia miksi pinouduttiin :) Tosin nyt on hirveästi hiljentynyt eikä itselläkään ole oikein ollut mitään asiaa :D ai niin, jos viitsit niin...
  18. N

    Clomittaret 2013

    Ambrolle ihan hirmuisen suuri onnitteluhalaus :hug: :flower: Aivan ihana uutinen! Kaikkea hyvää elokuiseen matkaan! :heart:
  19. N

    Clomittaret 2013

    Ambron testituloksia oon täällä käynyt kurkkimassa ja jännittelemässä. Toivottavasti tämä kierto toisi tulokset. Mä oon valitettavasti saanut tolla kakka-early predictorilla vahvemman viivan joka oli ihan turha, toivotaan että sun omasi siirtyy muihinkin testeihin! :heart: Tsemppiä muillekin...
  20. N

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Poca Mä mietin silloin ihan samaa juttua, että miten ihmeessä voi olla että ne kaikesta huolimatta laskee siitä kuukautisista lähtien lasketun ajan, kun mullakin oli plussakierrossa pidempi kierto tulossa ja kumminkin inssi on tehty samassa talossa missä ne sitten päättää kumminkin sen LA...

Yhteistyössä