Hakutulokset

  1. K

    Esikoista kuumeilevien :))

    Täällä elämä näytti nyt vähän nurjan puolensa. 7 vuotta kestänyt parisuhde on nyt kuukausi sitten päättynyt. Joten meikäläinen taustailee vaan täällä. Käyn edelleen lukemassa ajoittain teidän kuulumisia. Elämä vähän sekaisin ja muuttoa ym. järkättävänä.
  2. K

    Esikoista kuumeilevien :))

    Hei! Täällä on ollut vähän vipinää ja ajatukset on ollut vähän muualla. Täällä on nyt KP 27/30-35 Mukavaa talven ja joulun odotusta kaikille! mä olen ihan hullantunut lukemaan odotus, lapsiperhe, rakennusja sisustusblogeja.
  3. K

    Esikoista kuumeilevien :))

    Hei kaikille! Missä kaikki ovat? Me vietetään kesälomaa.. (ti 10.9.) KP 9/28-35
  4. K

    Esikoista kuumeilevien :))

    Olen ollut niin kiireinen, etten ole ehtinyt päivittämään kiertopäiviä. KP 10/28-35 Edellinen kiertokin oli 29 päivää vain. Olin yllättynyt. Mutta onneksi ne oli silloin, niin ehti olla ennen reissuja. Meillä on ollut vähän murhetta, kun meidän auto hajos ja kesti 2 viikkoa saada kuntoon...
  5. K

    Esikoista kuumeilevien :))

    Kesä aika taitaa olla vähän hiljaisempaa.. Tänne ei ihmeempää.. Kesälomaa odotellessa. Katsotaan päästäänkö lähtemään meidän mökkireissulle, kestääkö auto siihen asti. Ainakin eilen hajosi ja on asia erikseen, että onko meillä auton korjauksen jälkeen varaa lähteä sinne..
  6. K

    Esikoista kuumeilevien :))

    -KITTY- en mäkään mitenkään ihan joka kuukausi kyttää kiertoa ja tärppipäiviä.. Mulla on jo kertaalleen yritys käynyt stressaavaksi, joten meillä ihan vain katsellaan tärppää jos tärppää.. Juuri viime ma kaveri sai vauvan ja täytyy myöntää, että itsekin olisin onnellinen saadessani olla...
  7. K

    Esikoista kuumeilevien :))

    audree: paranemisia! Täällä ollaan nautittu kesästä.. Pitäkää peukkuja, ettei menkat osu juuri siihen, kun ollaan miehen kanssa kaupunkilomalla ulkomailla kahdestaan..
  8. K

    Esikoista kuumeilevien :))

    Audree: toivotaan sitä kuuluisaa vauvaliimaa =) Toivottavasti kaikki jotka tässä pinossa ovat saavat joskus oman nyytin.. Kyllä sitä aina välillä miettii onko itsestä äidiksi.. Mulle yksi potilas sanoi, että minusta tulisi ihana äiti :) Lämmitti kyllä mieltä :)
  9. K

    Esikoista kuumeilevien :))

    Täällä lähti uusi kierto käyntiin yön aikana, eli TÄNÄÄN KP 1/28-35 En kyllä uskonutkaan että olisi tärpännyt.
  10. K

    Esikoista kuumeilevien :))

    KP 6/28-35 YK:ksi voi merkitä 5v -> MissPiggy onnittelut!
  11. K

    Esikoista kuumeilevien :))

    Ei ole menkat vielä alkaneet.
  12. K

    Esikoista kuumeilevien :))

    Tänne ei ihmeempää.. Nyt olen ollut viime aikoina aika kiireinen.. Eilen olin koko päivän reissussa koirien kanssa. Meillä oli nuoremman koiran pentueen yhteinen paimennuspäivä. Yrittämisen suhteen ollut vähän hiljaiseloa taas.
  13. K

    Esikoista kuumeilevien :))

    Täällä pitäisi varmaan jossain vaiheessa miettiä, jos mentäis johonkin tutkimuksiin.. Mutta mies ei oikein ole aikaisemmin ainakaan ollut suostuvainen..
  14. K

    Esikoista kuumeilevien :))

    -KITTY-: Se on hyvä välillä purkaa mieltä. Tiedän miltä susta tuntuu. Olen aika monta kaverin raskautta seurannut sivusta ja tottakai olen iloinen heidän onnestaan, mutta myöskin joskus tuntuu pahalta, kun kaikki muut raskautuu. Enää mua ei niin paljon vaivaa, mutta ymmärrän tosi hyvin mua...
  15. K

    Esikoista kuumeilevien :))

    Mijau: Oikein paljon onnea! Täällä ei mitään ihmeellistä.. Yritän flunssasta parantua.
  16. K

    Esikoista kuumeilevien :))

    Yk on ihan unohduksissa, kun me ollaan yritetty jo vuosia. Mutta ei meillä mitään kunnon yritystä ole.. Meillä tuo haastetta kaikkeen molempien vuorotyö. Sekä aktiivinen elämä.
  17. K

    Esikoista kuumeilevien :))

    täällä kp 2/28-35 Nyt iski flunssa ja kurkku kipeä..
  18. K

    Esikoista kuumeilevien :))

    -KITTY- Laitoin sulle yksityisviestinä vähän yksityiskohtaisemmin. Mutta tärkeimmät asiat on olleet tasainen ruokarytmi sekä liikkuminen ahkerasti. Mulla silloin kun aloin laihduttamaan ja kasvattamaan kuntoa tarkoituksena oli parantaa jaksamistani agiradoilla koirien kanssa. Kunto on...
  19. K

    Esikoista kuumeilevien :))

    miss piggy mulla kyllä ihan riittävästi lähtöpainoa ja2-3 kuukaudessa tippunut tuo 8-10 kiloa.. Lähtee tällä hetkellä ihan sen enempää laihduttamatta.. Koirien kanssa liikkuminen lisääntyy koko ajan.. Juuri miettisin, että lähtisinkö vielä nyt illalla nuoremman koiran kanssa pidemmälle...
  20. K

    Esikoista kuumeilevien :))

    Hei! Täällä on taas laihduttu lisää, nyt on yhteensä lähtenyt 8-10 kiloa Vaikka nyt en ole liikkunutkaan ihan samalla lailla kuin aikaisemmin.. Nyt täytyy taas ottaa itseä niskasta kiinni ja ruveta kävelemään koirien kanssa pitkiä lenkkejä.. Salilla painot vaan nousee.. Jalkaprässissä...

Yhteistyössä