Hakutulokset

  1. Y

    Yli puolet opintoviikoista jo suoritettu. =)

    Monesti se onkin se alkamisen vaikeus. Eka essee jo tehty, kyllä ne loputki tullee ku alat hommiin :)
  2. Y

    Yli puolet opintoviikoista jo suoritettu. =)

    Kiva :) tsemppiä!
  3. Y

    Yli puolet opintoviikoista jo suoritettu. =)

    Hienoa! Mikäs sinusta tullee isona :)
  4. Y

    Onko Me&I canvashousut ja velourihousut OIKEASTI kestävät?

    Canvashousut on meillä ainakin kestäneet isoveikalta pikkuveikalle. Velourit on kestänyt meidän neitillä mainiosti :)
  5. Y

    askartelu ja puuha sivut yms

    up!
  6. Y

    askartelu ja puuha sivut yms

    Mistähän löytyisi mukavia askartelu/puuhavinkkejä lapsille 1-6v. Vaikka teemoittain syksy, talvi, kevät ja kesä. Että löytyis mitä lauluja vois laulattaa ja askartelua yms koti ja perhepäivähoitotoimintaan. Ennen mll oli sellaiset sivut ja nyt en löydä oikein mitään vastaavaa.
  7. Y

    Millaisia ratkaisuja teidän kotoa löytyy?? ( Muovipusseille..)

    En ole kattonut et onko. Ite olen ostanut sen ikeasta paikan päältä :)
  8. Y

    "Mustat" palstailijat-mistä olette nikkinne keksineet?=)

    Tää nikki on ollu mulla aina eli jo vuosia. En millään saanut mitään ehotusta läpi kun kaikki oli jo käytössä ja sit kokeilin tätä eli isäni kissan nimeä.
  9. Y

    Millaisia ratkaisuja teidän kotoa löytyy?? ( Muovipusseille..)

    Meil on myös tuo ikean muovinen törpäke. Ruuvattuna kaapin seinään.
  10. Y

    ööh.. minkäs ikäisillä olette alkaneet käyttää alushousuja? :D

    Meillä on olleet ekat pikkarit kokoa 80. Noin reipas 1veenä on aloitettu niiden käyttö ja bodyt jääneet pois eli kuivaksi opettelun aikaan.
  11. Y

    märkäpaise kurkussa/nielussa

    Onkos kenellään ollut märkäpaisetta kurkussa/nielussa? Miten sitä on hoidettu tai missä se on poistettu? Meidän neitiltä 13,5v oli tänään iso ja paha paise poistettu ihan sumutepuudutuksella terveyskeskuslääkärillä. Ja toinen tai osa paiseesta on edelleen kurkussa koska oli ollut jotenkin...
  12. Y

    Lapsen harrastuksena taekwondo?

    Meillä päin harkat on kahdesti viikossa. Ehottelin just meidän esikolle sitä harrastukseksi. Varmaan vaatii sitoutumista että kunto pysyy ja oppii liikesarjat yms. Minusta 10v:lle ihan oiva harrastus. Siinähän voi yksilöllisesti edetä kun taidot karttuu. Itse olen kerran koittanut lajia...
  13. Y

    rovaniemen polarn o. pyret

    Onko pop huomenna auki ja onkos siellä ale jo alkanu? Mietin et kannattisko ajella käymään.
  14. Y

    koot

    Miekin arvelin et nää housut vois olla sen 34. En pääse itse kauppaan ja jouduin laittamaan miehen ostamaan mulle housut jotka ovat numeroa isommat kun nää :)
  15. Y

    koot

    Miten ne vaatteiden koot on suomessa kun lapussa on niin minta kokoa? Eli mitä kokoa on housut D34 I38 ja F36 kaikki siis samassa lapussa.
  16. Y

    Minkä arvoinen joululahja kummilapselle?

    Tänä vuonna taitaa tulla kummilasten lahjoille hintaa noin 20-25-30?/lapsi. En ole ihan vielä kaikkia lahjoja ostanut. Kummilapsia meillä on kuusi ja omiakin lapsia kuitenkin neljä niin en ihan hirveitä summia voi kummilapsiin sijottaa.
  17. Y

    Värityskuvia

    Kiitos vielä! Kylläpä lapset ilahtuu kun heräävät päiväunilta :) :flower:
  18. Y

    Värityskuvia

    :) taitaa olla hyvä sivu. Kiitos :flower:
  19. Y

    Värityskuvia

    Tarttisin tulostettavia värityskuvia. Oisko kellään hyviä sivuja ja jaksaisko laittaa tähän linkkejä? :)
  20. Y

    Hyvät rukkaset 1-vuotiaalle?

    Minä ostin Kemistä Antoninasta. Eli varmaan lastenvaateliikeistä vois löytyä.

Yhteistyössä