Hakutulokset

  1. W

    Löytyyköhän mistään valmista synttärikutsu pohjaa

    PERHEKERHO - Kutsukortti - tulostettavat kutsukortit
  2. W

    Löytyyköhän mistään valmista synttärikutsu pohjaa

    Muksut Mukana - Tulosta kutsukortit lasten synttäreille
  3. W

    Voileipäkakku! onko vaikea tehdä,ja ensikertalaiselle varsinkin

    Lihavoileipkakku Lihaversion olen tehnyt tuolla ohjeella,on myös hyväksi havaittu.
  4. W

    Voileipäkakku! onko vaikea tehdä,ja ensikertalaiselle varsinkin

    Kreikkalainen kasvisvoileipäkakku Tuota olen myös tehnyt pariin otteeseen, ovat hyvin maistuneet vieraille. Eikä tosiaan ole vaikeata tehdä, tosin silppuamista on jonkin verran mutta muuten yleensä vain tehdään pari erilaista tahnaa joita sitten laitetaan väleihin vuorotellen kostutuksen...
  5. W

    Voileipäkakku! onko vaikea tehdä,ja ensikertalaiselle varsinkin

    Voileipkakku lohesta Esimerkiksi tuon olen tehnyt ja on helppo tehdä. Tälläisen tein kun elämäni ensimmäisen kerran voileipäkakun väsäsin. Tuolla Hellapoliisin sivuilla on muitakin hyviä reseptejä, olen muutamaa muutakin kokeillut.
  6. W

    HIHS, jippii! Tiedossa kivaa hevostelua typyn kanssa.

    Meillä on ensi viikolla luksusta typyn kanssa, kaksi yötä hotellissa Hesassa ja lauantaina Helsinki International Horse Show´ta katsomaan. Viime vuonnakin olimme ja typy sinne toivoi pääsevänsä, onneksi saimme rahaa säästettyä. Odotan niin kovasti "tyttöjen" viikonloppua, ihan intona on tämä...
  7. W

    Onks tää palsta nykyään aina näin näin kuollut??

    Joo hiljaista on, täytyy keksiä muuta tekemistä, ei täällä viihdy enää....
  8. W

    Ihana omenapuun omistaja!!!!

    Ei viitsitty pysähtyä kun autolla olimme liikkeellä, olisi ollut ihana maistaa miltä maistuvat, meidän omat omenapuumme kun tuottavat satoa vasta vuosien päästä jos hyvin käy. Kaupasta kyllä ostettu jo useamman kerran kotimaisia omenoita, on ne kyllä herkkua! Mutta tuosta kyllä jäi hyvä...
  9. W

    Te, joilla on 12-vuotias tyttö

    Hah, huomasin että tämä aloitus olikin vanha ja olin tähän jo aiemminkin vastannut, hieman on meidän neiti kasvanut tänä aikana!
  10. W

    Te, joilla on 12-vuotias tyttö

    Meidän tyttö täyttää marraskuun lopussa kyllä jo 13-v mutta pituutta on nyt 174cm. Hän on luokkansa nuorin ja pisin.
  11. W

    Ihana omenapuun omistaja!!!!

    Ajeltiin tänään erään asuinalueen läpi, ohikulkumatkalla. Kiinnitin huomiota kun erään talon portin pielessä oli puutarhatuoli, tuolilla oli kori. Kori oli täynnä omenoita ja siinä oli lappu "ole hyvä!". Aivan ihanasti ajateltu talon ja omenapuun omistajalta! :flower:
  12. W

    Minkäs pituisia -01 syntyneitä teillä on?

    Meidän pätkällä oli koulussa terveydenhoitajan tarkastus, mitatkin otettiin, pituutta tällä hetkellä 148,5cm. Pätkä täyttää marraskuussa 9-v eli loppuvuoden tenava on hän. =)
  13. W

    Pohdintaa kaaso-asiasta

    Minä pyysin kaasoksi parasta ystävääni, hän lupautui heti. Mitään hän ei kuitenkaan ehtinyt tai halunnut tehdä, kuulemma ei edes tiennyt mitä kaason odotetaan tekevän. Kysyin sitten suoraan puoli vuotta ennen häitä että haluaako edes olla kaaso, niinhän siinä sitten kävi että jouduin toista...
  14. W

    Aamulla tein aloituksen kaaoksesta ja sekasorrosta...nyt tekisin ls-ilmoituksen

    http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1828670-joka-aamuinen-kaaos-ja-sekasorto/
  15. W

    Aamulla tein aloituksen kaaoksesta ja sekasorrosta...nyt tekisin ls-ilmoituksen

    Lapset reagoi mahdollisesti sun huonoon oloosi, hae nyt ihmeessä apua! Kai pyysit anteeksi että satutit lastasi?
  16. W

    Hyvä käynti terveyskeskuksessa, jippii!

    Aamulla soitin, kerroin mikä vaivana, sain päivystysajan parin tunnin päähän. Lääkärinä mies jota en ennen ollut tavannut, kyseli mikä on vaivana ja kirjoitti sairauslomaa alkuunsa syyskuun loppuun, silloin soitan uudestaan ja kirjoitetaan lisää, siihen saakka kuin tarvitaan. Kerrankin ei...
  17. W

    BB

    Okei, kiitos Extra Virgin! Tämä dementia aina meinaa välillä päästä valloilleen. Tietää nyt istua sitten valmiina sohvalla popparikulhon kera, kiva aina katsoa kun taloon menevät. :popcorn:
  18. W

    BB

    Moneltakos ihmiset yleensä menevät taloon? Siis ihan että mihin kellonaikaan ovat tavanneet mennä, en muista enää viime vuodelta. :ashamed:
  19. W

    Okei, eli tää on nyt sitten se uusi ja hieno muutos?

    Kääk, oudolta taas tuntuu tämäkin muutos! : /
  20. W

    kannattaako Puuhamaahan mennä 4v ja 5v kanssa?

    Jep, kannattaa!

Yhteistyössä