Hakutulokset

  1. K

    Suuri rintsikka G: Kuinka usein ostat rintsikoita? Paljon suuostut maksamaan ja mistä ostat?

    Ostan ihan liian harvoin rintsikoita,nyt vielä päällä imetysliivit jotka ostin keskimmäisen syntyessä(ja kuopuskin on jo 1v10kk)Mutta silloin kun ostan rintsikoita niin ostan yleensä laadukkaita hyvin istuvia liivejä ja voin maksaa niistä maksimissaan ehkä n.40e.Ja ostan yleensä ihan sokokselta...
  2. K

    graco autobaby??

    Minä myin meidän autobabyn viime keväänä muistaakseni 75 eurolla.Me ostettiin kaukalo uutena heinäkuussa 2006.ja minä myin netin kautta,siis lähetin matkahuollon kautta,pakkasin kaukalon hyvin pahvilaatikkoon.
  3. K

    6kk täysimettävä on harvinaisuus

    Kyllä ihan täysimetin enkä vaan luule.Esikoinen sai kyllä pullosta(tosin vasta sitten kun lopettelein imetystä ja sen jälkeen)keskimmäinen taisi saada 2-3 kertaa minun lypsämää maitoa n.6kk iässä kun olin itse ostoksilla ja isi oli lasten kanssa ja kuopus ei ole saanut kertaakaan maitoa eikä...
  4. K

    6kk täysimettävä on harvinaisuus

    Minä täysimetin esikoista 4kk ja osittain 7kk ikäiseksi.(Jos olisi ollut enemmän tietoa imetyksestä olisin varmaan täysimettänyt 6kk ja osittain pidempään...)Keskimmäistä täysimetin n.5kk ja osittain imetin 1v8kk ikäiseksi,ja kuopusta täysimetin 6kk ja nyt kuopus on kohta 1v6kk ja imetän häntä...
  5. K

    Onko vaarallista kun luomea raapaisee ja siitä tulee verta?

    meidän poitsu raapaisi tänä iltana minun vasemmassa rinnassa olevaa luomea samalla kun söi rintaa ja luomesta tuli sitten vähän verta..Mietin että onkohan vaarallista kun luomea raapaistiin ja siitä tuli verta?Muuten lumesta ei oel ikinä tullut verta..Olen monesti jo ollut menossa lääkäriin että...
  6. K

    Meidän pesukonen sit taas hajosi!(vajaa 2v vanha UPO)

    Voi prkl meidän pesukone hajosi taas.Kyseessä n.2 vuotta siten ostettu Upo wd 7022 d mallinen pesukone jossa samassa kuivuri.Tässä koneessa on ollut jos jonkinmoista vikaa ja ne on korjattu(mennyt takuuseen)mutta nyt tuo takuukin on kuukausi sitten mennyt umpeen.. Onko kenelläkään muulla...
  7. K

    käytiin pulkkailemassa

    Mistä osoitteesta näkee että minkälainen sää missäkin tiellä on?
  8. K

    Itku tuli kun käytin meidän 1v3kk ikäistä poitsua hammaslääkärissä..

    EN imetä enää yöllä,tosin vasta 4 yötä ollut poitsu ilman yösyöntejä.Olisi pitänyt vieroittaa yösyönneistä jo aiemmin..Anteeksi tyhmyyteni mutta minkälaisia kxylitoli pastille voisi antaa näin pienelle?Tavallisesta kaupasta vai apteekista?ja tämä hammashoitaja sanoi myös että näin pienelle ei...
  9. K

    Joko puette talvihaalaria?

    Meillä on ollut ainakin pari viikkoa jo toppahaalarit käytössä lapsilla,tosin sellaiset vähän vanhemmat haalarit jotka ei ole enää niin "muhkeita".Alla ei ole ollut yleensä muuta kuin ohut trikoo paita ja sukkahousut/pitkikset.Jaloissa on olleet säästä riippuen joko kumisaappaat,vanhat kuomat...
  10. K

    Itku tuli kun käytin meidän 1v3kk ikäistä poitsua hammaslääkärissä..

    Tuota minäkin mietin että kannattaakohan niitä 2 reikäistä hammasta pitää suussa vai omko ne syytä poistaa..Mutta kun ne kaksi huonoa hammasta eivät ole vielä edes ihan kokonaan puhjenneet.Ja taidan tosiaan mennä sit puolen vuoden päästä näyttämään uudestaan noita hampaita yksityiselle...
  11. K

    Itku tuli kun käytin meidän 1v3kk ikäistä poitsua hammaslääkärissä..

    No nyt kirjoittelen mustana kun pääsin kirjautumaan sisään.En ainakaan muistaakseni syönyt mitään antibiootti kuuria raskaus aikana.
  12. K

    Kuinka usein lapsi hoidossa esim. mummilla?

    Meidän lapsista kukan ei ole koskaan ollut hoidossa yhtään missään.Eikun esikoinen oli yhden kerran reilu 1v mummon hoidossa n.4 tuntia mutta muuten eivät ole ollet.Lapset ovat iältään 5v4kk,3v8kk ja 1v2kk.Ei ole ketään hoitajia enkä kyllä osaisi ollakaan ilman lapsia.
  13. K

    4v nukkuu vanhempien makuuhuoneessa...

    Meillä nukutaan koko perhe samassa huoneessa,on nukuttu esikoisen synttymästä asti ja luulisin että nuktaan vielä ainakin vuosi.Meillä on siis kolme lasta(poika 5v4kk,tyttö 3v8kk ja poika 1v2kk)ja isommilla on omatsängyt meidän huoneessa ja kuopus nukkuu perhepedissä meidän keskessä.Meillä olisi...
  14. K

    Mistä johtuu että 1v lapsella 2 hammasta ruskeat?

    Niin ja minä en syönyt odotusaikana mitään muita läkkeitä kuin 2 panadol pore tablettia lopuraskaudessa.Kyllä huolettaa että mistä tuo johtuu..
  15. K

    KROONINEN VAUVAKUUME VOL.2

    Hei!Minäkin liityn tähän kroonisten kuumeilijoiden joukkoon..Meillä on kolme lasta (5v2kk,3v7kk ja 1v1kk)ja pientä kuumetta on ollut minulla jo muutaman kuukauden ajan ja nyt tuntuu että "kuume"sen kun nousee.Minä olen nyt 25v ja mieheni 37v,miehelleni riittäisi nämä kolme lapsukaista mutta...
  16. K

    Esikoinen vajaa 1 vuotta ja toinen tulossa

    Meillä on kolme lasta (5v,3,5v ja kuopus kohta 1v)ja kaikki lapset ovat nukkuneet syntymästään asti meidän kanssa samassa huoneessa.Tällä hetkellä järjestys on sellainen että esikoinen ja keskimmäinen nukkuvat omissa sängyissään meidän sängyn vieressä ja kuopus nukkuu meidän sängyssa..Minä en...
  17. K

    Olisiko kenelläkään myydä juhlakengät tytölle ja pojalle?

    Olisiko kenelläkään myydä juhlakengät 3,5v tytölle,koko saisi olla 26-27 (riippuu kengän mallista) ja 5v pojalle 28(rippuu tietysti myös mallista..)Jos jollakin on myytävänä juhlakenkiä,laittaistko tähän kuvan näkyville kengistä+hintapyyntö:)
  18. K

    sopiva tuvaistuin?

    Me ostettiin reilu kuukausi sitten kuopukselle(10kk)britaxin hi-way istuin ja olen ollut siihen todella tyytyväinen.Ja suht hyvin sopii takapenkille kun meillä on takana hi-way istuimen lisäksi cracon duoflex xtp istuin selkä menosuuntaan ja britaxin hi-liner turvavyöistuin.Meillä oli...

Yhteistyössä